Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

8 minuten en 5 seconden voetbal...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: 8 minuten en 5 seconden voetbal...

Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
    en Erik Gerets trainer van Club Brugge
    Die moeten we zeker hebben, hebben met hem trouwens kampioen gespeeld met een veel mindere ploeg dan nu. Zijn lapnaam is niet voor niets "De Leeuw" hé.

Er zijn nu al zoveel trainers de revue gepaseerd, zal de volgende het beter doen?
    Volgens mij helaas niet, die ploeg is nog iets te groen achter de oren.
    De genoemde vedetten kwamen vandaag ook niet aan de bak heb ik kunnen vaststellen.
    Motiveer die jongens maar na die smadelijke nederlaag van zaterdag.
    Natuurlijk voor de micro moeten ze elkaar moed inspreken wat zouden we dan denken mochten ze zeggen dat ze het niet meer zien zitten.
    Enfin de analyse van Wesley was weer raak vond ik.

Grtz, RF

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
    Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

't Is wel een ramp voor de vrouwelijke fotografen op BD. Die hebben vandaag lustig foto's gepost, want de PC was nog eens vrij.

Om manlief nog voor de TV te krijgen, zullen ze volgende keer hun charmes in de weegschaal moeten gooien.
      Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
        Ja idd. talent genoeg.
        Ze moeten een ploeg smeden. Is opa-praat maar het is zo.
        Beetje toch wat twijfels over Kompany en vooral Vandeborre... volgens mij is dat een
        kwestie van een goed gesprek met die mannen en als dat niet helpt ze radicaal uit de
        ploeg zetten.
        Werken aan de verdediging...
        In het verleden heeft men dat eens opgelost door de volledige verdediging te nemen van
        van één ploeg uit onze competitie... geloof Brugge.
        't Zijn dus wel oplossingen voor als je ten einde raad bent.
        En ik vermoed dat de Bond dat is
        De verdediging van Brugge is op dit moment helaas geen optie.
        Peins eerder dat het de "beenhouwers" van Standaard waren inclusief de doelman.
        Wie kent hun namen nog?
        Jeck, Burlet, Thissen, Nicolay (doelman) maar wie was die vierde verdediger weer?
        Hun naam hadden ze niet gestolen hoor bikkelharde bonken waren het.
        Peins dat er nu geen enkele ploeg in België een verdeging heeft bestaande uit allemaal Belgen.

Grtz, RF
        Last edited by Red Falcon; 1 april 2009, 22:20. Reden: enkele foutjes rechtgezet

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
        Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
          Die moeten we zeker hebben, hebben met hem trouwens kampioen gespeeld met een veel mindere ploeg dan nu. Zijn lapnaam is niet voor niets "De Leeuw" hé.

Er zijn nu al zoveel trainers de revue gepaseerd, zal de volgende het beter doen?
          Volgens mij helaas niet, die ploeg is nog iets te groen achter de oren.
          De genoemde vedetten kwamen vandaag ook niet aan de bak heb ik kunnen vaststellen.
          Motiveer die jongens maar na die smadelijke nederlaag van zaterdag.
          Natuurlijk voor de micro moeten ze elkaar moed inspreken wat zouden we dan denken mochten ze zeggen dat ze het niet meer zien zitten.
          Enfin de analyse van Wesley was weer raak vond ik.

Grtz, RF
          Ach, Wesley sprak over maturiteit.
          Was er die meer of minder tegen Spanje of Turkije??

Er stond geen "patron" op het veld en daarin vond ik Wesley wel gelijk hebben.
          Vroeger had ik ergens hoop dat Simons die rol aankon...vergeet dat maar.
          Ouderwetse (?) automatismen ?? Niks van he.
          Die jongens leken niet op elkaar ingespeeld.
          (en tegen Spanje of Turkije wel theokus?? )

Hoeveel (lange) passen zijn aangekomen?
          En als je spelers hebt die dat niet kunnen zorg dan voor een sterk middenveld he.

Vond wel dat de Bosniërs bleven rennen
          Ze waren overal en ze waren vrij wild.
          (onnoemlijk veel fouten en "aanslagen" op onze spelers)
          't Zal wel aan de spruitjes gelegen hebben die ze gegeten hebben...
          Enkel op Bosnische geitenkaas hadden die de 2de helft nooit gehaald
          Ubi bene, ibi patria.
          BD0388BE
          Een website

Comment

Eindelijk van die prutser verlost.
            Dat is het enige positieve

Wat Sonck zegt klopt.
            De maturiteit ontbreekt nog. Zelfs een man zoals hij of zoals Simons die ervaring met hopen hebben, missen blijkbaar de maturiteit om een jonge ploeg op sleeptouw te trekken.
            Mvg Tim

Comment

Dat Eric Gerets trainer moet worden, vind ik al jaaaaaren.... die staat tenmisnte naast de lijn de spelers toe te schreeuwen en aan te moedigen.... de leeuw..!

