Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Windows 7

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Windows 7

OK thnks .. wat is de laatst beschikbare build ? 7100 ?

(PS kan men al een Vista upgraden? of moet men een clean install doen ? kwestie van vooraf al dan niet wat notas te nemen ..)

Comment

Ik draai nog altijd op 7100. ik denk niet dat er een andere build officieel downloadbaar is voor particulieren ( misschien op msdn/technet wel?)
      hier wat meer info over het hoe/wat/wanneer van de uiteindelijke versie

Wat installatie betreft, ik begin altijd van een vers geformatteerde schijf... geen upgrades/migraties.
      j.
      A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools.
      Nikon stuff

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jwllms Bekijk bericht
        Ik draai nog altijd op 7100. ik denk niet dat er een andere build officieel downloadbaar is voor particulieren ( misschien op msdn/technet wel?)

Wat installatie betreft, ik begin altijd van een vers geformatteerde schijf... geen upgrades/migraties.
        j.
        Ondertussen deze site gevonden, kennen jullie die ?

de "laatste" RTM versie schijnt 7600 te zijn ... de details en "pitfalls" ervan kan men op de betreffende site lezen ..

thnx

Comment

Ja, de RTM (Release To Manufacturing) versie gaat een dezer op MSDN verschijnen, zo is te horen. Dit is build 7600.
          pixelpusher

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jwllms Bekijk bericht

j.
            Doe ik ook en zelfs op een nieuwe harde schijf.
            Maar wie kan dit voor me oplossen:
            Last edited by theokus; 14 juli 2009, 14:28.
            Ubi bene, ibi patria.
            BD0388BE
            Een website

Comment

Blijkbaar staan je netwerkinstellingen niet 100% om toegang te hebben tot het internet...

Eens kijken onder "change network settings" en dan TCP/IPv4 kiezen.

Als je met een router zit met DHCP (of rechtstreeks op de modem) neem je best "automatic settings" zowel voor IP als DNS adressen.

Hangt wel wat af van hoe je netwerk thuis in elkaar zit natuurlijk...
              Groeten,

Polleke

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door polleke_cgc Bekijk bericht
                Blijkbaar staan je netwerkinstellingen niet 100% om toegang te hebben tot het internet...

Eens kijken onder "change network settings" en dan TCP/IPv4 kiezen.

Als je met een router zit met DHCP (of rechtstreeks op de modem) neem je best "automatic settings" zowel voor IP als DNS adressen.

Hangt wel wat af van hoe je netwerk thuis in elkaar zit natuurlijk...

En dat public network wil ik ook weg...

Mijn kabelmodem is verbonden met een router en de router is verbonden met de pc.
                Die router is draadloos MAAR is via kabel verbonden met het kabelmodem en de pc.
                Soms werk ik draadloos, vie de router, met een laptop en een tweede pc.
                Last edited by theokus; 14 juli 2009, 19:51.
                Ubi bene, ibi patria.
                BD0388BE
                Een website

Comment

FreeBSD

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gerb Bekijk bericht
                    Wat heeft dit met windows 7 te maken?
                    Nikon Df, Nikon 20-35 2.8 AF-D, Nikon 50 1.8 AF-S, Nikon 50 1.2 Ai-s, Nikon Micro 60mm 2.8 AF-S, Nikon 70-200 2.8 AF-S VR, Nikon 85 1.8 AF-D, Nikon 105 2.5 Ai-s, SB600, SB20
                    Pentax K1, Pentax 24-70 2.8

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gerb Bekijk bericht
                      ja geloof het en wordt zalig want da's 't enige dat ge er voor krijgt .. al lang en lang geleden langs daar gepasseerd inlusief mijnheer Linus zijn ding en in een multiplatform omgeving getest en gebruikt .. goed als ge niets te doen hebt of servertje wil spelen .. voor de rest: lood voor oud ijzer jong .. .. alhoewel .. marginalen hebben ook recht van bestaan LOL!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
                        ja geloof het en wordt zalig want da's 't enige dat ge er voor krijgt .. al lang en lang geleden langs daar gepasseerd inlusief mijnheer Linus zijn ding en in een multiplatform omgeving getest en gebruikt .. goed als ge niets te doen hebt of servertje wil spelen .. voor de rest: lood voor oud ijzer jong .. .. alhoewel .. marginalen hebben ook recht van bestaan LOL!
                        Zo is dat.

En Google gaat er ook aan komen met zijn eigen OS.... ben benieuwd.
                        Ubi bene, ibi patria.
                        BD0388BE
                        Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                          Zo is dat.

Hier gaat Microsoft nog moeten voor opletten denk ik.

Als je kijkt hoe deze mensen vooruitgaan. Kijk maar naar google maps, google earth, search engines (zowel intern als op internet) ... Wat toch allemaal op vrij korte tijd gerealiseerd is.

Maar of ze hiermee het monopoly van microsoft gaan wegvegen: denk het niet
                          Last edited by PVA; 16 juli 2009, 00:24.
                          Nikon Df, Nikon 20-35 2.8 AF-D, Nikon 50 1.8 AF-S, Nikon 50 1.2 Ai-s, Nikon Micro 60mm 2.8 AF-S, Nikon 70-200 2.8 AF-S VR, Nikon 85 1.8 AF-D, Nikon 105 2.5 Ai-s, SB600, SB20
                          Pentax K1, Pentax 24-70 2.8

Comment

Bof ... de soep wordt nooit zo heet gegeten .. etc ... ik heb soortgelijke statements al zo dikwijls moeten lezen en 't heeft nog nooit veel zoden aan de dijk gezet .. en als ik het goed versta het volgens een "distributed systems" concept werken .. je zal maar beter een goede/snelle internet verbinding hebben ... niet soms, maar altijd .. anders wordt het een grote zak frustratie LOL!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                              Dat lijkt op dit moment niet meer dan een Linux distro met de naam "Google" erop. En 't is dan nog alleen maar gemaakt om er een browser op te draaien. Heeft waarschijnlijk wel zijn doelpubliek.

Oorspronkelijk geplaatst door PVA Bekijk bericht
                              Hier gaat Microsoft nog moeten voor opletten denk ik.

Als je kijkt hoe deze mensen vooruitgaan. Kijk maar naar google maps, google earth, search engines (zowel intern als op internet) ... Wat toch allemaal op vrij korte tijd gerealiseerd is.
                              Google mag dan een begrip zijn, op de OS markt staan ze nog in hun kinderschoenen. En voor bepaalde toepassingen is het web uitermate geschikt, maar voor andere dan weer totaal niet. Probeer maar eens een DVDtje af te spelen in een webbrowser.

Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
                              Bof ... de soep wordt nooit zo heet gegeten .. etc ... ik heb soortgelijke statements al zo dikwijls moeten lezen en 't heeft nog nooit veel zoden aan de dijk gezet .. en als ik het goed versta het volgens een "distributed systems" concept werken .. je zal maar beter een goede/snelle internet verbinding hebben ... niet soms, maar altijd .. anders wordt het een grote zak frustratie LOL!
                              Inderdaad, Sun kwam in de jaren 90 al opzetten met hun thin clients en "the network is the computer". Dat liedje heeft ook niet lang geduurd. Zoals gezegd, webbrowsen is maar een klein aspect van het computergebruik.
                              pixelpusher

Comment

upgrade of clean install: Nelie heeft de knoop doorgehakt:
                                Upgrade is niet mogelijk, omdat ie8 niet mee geinstalleerd mag worden.
                                IE te veel verweven in vista om dit mogelijk te maken.

j.
                                A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools.
                                Nikon stuff

Comment

Working...
                                X