Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
De zomer is heel stilletjes in aantocht...wie gaat waar naartoe???
Re: De zomer is heel stilletjes in aantocht...wie gaat waar naartoe???
Als mijn baas me wegstuurt voor een klus in het buitenland, dan zegt hij dat ik weer eens met vakantie mag. Vorige week was ik in Panama City en volgende week dinsdag vertrek ik terug naar Balboa in Panama. Van daaruit meevaren door het Panamakanaal. Volgens mijn baas een luxe-cruise. 3 dagen later naar Valpairiso in Chili.
Mijn echte vakantie is in juni 3 weken op 40 km van Barcelona.
We gaan met een autocar want mijn echtgenote heeft vliegangst. 's Avonds vertrekken en 's morgens na 14 uur rijden op de bestemming. Zelfde reis wordt in september nog eens gedaan, maar dan slechts 2 weken. Spijtig van die vliegangst want met mijn frequent flyer miles kunnen we samen 5 keer de aarde rondvliegen.
In Spanje gaan we slechts 1 keer met de trein naar Barcelona. Voor de rest zalig nietsdoen, op het strand liggen, terrasjes en korte wandelingen doen, 's avonds goede restaurants bezoeken. Als fotogerief neem ik enkel een Canon IXUS compactje mee.
Meer moet dat niet zijn voor mij. De rest van het jaar is het al druk genoeg. Ik heb de afgelopen 3 maanden al 100 uur in het vliegtuig gezeten.
zal voor ons voor de 6de keer België worden.
grt,bouk.
België is heel groot hoor. We hebben o.a. de fantastische Ardennen in de aanbieding. Ja,
zelfs Vlaamse Ardennen en een heus Heuvelland. Daarbij hebben we hele mooie steden en
dorpjes die je zou willen meenemen om op je nachtkastje te zetten. Kun je dus een tipje
van de sluier meer oplichten?
Nergens...
Home sweet home...
Het hoeft niet meer voor mij...
Lekker thuis. BBQ met vrienden en buren.
Daarbij, nieuwe auto moeten kopen, toch wel interesse voor zo van die platen op je dak, en 't is ook nog altijd krisis (gene opslag, van de ene reorganisatie naar de andere)...
Familie wil absoluut volgend jaar weer ergens naar toe... pffff... ik zie er al tegen op... al die stress... Ik zeg het: het hoeft voor mij niet meer.
Dat we ze nog lang mogen "trekken".
Nikon D4S - SB800 - 17-35 - 28-70 - 70-200VR - 50 1.4
't ziet ernaar uit dat er dit jaar teveel projecten zijn om een echte reis te gaan maken. De periodes dat ik in de USA verblijf zal ik in de weekends wel in de nationale parken te vinden zijn en hopelijk vind ik ergens een weekje om naar Catatumbo rivier / Maracaibo meer(Venezuela) te gaan om de onweders te fotograferen.
Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,... "Casu Consulto - Modo Fac"
Geen vakantieplannen voor ons... het vrouwtje zal in augustus hoogzwanger zijn van de tweede, dus blijven we rustig rond de kerktoren en doen we wat kleinere uitstapkes met de kleine (nog eens eventjes genieten van de laatste dagen met ons drietjes...)
... anders waren we dit jaar naar Denemarken of Schotland geweest.
Gelukkig loopt dat niet weg he
Mvg,David
[SIZE="1"]"There are always two people in every picture: the photographer and the viewer."Ansel Adams
De renovaties waren vorig jaar en zijn achter de rug, er zijn er nog een paar voor dit jaar of volgend jaar maar we zullen zien of er tijd is met de kleine die op komst is.
Met de zwangerschap gaat alles prima, ik heb tot nu toe geen last gehad van zwangerschap kwaaltjes en voel mij prima. Daar ben ik erg blij om en hoop dat het zo mag blijven tot de geboorte. Ik ben ook niet erg veel bijgekomen, dus dat zit ook allemaal goed. Dus nu maar wachten totdat het tijd is binnen ongeveer een anderhalve maand. We kijken er naar uit.
Vakantie zal er niet veel inzitten voor ons dit jaar. Mijn moeder komt half juni deze richting uit voor 1 maand en samen gaan we met de baby en mijn schoonouders naar een meer wat in het midden van onze provincie ligt (British Columbia). Dit meer ligt op een 500km ten oosten van Vancouver. Wij verblijven daar 1 week in een chalet en komen daar samen met familie van mijn man.
Jeugdherinneringen ophalen.
Na 34 jaar terug naar Mallorca (Deya) en dan nog in hetzelfde prachtige hotel dat volledig met de huidige normen is meegeëvolueerd.
Nog steeds Duitse eigenaars en van top kwaliteit.
heb d'r hier ook zo een met vliegangst .. zij gaat met de auto, kids & bagage .. ik volg via een alternatieve route met de moto, en we komen samen toe op bestemming .. bestemming voor deze zomer ligt nog niet vast .. periode ook nog niet .. tevel ongekende variabelen in de vakantieplanning voor de moment.
Naar de winter
2.5 week Westkust Oz, 1 week Alice en Uluru, in 't afkomen 2 dagen Singapore. Hopelijk deze keer zonder stakingen (Staking Heathrow kostte ons 5 jaar geleden een dag Hong Kong , een dag later vertrokken naar Oost-Oz en ik wou toen nog wel een D100 meebrengen uit HK)
Comment