Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Windows 7

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Windows 7

Ik heb hier de 32- en 64bit en geen van de twee wil mijn Belkin G Mimo USB herkennen.
    Aangezien ik 'verplicht' draadloos moet werken heb ik er terug XP opgezet
    Geen driver te vinden op die site
    En zwijg me van die Belkin Scheisse

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
    Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
      Ik heb hier de 32- en 64bit en geen van de twee wil mijn Belkin G Mimo USB herkennen.
      Aangezien ik 'verplicht' draadloos moet werken heb ik er terug XP opgezet
      Geen driver te vinden op die site
      En zwijg me van die Belkin Scheisse
      Maar jong toch....
      Mijn oudere Belkin werkt prima....wel niet USB.
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
        Maar jong toch....
        Mijn oudere Belkin werkt prima....wel niet USB.
        Tja, hier dus niksmendal en de DVD van mijn moederbord (Asus P6T) wil Win7 ook al niet.
        Heb nu de Vista OEM laten schieten omdat ik toch zinnens was de 7 erop te zetten.
        1.000 en

Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
          Tja, hier dus niksmendal en de DVD van mijn moederbord (Asus P6T) wil Win7 ook al niet.
          Heb nu de Vista OEM laten schieten omdat ik toch zinnens was de 7 erop te zetten.
          1.000 en
          De vista drivers voor die P6T kan je natuurlijk van internet halen (als je tenminste internet hebt (nu dus ).
          Ik zou je nieuwe computer toch uitrusten met een PCI netwerkkaartje (bv deze) ipv zo'n USB stickje. Je hebt dan meteen nog een USB poort vrij voor nuttiger zaken (ik weet het, de "markt" lijdt aan USB-itis). Nu zit je met een overgang van netwerksignaal naar USB en dan in de PC terug naar netwerksignaal.
          BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
          Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

De drivers voor windows 7 heeft asus trouwens ook al beschikbaar gesteld...

Een bij hardware geleverde CD heb ik nog bijna nooit gebruikt. In quasi alle gevallen is op het net een nieuwere driver te downloaden...
            Groeten,

Polleke

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pink Floyd fan Bekijk bericht
              Uit nieuwsgierigheid: welke laptop is't (specs)? Kwestie van te kunnen vergelijken met XP.
              amd turion 1,6 ghz
              1gb ramm

verder nie verder de gewone standaart randapparatuur
              nikon stuff

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                De vista drivers voor die P6T kan je natuurlijk van internet halen (als je tenminste internet hebt (nu dus ).
                Ik zou je nieuwe computer toch uitrusten met een PCI netwerkkaartje (bv deze) ipv zo'n USB stickje. Je hebt dan meteen nog een USB poort vrij voor nuttiger zaken (ik weet het, de "markt" lijdt aan USB-itis). Nu zit je met een overgang van netwerksignaal naar USB en dan in de PC terug naar netwerksignaal.
                Gelijk heb je René. USB affaire aan de kant gezwierd en een deftig PCI kaartje ingestoken. Alles loopt gelijk een trein onder ............ Vista Ultimate 64bit.
                Ben nu even het uittesten beu, als Win 7 te koop zal zijn zal deze de Vista vervangen.
                Met XP op deze PC niks anders dan problemen met internet en niet alleen door dat USB gedoe.

Grtz, RF

Comment

Uiteindelijk toch zo ook maar eens de Win 7 geïnstalleerd en moet zeggen ben toch ferm tevreden (wat ik niet was van Vista).
                  Leuker is nog dat je sinds vandaag -dacht ik te merken- je de language pack kan installeren en lekker verder kunt in je eigen taal.

Enkel nadeel, de IE8 blijft op alle sites (welke zou daarvan de reden zijn, nog altijd de flashplayer van adobe?) geregeld hangen om dan weer verder te gaan en wat later terug te blijven hangen. Maar ondertussen reeds overgestapt naar Opera.

Comment

Op mijn desktop alles OK, op mijn notebook 2 probleempjes:

Na verloop van tijd begint de interne kaartlezer moeilijk te doen. Als ik die dan in configuratiescherm verwijder en direct daarna via "zoeken naar gewijzigde apparaten" terug installeer (dus met dezelfde drivers), dan is alles terug OK voor een week of zo. Bizar.

Als ik Outlook open geen probleem. Maar als ik het afsluit krijg ik altijd de melding dat de gadgets niet meer werken, ze worden afgesloten en terug herstart. Maar zolang Outlook open staat is er geen probleem. Bizar.
                    Dus 2 x bizar...
                    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door F@bke Bekijk bericht
                      Hier draait ie al! (testversie van Microsoft)

Grtz,Fabienne
                      Veel van de dingen die je kunt tellen, tellen niet.
                      Veel van de dingen die je niet kunt tellen, tellen pas echt.
                      Windows 7, dat kan je inderdaad tellen.
                      Nikon D800, Nikkor AF-S 24mm f 1.4, Nikkor AF-S 50mm f 1.4, Nikkor AF-S 85mm f 1.4, Nikkor Micro AF-S 105mm f 2.8, Nikkor AF-S VR 70-200 f 2.8, Gitzo 3530LSV, Arca-Swiss Z1sp

Comment

iemand een idee wanneer de windows 7 officieel te koop zal zijn.
                        Nikon Df, Nikon 20-35 2.8 AF-D, Nikon 50 1.8 AF-S, Nikon 50 1.2 Ai-s, Nikon Micro 60mm 2.8 AF-S, Nikon 70-200 2.8 AF-S VR, Nikon 85 1.8 AF-D, Nikon 105 2.5 Ai-s, SB600, SB20
                        Pentax K1, Pentax 24-70 2.8

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PVA Bekijk bericht
                          iemand een idee wanneer de windows 7 officieel te koop zal zijn.
                          Op 22 oktober.
                          Ubi bene, ibi patria.
                          BD0388BE
                          Een website

Comment

Zijdelingse vraag:

Hebben jullie W7 lopen op een "productie"machine of op een testbak ?

Ik heb hier Vista ultimate lopen op een "productie"pc maar ik heb geen andere PC vrij ... dus overschrijven ? (na image backup?)
                            Na de "hoera"stories hier ben ik wel van plan om W7 te kopen en asap over te schakelen ergo Vista te dumpen

Comment

yup. Laptop van het werk (hp8510p) en ook de htpc (Shuttle) thuis lopen op 7 (64bit).
                              Als 7 uitkomt denk ik er sterk over een 'family pack' te kopen.
                              Voor de laptop van het werk zal ik wel een onkostennota indienen.
                              j.

Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
                              Zijdelingse vraag:

Ik heb hier Vista ultimate lopen op een "productie"pc maar ik heb geen andere PC vrij ... dus overschrijven ? (na image backup?)
                              Na de "hoera"stories hier ben ik wel van plan om W7 te kopen en asap over te schakelen ergo Vista te dumpen
                              A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools.
                              Nikon stuff

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
                                Zijdelingse vraag:

Paar maand geleden had ik het op een oude laptop lopen, maar gebruikte het te weinig. Enkele weken geleden heb ik het geinstalleerd op m'n werklaptop. Nu gebruik ik het dagelijks. Hoe meer ik het gebruik, hoe meer ik het kan apprecieren.

Dave
                                pixelpusher

Comment

Working...
                                X