Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

parking zaventem

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• parking zaventem

hallo, ik vertrek maandag iets na 06 uur vanop zaventem,moet er dus om goed 04u zijn ... iets te vroeg om iem. lastig te vallen om ons weg te doen ;-)) . nu heb ik eens gekeken naar die parkings daar ... P3 zou 49 euro kosten voor 4 dagen. is dit goed aangegeven vanop autostrade ? of iem. beter idee ?
    greetz

Re: parking zaventem

Oorspronkelijk geplaatst door yoep Bekijk bericht
    hallo, ik vertrek maandag iets na 06 uur vanop zaventem,moet er dus om goed 04u zijn ... iets te vroeg om iem. lastig te vallen om ons weg te doen ;-)) . nu heb ik eens gekeken naar die parkings daar ... P3 zou 49 euro kosten voor 4 dagen. is dit goed aangegeven vanop autostrade ? of iem. beter idee ?
    greetz
    Hoi Yoep,

Zie kaartje.

De luchthaven is zeer goed aangegeven.
    Als je eenmaal richting luchthaven-gebouwen rijdt zijn de P-parkings goed aangeduid.

Je kan ook jouw GPS gebruiken.
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

Comment

Airparking is goedkoper, denk ik. Ligt net voor de luchthaven (zie kaartje).

Je geeft je auto af en ze brengen je met een busje naar de parking - bellen als je terug bent en op 5 minuten zijn ze er om je op te halen.
      Was zelf heel tevreden over de service
      Filip
      Filip

Comment

thanks groupie, juist gereserveerd. scheelt paar eurokes en mss lange wandeltocht vanaf parking ....

Comment

Wij vertrekken morgen ook iets na 6. Toevallig naar Madeira ?

Comment

carhotel is een veiligere optie. Vroeger al meegemaakt dat je bij terugkomst na 4 dagen je carrosserie op 4 blokken vind, en behalve de wielen en de radio zelf de zetels en binnenbekleding (ok, ik had een speciaal lederen interieur waarvan er weinig exemplaren bestonden) weg zijn, dat was op de parking van de luchthaven zelf.

als't te vroeg is om iemand wakker te bellen om me naar de luchthaven te brengen, dan betaal ik wel een taxi

Comment

@ kelly , nope, lissabon...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door groupie Bekijk bericht
                Airparking is goedkoper, denk ik. Ligt net voor de luchthaven (zie kaartje).

Je geeft je auto af en ze brengen je met een busje naar de parking - bellen als je terug bent en op 5 minuten zijn ze er om je op te halen.
                Was zelf heel tevreden over de service
                Filip
                Ideaal wanneer je met vakantie gaat en de juiste retourdatum kent.
                Ik was normaal 5 dagen weg voor de firma, maar kwam een dag eerder terug.
                Ze waren toen hoogst onvriendelijk want ze moesten ongeveer 20 auto's verplaatsen om de mijne er tussenuit te krijgen. Ze parkeren zelf de auto's tot op enkele centimeters van elkaar.

Comment

Bij ons wordt het transport geregeld door het reisagentschap die de tickets uitschrijft. Hun vragen voor een rit tss Deinze en luchthaven €60 one way en als je dat bedenkt is dat een veel betere optie dan je auto achter te laten op een parking. geen bezinekosten, kans op ongeval, parkeerkosten etc.

Ik wil hier geen publieke reclame maken voor het reisagentschap die we gebruiken maar mocht er verder info nodig zijn kan je steeds een PM sturen.

Comment

Gewoon eens googlen "luchthavenvervoer + gemeente" en je krijgt een hele waslijst aan betaalbare mogelijkheden, wij vertrekken op 25/06 en kost 50 euro per traject dus 100 euro heen en terug. Als ik air parking bekijk zou mij dit 10,80 euro per dag kosten x 8 dagen = 86,40 euro, is inderdaad iets goedkoper maar mijn wagen staat wel veilig thuis, geen risico's op ongevallen en wordt netjes aan de deur afgeleverd dus mijn keuze is snel gemaakt want in die 86,40 euro is nog niet eens mijn verbruik verrekend.

Groetjes
                    Ik kan gerust tegen negatieve commentaar zolang die maar onderbouwd is dus schrijf zoals je het denkt, no mercy
                    https://500px.com/marnix_photography

Comment

Een beetje laat, maar lees het nu pas. 2 jaar geleden zijn we naar NY geweest. Taxi besteld via het reisbureau. 16 euro per rit van Antwerpen naar Zaventem, dus 38 eurootjes kwijt en auto veilig thuis geparkeerd. Leek mij best een goede deal toen

Comment

De keren dat wij op reis gingen met het vliegtuig betaalden we met plezier 20€ aan het reisbureau voor hun eigen transport.
                        Ze komen u thuis halen, kijken of je alle nodige papieren bij hebt, brengen u naar Zaventem, nemen een verkorte doorgang waar je anders niet door mag, ze bezorgen uw valiezen waar je ze enkel nog op de band moest zetten. Kom je terug, idem, je neemt de valiezen van de band, daar nemen zij dit over, ze brengen u vie een tussendoortje terug naar hun gereserveerde parking en mooi naar huis.
                        Welke luxe moet je nog meer hebben?
                        Canon EOS Digital
                        BD0479BE

Comment

ben terug, die "airparking" is toch aanrader voor sommige reisjes....
                          was goedkope "last-minute" citytrip, daarop kan reisbureau niet genoeg winst maken om je voor 20 euro vervoer aan te bieden .... gemeente + taxi was ook geen optie, was vertrek op feestdag om 04 uur in de morgen ...., anders viel ik wel kennis daarvoor lastig ....
                          dus ....alles ging zeer vlot , auto staat veiliger dan op luchthaven,geen verre parking-walk en nog goedkoper ook ....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sannepoes Bekijk bericht
                            Een beetje laat, maar lees het nu pas. 2 jaar geleden zijn we naar NY geweest. Taxi besteld via het reisbureau. 16 euro per rit van Antwerpen naar Zaventem, dus 38 eurootjes kwijt en auto veilig thuis geparkeerd. Leek mij best een goede deal toen
                            Ben je daar zeker van ? Een normale taxirit van Antwepen Noord naar Zaventem kost je tussen 115 en 135 euro.

16 euro voor 45km, brandstof en 1,5 werkuur van de chauffeur (die moet nog terugrijden ook)
                            Kan je mij het adres of de gegevens bezorgen want dan kunnen wij DHL en andere koerierdiensten achterwege laten .

Comment

Wij laten ons voeren door een maatschappij die niks anders doet dan luchthavenverkeer.
                              Dat kost mij totaal 100 Euro : om ons te brengen van Westerlo naar Zaventem en ook terug te komen halen.
                              Steeds in een luxe wagen en zonder andere mensen mee te nemen. Altijd prima op tijd en onderweg nog een gezellige babbel. Zeker aan te raden en ge loopt zelf geen enkel risico wat je eigen wagen betreft en zodoende heb je verlof vanaf je thuis vertrekt tot je weer terug thuis wordt afgezet.

Comment

Working...
                              X