Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

8 minuten en 5 seconden voetbal...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: 8 minuten en 5 seconden voetbal...

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
    Dan schiet er maar één ding over: geld. Ze zijn misschien niet echt geïnteresseerd omdat ze voor (in hun ogen) een appel en een ei moeten spelen in de nationale ploeg.
    Wil niet wringen nete maar ik denk toch niet dat er zo aanwijzingen waren
    dat die gasten dikke nekken waren of zijn.
    Eerder heb ik de indruk dat ze echt wilde voetballen maar ja ze moeten luisteren
    naar de trainer he.
    Het is ook voor mij zelf de eerste keer dat ik niet hoog oploop met een trainer.
    Dat is echt waar, nieuw voor mij.
    Bij deze groep spelers was het ook nooit van levensbelang uit welke competitie of
    uit welke ploeg ze kwamen.
    Vroeger waren het de "dikke nekken" van Anderlecht bijv. of werd er gezinspeeld
    op dat soort van die afkomst en van die club.
    Of werden er verrassende keuzes gemaakt van bepaalde spelers omdat die "moesten"
    opgenomen worden in de nationale ploeg.
    De waarde van een paar van die spelers steeg dan ook.
    En als je hier over geld spreekt dan heb je overschot van gelijk.
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
      A ja natuurlijk.
      Onze betere spelers kwamen nauwelijks aan de bal, de Bosniërs zaten er direct met vijf
      man bovenop of onze spelers lagen tegen de grond....
      Dembele heeft van dichtbij meer gras gezien dan bal

Toch niet vergeten van zaterdag: twee ballen tegen de paal....
      Waren die binnen geweest....
      Maar ok, dat maakt totaal niks goed en kan geen excuus zijn.

En waar die Bosniërs hun loopvermogen vandaan haalde blijft me ook klein raadsel.
      Dat is ook de wedstrijd die ik heb gezien. De Bossies die al begonnen te storen nog voor de bal over de middenlijn was. Ging die dan toch over de middenlijn werd er op het middenveld geweldig gebikkeld en erger... . Kwam Dembele aan de bal zaten daar direct 2 of meer verdedigers op. Kortom ze hebben ons het voetballen vrij onmogelijk gemaakt en daar moet deze ploeg het toch van hebben hé. Met andere woorden ; de trainer van de Bossies had zijn werk goed gedaan !
      Al een geluk dat Defour voor de wedstrijd gekwetst was want anders hadden de Bossies het wel gedaan tijdens de wedstrijd
      Ik weet niet dat Vandereyken vandaag een betere opstelling had kunnen maken , wat ik wel weet is dat hij dat vorige zaterdag WEL had kunnen doen en daar wringt het schoentje. Het was zaterdag de moment geweest om punten te pakken en dan hadden de Bossies vandaag een heel andere wedstrijd moeten spelen...
      Alé das mijn gedacht hé
      Last edited by erwin; 2 april 2009, 06:18.
      Nikon D70, D300s / nikkor 70-200 VR / extender 1.7/ SB800 / lowepro compu trekker AW / ...
      http://album.zoom.nl/user/lindberg/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door erwin Bekijk bericht
        Dat is ook de wedstrijd die ik heb gezien. De Bossies die al begonnen te storen nog voor de bal over de middenlijn was. Ging die dan toch over de middenlijn werd er op het middenveld geweldig gebikkeld en erger... . Kwam Dembele aan de bal zaten daar direct 2 of meer verdedigers op. Kortom ze hebben ons het voetballen vrij onmogelijk gemaakt en daar moet deze ploeg het toch van hebben hé. Met andere woorden ; de trainer van de Bossies had zijn werk goed gedaan !
        Al een geluk dat Defour voor de wedstrijd gekwetst was want anders hadden de Bossies het wel gedaan tijdens de wedstrijd
        Ik weet niet dat Vandereyken vandaag een betere opstelling had kunnen maken , wat ik wel weet is dat hij dat vorige zaterdag dat WEL had kunnen doen en daar wringt het schoentje. Het was zaterdag de moment geweest om punten te pakken en dan hadden de Bossies vandaag een heel andere wedstrijd moeten spelen...
        Alé das mijn gedacht hé
        Goed gezien erwin.
        Kansen laten liggen in dit soort competitie is "dodelijk".
        Zaterdag hadden een aantal spelers het aan hun voeten, het zou gekund hebben.
        Ubi bene, ibi patria.
        BD0388BE
        Een website

Comment

1 ding is zeker : het trok op gene zak!

even terzijde : ik vond de arbitrage ook vreselijk slecht (niet dat dat een excuus is he...)
          ok, de fout van Witsel was foeilelijk maar als dat rood was, hadden er ook wel enkele boskakkers af moeten vliegen...
          With Canon, I can (or at least try)
          Photastic.be ~ Passion for the picture
          Nieuwe site

