Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De zomer is heel stilletjes in aantocht...wie gaat waar naartoe???

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: De zomer is heel stilletjes in aantocht...wie gaat waar naartoe???

Wel, goed nieuws hier.
    In juni "moet" in naar Tanzania voor het werk (+/- 2 weken) en meer bepaald naar Arusha. Mijn baas reeds op de hoogte gebracht dat ik er prive nog 3 dagen ga bijnemen .
    Dan is er nog mijn trip naar Peru in juli, ook voor het werk, voor 1 week en ben ook daar van plan ook daar een paar dagen langer te blijven.
    In juli ook nog samen met mijn vriendin voor een midweek naar Ierland, in tussentijd zie ik wel wat er nog uit de bus komt van tripjes (hoogst waarschijnlijk Brazilie in augustus, vingers gekruisd houden ).

Comment

Ben net terug van China - gereisd van Hong Kong naar Beijing.
      3e maal China; is nu wel genoeg, volk genoeg gezien.
      Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

Rustig jaar hier. Begonnen met 2 weken Birma, net een weekje Ardennen achter de rug, in juni een 10-tal dagen wandelen op 2 kleine Griekse eilanden, in augustus 2 weken wandelen in Polen gevolgd door een weekje relaxen in Frankrijk en in december 3 weken naar Oman.

Travel the world, take nothing but pictures, leave nothing but footprints.

Comment

Tof om alle reacties te lezen en waar de vakanties zoal naartoe gaan!

Wij gaan bovenop onze week aan Mara Lake in BC, Canada en Mount Rainier National Park in WA, USA misschien ook nog een 8 tot 10 dagen naar de schitterende Canadese Rocky Mountains in september! Dat zou zaaaaaalig zijn want het is alweer bijna 3 jaar geleden dat ik daar nog geweest ben.

Geniet allemaal van jullie vakanties!
          Groetjes uit Vancouver,
          Ann

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ann75 Bekijk bericht
            Wij gaan bovenop onze week aan Mara Lake in BC, Canada en Mount Rainier National Park in WA, USA misschien ook nog een 8 tot 10 dagen naar de schitterende Canadese Rocky Mountains in september!
            En dan wordt ons klimaat nog wat "vochtiger", want dan zitten we met zijn allen te kwijlen bij het bekijken van de schitterende foto's van jou.
            Maar laat ze toch maar komen hoor !
            BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
            Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Ik heb voor ons gezin met 4 tieners een huis gehuurd in London op 4 km van Trafalgar Square.

Nu het pond laag staat moeten we er van profiteren héé.

Comment

Dit jaar wellicht een gokje. Op dit moment denk ik dat het Oezbekistan wordt. Evt aangevuld met Perzië.. (afhankelijk van de werkregeling en van de beschikbare tijd en fondsen .. we zijn ook een pas gekocht huis aan het verbouwen).
                equipment: camera's, lenses & some imagination

Comment

Tja een wat late reactie, maar wij waren in New Hampshire dus 'Dichtbij'. Wat een geweldige natuur daar.......ongelofelijk. Lekker in het voorjaar (koud) op de Harley van mijn vriend samen met mijn vrouw stukjes touren naar o.a. Mount Washington, Laconia en de Niagrafalls. Gewoonweg onvergetelijk en een heel lief volk die Yanks...ha ha. We gaan zeker nog een keer die kant op maar dan in de herfst als alles (hopelijk) rood is.
                  Cor

Comment

Hallo allemaal,

Maandag is het zover en vertrekken we met de auto naar Mount Rainier National Park in Washington State, USA...gelegen in het noordwesten van de onderste 48 staten van Amerika. Wij verblijven hier tot en met vrijdag en kijken er erg naar uit. Mount Rainier (4,392 m hoog) is een stratovulkaan en het park er rondom is om te genieten van prachtige berglandschappen, watervallen, meren en tapijten van wilde bloemen in de zomer. Wij willen hier genieten van al dat moois en hopen ook een paar mooie wandelingen te maken. Het weer zit ook erg goed mee, we hebben al 2 weken zomer weer met veel zon en 28 graden, het blijft zo nog een hele week. Hopelijk kom ik terug met wat goede foto's en die zullen jullie dan wel zien verschijnen in de loop van augustus!

Tot gauw allemaal en voor diegenen die nog op vakantie moeten vertrekken...een goede vakantie toegewenst!

Groetjes uit Canada,
                    Ann

Comment

mensen die van plan zijn om naar Brazilië, meerbepaald Bahia (noord-oosten) te reizen en die met specifieke vragen zitten over hun reis of een bepaald fotoproject willen opzetten mogen mij altijd een seintje geven
                      (ik woon hier ondertussen bijna 5 jaar )

tropische groet

bas
                      Tropisch genieten doe ik al meer dan een decenium in Bahia, de zwarte parel van Brazilië, waar men een andere kijk heeft op fotografie ;-)

Comment

Ik blijf gewoon thuis, goed eten,goed drinken, lekker bed om te slapen....
                        en van het uitgespaarde geld, dat ik zou opdoen door op vakantie te gaan koop ik heel wat fotomatriaal of andere leuke dingen waar ik nog vele jaren (geen 10 dagen) pezier aan heb

ben dan ook beperkt in mijn beweging...

deze tekst kan misschien ook opgevat worden als een beetje jaloezie
                        Jos
                        Site

Comment

Nog maar eens naar San Francisco op familiebezoek.
                          EOS Canon 400D + Grip / Canon 40D+Grip / Canon EF 50mm F1.8 / Sigma EX 28-70mm F2.8 DG / Canon EF 17-40 mm F4 L/ Canon EF 70-200mm F4 L / Sigma EF-500 DG Super / Canon 580EX / Manfrotto 190DB / Giotto MH-1001

Comment

Ik twijfel nog tussen Osso Buco in Italië en
                            Côte a los in Frankrijk
                            Ubi bene, ibi patria.
                            BD0388BE
                            Een website

Comment

In mei naar Schotland (hangt van het weer af)
                              In juli naar Polen en Oekraïne.
                              In het najaar twijfel tussen Mali/Burkina Faso/Benin en Argentinië.
                              Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

Ik twijfel tussen Nieverans of San Cornisse .
                                Waarmee ik wil zeggen dat ik nog liever thuisblijf : dicht bij mijn 2 schatten van kleindochterkes die ik geen week of langer kan missen.
                                Thuis waar ik lekker kan eten, geen schrik moet hebben om rouwkost of een ijsje te eten zonder ziek te worden.
                                Thuis waar ik een comfortabel bed heb om uit te rusten en thuis waar ik mijn favoriete tv-programma's kan blijven bekijken.
                                Er is hier in de Kempen en de rest van België nog zoveel moois te zien en te ontdekken dat ik helemaal niet jaloers ben op jullie buitenlandse (en liefst zo ver mogelijke) uitstapjes

Comment

Working...
                                X