Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fastfood....

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Fastfood....

toch zo lekker
    'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

Re: Fastfood....

Ooit eens 2 weken als jobstudent gewerkt in een "hoogstaand" restaurant aan zee (nu al 15 jaar geleden) ... druk bezocht door "toeristen" en gerund door "locals" ...

Heb daar ook zotte taferelen gezien met dingen die terug kwamen uit de zaal wegens te weinig gebakken ...

www.fotofolio.be

Comment

Heeft inderdaad niets met fastfood te maken.
      Al in verschillende restaurants dergelijke zaken zien gebeuren hoor.
      Een steak dat per ongeluk eens op de grond valt krijgt de volgende klant ook terug op zijn bord, da's niet veel properder hoor.
      Fastfood (de echte dan) staat in België redelijk goed op dat gebied, alle keukens van Quick en Mc Donald zijn volledig open en de klanten kunnen zien wat er gebeurt.
      Men is op gebied van hygiëne soms beter af in een hamburgerrestaurant van bovenvermelde dan in een chic restaurant.
      Canon EOS Digital
      BD0479BE

Comment

Hey juppekes

Ik denk zelfs dat veel keukens properder zijn dan het toetsenbord waar we alle dagen zitten op te tokkelen
        Bootjes

Comment

ik kuis mijn toestenbord zenne... daarover is ook eens een artikel verschenen

Comment

Gooi het weg. Vers voedsel is altijd beter, gezonder en smakelijker.
            Als je het toch wil riskeren zorg dat je eerst Carbobel in huis hebt
            " Leven is slecht voor de gezondheid. " (Jacques Brel )

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Skitch Bekijk bericht
              Gooi het weg. Vers voedsel is altijd beter, gezonder en smakelijker.
              Als je het toch wil riskeren zorg dat je eerst Carbobel in huis hebt
              Just, nu krijgt ge GRATIS zo'n dingske om op uw GSM te plakken, erbij

Grtz, RF

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
              Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Working...
              X