Comment

De wedstrijd was misschien uitgekocht door de maffia, tenslotte sliepen ze zelfs in hun hotel : klik

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hans Swolfs Bekijk bericht
              1 ding is zeker : het trok op gene zak!

even terzijde : ik vond de arbitrage ook vreselijk slecht (niet dat dat een excuus is he...)
              ok, de fout van Witsel was foeilelijk maar als dat rood was, hadden er ook wel enkele boskakkers af moeten vliegen...
              Eerlijk = eerlijk, die fout van Witsel was misschien niet opzettelijk, maar wel rood.

Voor de rest vond ik de scheids ook niet super, net zoals de grasmat, maar dit gold voor beide ploegen.
              ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
                Eerlijk = eerlijk, die fout van Witsel was misschien niet opzettelijk, maar wel rood.

Voor de rest vond ik de scheids ook niet super, net zoals de grasmat, maar dit gold voor beide ploegen.
                dat bedoelde ik ja... dat was wel rood maar er zijn nog lelijkere fouten gebeurd zoals die bosnische middenvelder in de eerste helft effe met zijn 2 benen vooruit op ne belg (weet niet meer wie) invloog...

veld was ook erbarmelijk ja...
                With Canon, I can (or at least try)
                Photastic.be ~ Passion for the picture
                Nieuwe site

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                  Dan schiet er maar één ding over: geld. Ze zijn misschien niet echt geïnteresseerd omdat ze voor (in hun ogen) een appel en een ei moeten spelen in de nationale ploeg.
                  Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
                  Niet mee akkoord, geld mag nooit de drijfveer worden om voor je Nationale ploeg te willen spelen.

Het zou trots en fierheid moeten zijn...maar ja, wij Belgen hebben ons nooit chauvinistisch gedragen (en niet alleen op voetbalvlak) en dit in tegenstelling tot bv NL, FR, GER, UK, ITA en SPA, etc..

Dus we hebben nood aan een grootschalige mentaliteitsverandering.
                  Daar sta ik 200% achter.
                  En ook:
                  De nationale ploeg is het uitstalraam voor shoppers uit Italië, Spanje, Engeland en
                  Rusland. En wie zou nu niet in Lyon, Marseille of Monaco willen voetballen?
                  Dus die gasten geven zich 100% met de nationale 11. Ze zijn zelfs al reuze kontent als ze opgeroepen worden, zelfs als ze weten dat het voor een zitje op de bank is.
                  Elke voetballer droomt ervan om ooit bij een grote ploeg te mogen voetballen, wees daar maar zeker van. Dat ze op vrij jonge leeftijd naar Nederland willen is ook heel normaal, want de opleiding en de accomodaties zijn daar stukken beter dan bij ons.
                  En dan kom ik weer bij de bond terecht die niet genoeg doet voor de jeugdopleiding.
                  De clubs kopen liever een goedkope tweederangs voetballer uit het buitenland dan geld uit te geven aan een dure opleiding van eigen jeugd. Natuurlijk als die jonge gasten de kans zien zijn ze weg, hoe zou jezelf zijn?

Grtz, RF

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
                  Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
                    Dus die gasten geven zich 100% met de nationale 11. Ze zijn zelfs al reuze kontent als ze opgeroepen worden

Grtz, RF
                    Ah ja ? ik zou nochtans de vermoedelijke resem forfaits voor de resterende nutteloze matchen van de poule niet de kost willen geven.
                    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Ik heb de krant nog niet gelezen, maar weet misschien iemand wat de Ollanders gemaakt hebben ?
                      Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
                      Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jan.brouwers Bekijk bericht
                        Ik heb de krant nog niet gelezen, maar weet misschien iemand wat de Ollanders gemaakt hebben ?
                        Ja ikke.

Grtz, RF

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
                        Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jan.brouwers Bekijk bericht
                          Gemaakt?
                          Kaas, molens, Prins Willem-Alexander, ...
                          Mvg Tim

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
                            Ja ikke.

Grtz, RF
                            Ik ook
                            Ubi bene, ibi patria.
                            BD0388BE
                            Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ticor Bekijk bericht
                              Gemaakt?
                              En een nieuw boek over opa Prins B.
                              Ubi bene, ibi patria.
                              BD0388BE
                              Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ticor Bekijk bericht
                                Gemaakt?
                                Uit het noorden komt niets goed, zelfs de wind deugt niet.

Mvg.
                                Robert

PS. Grapje, beste vrienden uit Olland, grapjeuh....
                                Mvg.
                                Robert
                                Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Comment

Working...