Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Pendragon

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Pendragon

Het is al langer duidelijk dat BD de keuze heeft gemaakt voor kwantiteit maar niet meer voor kwaliteit , zoveel mogelijk inkomsten zijn blijkbaar nog steeds één van de grootste prioriteiten, toen ik nog nen groenen bol was enkele maanden terug zijn er genoeg topics over geweest... ik heb toen de keuze gemaakt om geen lid meer te zijn zolang er geen duidelijke acties zijn ondernomen, we zijn nu 5 maanden verder en ik stel vast dat ik de juiste keuze heb gemaakt Iemand zin om een nieuw forum uit de grond te stampen Ik wil gerust dubbel zoveel lidgeld betalen
    1D-X/ 6D /Sigma 50Art/85L/100L IS macro /16-35L IS /24-70LII /70-200F2.8L IS II/180L Macro /300F2.8L IS /500F4L IS /1.4xext /2x ext

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RDB Bekijk bericht
      Iemand zin om een nieuw forum uit de grond te stampen Ik wil gerust dubbel zoveel lidgeld betalen
      niet nodig hoor, er zijn er u voorgegaan!!

grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
        .............en teruggekeerd
        mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

IMac/IPad/Mac Air 
        D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

Comment

Het is al langer duidelijk dat BD de keuze heeft gemaakt voor kwantiteit maar niet meer voor kwaliteit , zoveel mogelijk inkomsten zijn blijkbaar nog steeds één van de grootste prioriteiten, toen ik nog nen groenen bol was enkele maanden terug zijn er genoeg topics over geweest... ik heb toen de keuze gemaakt om geen lid meer te zijn zolang er geen duidelijke acties zijn ondernomen, we zijn nu 5 maanden verder en ik stel vast dat ik de juiste keuze heb gemaakt Iemand zin om een nieuw forum uit de grond te stampen Ik wil gerust dubbel zoveel lidgeld betalen
          Blijkbaar besef je niet goed dat BD geen select clubje is enkel en alleen voor topfotografen, maar voor iedereen, ook voor mensen die beginnen met fotografie want die zijn de toekomst.
          Als je jouw 30€ steun met dergelijke mentaliteit verdedigt, heeft verder discuteren geen zin. Ik ben jaren geleden bij BD gekomen zuiver uit interesse voor fotografie en ook omdat ik toen pas begon met digitale fotografie. Mijn 30€, die ik vanaf het eerste jaar dat ik registreerde, heb betaald, is zuiver een financiele steun om dit forum, dat echt veel geld kost, in de lucht te houden.

Als je voor 30€ andere dingen verwacht, is dat jouw keuze, maar volgens vele anderen een totaal verkeerde mentaliteit.

Ik wens je veel succes met je nieuwe forum . . . begin al maar te sparen . . .
          There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
          A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
          Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door devid Bekijk bericht
            .............en teruggekeerd
            yep....ook dat.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Francis,

Die 30 euro zal me worst wezen , ik wil gerust het dubbele betalen voor een goed gerunde VZW alleen merk ik simpelweg dat er NIKS wordt gedaan met voorstellen van BD leden... We zijn nu 5 maanden verder en wat heeft BD nu al gedaan aan de problemen die zo goed als iedereen hier opmerkt, zeg me dat eens ( en kom nu niet af met het feit dat je een boekske krijgt gelijk er 12 in een dozijn in de tijdschrifthandel naast elkaar liggen...)

Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
              Blijkbaar besef je niet goed dat BD geen select clubje is enkel en alleen voor topfotografen, maar voor iedereen, ook voor mensen die beginnen met fotografie want die zijn de toekomst.
              Als je jouw 30€ steun met dergelijke mentaliteit verdedigt, heeft verder discuteren geen zin. Ik ben jaren geleden bij BD gekomen zuiver uit interesse voor fotografie en ook omdat ik toen pas begon met digitale fotografie. Mijn 30€, die ik vanaf het eerste jaar dat ik registreerde, heb betaald, is zuiver een financiele steun om dit forum, dat echt veel geld kost, in de lucht te houden.

Als je voor 30€ andere dingen verwacht, is dat jouw keuze, maar volgens vele anderen een totaal verkeerde mentaliteit.

Ik wens je veel succes met je nieuwe forum . . . begin al maar te sparen . . .
              1D-X/ 6D /Sigma 50Art/85L/100L IS macro /16-35L IS /24-70LII /70-200F2.8L IS II/180L Macro /300F2.8L IS /500F4L IS /1.4xext /2x ext

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                Propere toekomst, als je ziet wat er hier gebeurd is .

Ik had je nochtans twee maanden geleden al op de hoogte gebracht van de misbruiken hé Francis, met naam en toenaam van de dubbelaccount! Er is toen niets met die info gedaan. Ik zit hier al een tijdje te denken van zou ik niet beter zwijgen maar heel die zaak laat bij mij maar een wrange smaak achter. Je mag er zeker van zijn .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
                  Propere toekomst, als je ziet wat er hier gebeurd is .

