ik werd gevraagd om een uitnodiging te maken.
de bedoeling van de openvouwende (ronde) kaart is:
op de voor en achterkant komt een bal te staan.
aan de binnenkant links een foto (ook in het rond) en de rechtse kant de text.
ik heb voor de voor en achterkant 1 afbeelding gemaakt van laat ons zeggen 800 breed en 400 hoog met daarin links en rechts een bal van 400 op 400
voor de binnenkant heb ik ook een afbeelding gemaakt van 800x400 en links de ronde foto van 400X400 en rechts de text en gezien dat deze ook in de ronde past.
nu zou ik de binnen en buitenkant moeten afprinten op 1 vel papier op de voor en achterkant en wel zodanig als ik de ballen dubbelvouw dat die juist over elkaar komen en uiteknipt kunnen worden (behalve op de plooi waar de ballen elkaar raken)
het lukt me niet om ze juist over elkaar te krijgen.
weet iemand hoe je dit makkelijk kan doen ?
met vriendelijke groeten
Sven.
de bedoeling van de openvouwende (ronde) kaart is:
op de voor en achterkant komt een bal te staan.
aan de binnenkant links een foto (ook in het rond) en de rechtse kant de text.
ik heb voor de voor en achterkant 1 afbeelding gemaakt van laat ons zeggen 800 breed en 400 hoog met daarin links en rechts een bal van 400 op 400
voor de binnenkant heb ik ook een afbeelding gemaakt van 800x400 en links de ronde foto van 400X400 en rechts de text en gezien dat deze ook in de ronde past.
nu zou ik de binnen en buitenkant moeten afprinten op 1 vel papier op de voor en achterkant en wel zodanig als ik de ballen dubbelvouw dat die juist over elkaar komen en uiteknipt kunnen worden (behalve op de plooi waar de ballen elkaar raken)
het lukt me niet om ze juist over elkaar te krijgen.
weet iemand hoe je dit makkelijk kan doen ?
met vriendelijke groeten
Sven.
Comment