Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De zomer is heel stilletjes in aantocht...wie gaat waar naartoe???

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: De zomer is heel stilletjes in aantocht...wie gaat waar naartoe???

Naar de winter moeten we hier niet meer gaan.
    Dacht dat het gedaan zou zijn dit jaar maar niets is minder waar!
    Nu 3°C en lichte sneeuwval. Pffff ...
    En mijn winterbanden zijn er net een week af.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

Comment

Dit jaar in augustus een dag of twaalf naar HIER , genieten van wat rust en lekker eten, deze formule doen we reeds jaren, en dat bevalt goed, overdrukke plaatsen mijden wij tegenwoordig als de pest.
      En rond de jaarwisseling terug eens de evenaar over denk ik, ook aan Zuid-Afrika zijn wij verkocht.

Comment

Denk dat we in de Ardennen blijven, vrouw is ook bij een van de ontslagen zoals overal.
        Deze keer geen drie weken maar 2 maand of meer hihi slecht weer en we gaan naar huis en wat werken (klanten tevreden) moet zeggen kom al 15 jaar regelmatig naar de Ardennen en sinds een paar jaar is het een beetje de vrijdagavond zijn we weg tot de zondagavond zo laat als kan blijven.
        En eerlijk het is hier prachtig en na al die jaren hebben we zeker nog niet alles gezien.
        Groeten uit Opont (zijn wat vroeger vertokken om morgen niet in de vloot te zitten)

Comment

Ik ben nu 3 dagen in Panama. Alle dagen 35 graden in de schaduw en zeer hoge luchtvochtigheid. Het schip waar ik op wacht maakt een omweg langs Kingston in Jamaica en komt pas op 7 april in Panama. Morgen krijg ik bericht of ik naar huis mag komen of naar Jamaica moet vliegen.
          Ik zal blij zijn dat ik in juni aan de Spaanse costa kan gaan luieren.

update
          na 4 dagen niksdoen in Panama vertrek ik morgen naar Guatemala. Daar ook 4 dagen niksdoen, dan 2 of 3 dagen werken en terug naar huis.
          Last edited by notex; 3 april 2010, 05:49.

Comment

Wij gaan terug naar het Berner Oberland in Zwitserland.
            Cypho
            Panasonic DMC-FZ1000, Sony RX100 M3

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door cypho Bekijk bericht
              Wij gaan terug naar het Berner Oberland in Zwitserland.
              Oh zalig! Waar ergens ga je verblijven? Daar zijn wij 2 jaar geleden geweest en hebben daar 10 doorgebracht. Schitterende omgeving en zoveel moois te zien en te doen. Ga eens naar de supermarkt en koop er een verse "krustenkranz"...ik zou zo terug gaan voor het lekkere brood.

Groetjes,
              Ann

Comment

We gaan op het einde van Mei naar Turkije..
                Ben nu al aan het fitnessen om wat gewicht te verliezen om het daar terug kunnen op te eten...All-in noemen ze dat..
                Ik heb het nog nooit gedaan maar ik zal er zeker van gaan profiteren..

En uiteraard een paar geheugen kaartjes extra.
                Mvg, Pascal,Schoonspikke
                Als je schiet..schiet dan raak!
                500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Een weekje geleden de prijsofferte voor het vernieuwen van ons dak getekend en gisteren in panne met de auto. Zojuist telefoontje van de garage met de "heugelijke" melding dat de turbo defect is en moet vervangen worden. Blijft over, een weekendje met de Geologische werkgroep naar Cap Gris Nez.

Mvg.
                  Robert
                  Mvg.
                  Robert
                  Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Comment

Dit wordt onze vakantie

mvg,
                    Helen
                    vriendelijke groeten, Helen
                    Updated WWW.HELENICA.NL
                    ---- DE INHOUD VAN EEN BEELD IS TOCH VAN GROTER BELANG DAN DE AANTAL PIXELS ----

Comment

• Re: De zomer is heel stilletjes in aantocht...wie gaat waar naartoe???

Oorspronkelijk geplaatst door Helen Bekijk bericht
                      Dit wordt onze vakantie
                      Mooie route, wij deden hetzelfde in 2001.
                      bye, Maurice
                      https://on4bam.com/
                      Nikon D7500

Comment

Een weekske Budapest in augustus.

Comment

In mei naar Borneo, in juli Tunesie : Sousse

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ann75 Bekijk bericht
                            Oh zalig! Waar ergens ga je verblijven? Daar zijn wij 2 jaar geleden geweest en hebben daar 10 doorgebracht. Schitterende omgeving en zoveel moois te zien en te doen. Ga eens naar de supermarkt en koop er een verse "krustenkranz"...ik zou zo terug gaan voor het lekkere brood.

Groetjes,
                            Ann
                            We huren aan vakantiewoning in Habkern, een dorpje op 8 km van Interlaken.
                            Op het programma staan tot nu toe al zeker Jungfraujoch, Oeschinensee en Blausee, de wandeling van op Niederhorn naar Habkern (die wandeling wordt omschreven als één van de mooiste in Zwitserland).
                            Ik heb nog wel ff tijd om andere wandelingen en uitstappen te bekijken.
                            Cypho
                            Panasonic DMC-FZ1000, Sony RX100 M3

Comment

In juli naar Chamonix voor enkele bergbeklimmingen (kers op de taart de Mont Blanc ). Augustus zal helaas blokken worden en september héél misschien nog een weekje Frankrijk (Lavandou).
                              De Flickr-pagina.
                              Nikon D90 met een hele reeks lenzen

Comment

Wij zijn er nog niet aan uit.
                                We trouwen op 19 juni en willen de 21ste vertrekken op huwelijksreis.
                                We willen zon, zee en strand maar toch de mogelijkheid om iets actiefs te doen (zoals een safaritocht, boottocht, wandelen)

budget: 2000 euro voor 2 personen all in (exl. excursies natuurlijk)

suggesties? PM mij maar! Ik geraak er niet aan uit.
                                WWW.JOPIX.BE
                                Just one click away...

Comment

Working...
                                X