Ik had je nochtans twee maanden geleden al op de hoogte gebracht van de misbruiken hé Francis, met naam en toenaam van de dubbelaccount! Er is toen niets met die info gedaan. Ik zit hier al een tijdje te denken van zou ik niet beter zwijgen maar heel die zaak laat bij mij maar een wrange smaak achter. Je mag er zeker van zijn .
                  8.11
                  Elke daad met de bedoeling schade toe te brengen aan Belgiumdigital op zich, het forum,
                  de leden
                  , medewerkers van Belgiumdigital of diens onderliggende structuur,
                  is ten trengste verboden en kan de onmiddellijke en definitieve beëindiging van je account tot gevolg hebben.

Alleen al die nieuwe heibel, is schade die iedereen beïnvloedt.
                  En als de feiten zijn bewezen?
                  Dat account afsluiten en de betrokkene bannen.
                  Meer uitleg is niet nodig.
                  Ubi bene, ibi patria.
                  BD0388BE
                  Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                    8.11
                    Elke daad met de bedoeling schade toe te brengen aan Belgiumdigital op zich, het forum,
                    de leden
                    , medewerkers van Belgiumdigital of diens onderliggende structuur,
                    is ten trengste verboden en kan de onmiddellijke en definitieve beëindiging van je account tot gevolg hebben.

Is dat tegen mij gericht?

Comment

Die 30 euro zal me worst wezen , ik wil gerust het dubbele betalen voor een goed gerunde VZW alleen merk ik simpelweg dat er NIKS wordt gedaan met voorstellen van BD leden...
                      Ik betaal ook met alle plezier de 2 x 30€ en ben tevreden met hetgeen het bestuur ervan maakt. Iedereen heeft natuurlijk altijd eens andere meningen en gedachten maar je kan ook moeilijk op iedereen zijn mening inspelen. Trouwens is het niet omdat de mening van de ene dezelfde is als die honderden anderen. Een beslissing moet altijd in overleg genomen worden en het is niet simpel om dit te doen rekening houdend met iedereen en de gulden middenweg te zoeken.
                      Vind je het dan zo abnormaal dat sommige zaken toch enige tijd in besleg nemen, wetende dat alles door vrijwilligers gedaan wordt na hun normale werkdag?
                      Het betalen van lidgeld is ook niet gelijkgesteld aan het recht je eigen regeltjes te stellen ... het geeft je wel het recht om op een algemene vergadering je stem uit te brengen. Deed u dit al dikwijls als ik vragen mag?
                      Trouwens is BD een goedgerunde VZW, het zijn een paar enkelingen die het absoluut als een slechte VZW willen laten doorgaan.
                      Wanneer gaan mensen eens leren tevreden te zijn met hetgeen hen aangeboden wordt. Tips kan je altijd geven maar je moet er niet kwaad om worden als ze niet in aanmerking komen. Weer zo'n voorbeeld van egotripperij.
                      Geniet van het leven, van je hobby en voor de rest ... als u iets niet aanstaat, kijk er dan even naast en loop door naar een volgend topic.
                      Last edited by VerSeg; 30 mei 2009, 21:51.
                      Canon EOS Digital
                      BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht

Is dat tegen mij gericht?
                        Helemaal niet Hans.
                        In navolging (of opvolging) van hetgeen je beweert had men eerder moeten ingrijpen.
                        't Is daarom dat ik al eerder in dit topic zei dat BD ook zijn ogen moet ophouden.
                        De rest heb je al gelezen: account sluiten, bannen, gedaan daarmee.

Maar ik werd gepareerd door goeie vriend Jos zijn antwoord.
                        Dat is geen probleem omdat Jos en ik ook geen problemen hebben.
                        Hij mag dat gerust zeggen en wij zijn geen kinderen he.
                        Ubi bene, ibi patria.
                        BD0388BE
                        Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                          't Is daarom dat ik al eerder in dit topic zei dat BD ook zijn ogen moet ophouden.
                          En soms hé Theokus ... heel soms kunnen sommigen af en toe beter hun ogen eens toedoen en het laten voor wat het is.
                          PS En na de ogen ... ook de mond.
                          Canon EOS Digital
                          BD0479BE

Comment

Hey juppekes

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                            En soms hé Theokus ... heel soms kunnen sommigen af en toe beter hun ogen eens toedoen en het laten voor wat het is.
                            Hier zijn het wel de vingers die moeten stil gehouden worden
                            Bootjes

Comment

Dus Pendragon had moeten zwijgen?
                              't Zal wel overwaaien?
                              En intussen doet dien andere zijn goesting?
                              Niet met mij VerSeg

En daarbij: alles had discreet kunnen opgelost zijn.
                              Wat hebben we nu? Voor de zoveelste keer heibel.

En altijd opletten met die gulden middenweg...
                              Mensen die in het midden over de weg lopen worden het eerst omver gereden
                              Ubi bene, ibi patria.
                              BD0388BE
                              Een website

Comment

Ja, dat snap ik niet goed, dus we hadden duindistel met zijn vijfvoudige account en zijn virtuele fanclub zijn ding moeten laten doen, zeg jij dat .

Comment

Working...
                                X