T
              Canon Eos 30D - Lumix DMC-TZ5EG-S / Tamron 17-50-2.8 / Vivitar 100-400 • Imac 24inch • The right to fail is the essence of creativity ! • http://timwilmsen.blogspot.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ticor Bekijk bericht
                Eindelijk van die prutser verlost.
                Dat is het enige positieve

Wat Sonck zegt klopt.
                De maturiteit ontbreekt nog. Zelfs een man zoals hij of zoals Simons die ervaring met hopen hebben, missen blijkbaar de maturiteit om een jonge ploeg op sleeptouw te trekken.
                Yep... een Beckenbauer he.
                Die ploeg van nu die deed maar wat.

René ken ik al lang zoals anderen hier ook wel maar die gast kon als speler
                op één seconde de totale sfeer en inzet van anderen naar de kl**en helpen.
                Alles om zeep in één seconde.
                Ubi bene, ibi patria.
                BD0388BE
                Een website

Comment

Vanderijcken kan een prachtige linkerflank opstellen...maar die prutser doet dat natuurlijk niet.
                  Louis zou het wel weten.
                  Mvg Tim

Comment

Ik volg Theo, ligt inderdaad niet aan de spelers (toch zeker vandaag niet) en talent zat bij de Rode Duivels (Dembele, Hazard, Fellaini, Kompany, Vandeborre,..).
                    Talent zat ? Wanneer heeft één van deze spelers ooit eens een match kunnen forceren ? Dembele op de Olympische spelen misschien ?

De Mexico generatie had misschien veel minder talent, maar zij vochten als leeuwen tot ze erbij vielen. (alhoewel ook niet altijd, maar meestal wel als het echt moest).

Maar volgens onze coach kan alles nog: vanaf nu alles winnen, ook in Spanje iets gaan rapen en klaar is Kees. Maar dan zullen onze luxepaardjes eerst moeten leren afzien.
                    Last edited by nete; 1 april 2009, 23:18.
                    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                      Talent zat ? Wanneer heeft één van deze spelers ooit eens een match kunnen forceren ? Dembele op de Olympische spelen misschien ?

De Mexico generatie had misschien veel minder talent, maar zij vochten als leeuwen tot ze erbij vielen. (alhoewel ook niet altijd, maar meestal wel als het echt moest).
                      Het is aan de trainer om van al dat talent een deftig, geordend team te maken die voor elkaar door het vuur gaat (genre Mexico).
                      ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Maar volgens onze coach kan alles nog: vanaf nu alles winnen, ook in Spanje iets gaan rapen en klaar is Kees. Maar dan zullen onze luxepaardjes eerst moeten leren afzien.
                        Je moet eens verder kijken dan het Belgische voetbal Nete.
                        Het talent presteert namelijk wel in de competities waar ze aan de slag zijn.
                        Ze krijgen er bijna elke week goede tot hele goede commentaren.
                        Dus je moet dat niet zo dramatiseren.

Bij de Belgische ploeg wil het minder lukken.
                        (Al vond ik Dembele vandaag zeker niet zwak.)
                        Al ben ik er van overtuigd dat dat ook zal beteren als er een nieuwe wind komt aanwaaien.
                        Aan wat ligt dat...
                        Mvg Tim

Comment

Het is aan de trainer om van al dat talent een deftig, geordend team te maken die voor elkaar door het vuur gaat (genre Mexico).
                          Just.
                          Ik hoorde vandaag dat bepaalde spelers schrik hebben (vrijdag hadden?) van de trainer...
                          Ook niet vergeten dat Guy Thys eigenlijk 2 ploegen had of toch 2 systemen
                          binnen zijn spelersgroep.

Bij René zag ik niks....
                          En met de opstelling en speelwijze van zaterdag hebben we het wel gezien dacht ik zo.
                          Al viel er niks te zien

We zitten nu toch wel met een aantal juiste spelers maar de verkeerde trainer.
                          Guy Thys was ook slim, had ook een eigen visie maar domme koppigheid was nooit zijn deel hoor.

Vandaag werden onze spelers die het verschil konden maken goed in bedwang gehouden door de Bosniërs.
                          Onze spelers wisten blijkbaar niet wie ze voor zich hadden....
                          Ubi bene, ibi patria.
                          BD0388BE
                          Een website

Comment

Bij de Belgische ploeg wil het minder lukken.
                            (Al vond ik Dembele vandaag zeker niet zwak.)
                            Al ben ik er van overtuigd dat dat ook zal beteren als er een nieuwe wind komt aanwaaien.
                            Aan wat ligt dat...
                            A ja natuurlijk.
                            Onze betere spelers kwamen nauwelijks aan de bal, de Bosniërs zaten er direct met vijf
                            man bovenop of onze spelers lagen tegen de grond....
                            Dembele heeft van dichtbij meer gras gezien dan bal

Toch niet vergeten van zaterdag: twee ballen tegen de paal....
                            Waren die binnen geweest....
                            Maar ok, dat maakt totaal niks goed en kan geen excuus zijn.

En waar die Bosniërs hun loopvermogen vandaan haalde blijft me ook klein raadsel.
                            Ubi bene, ibi patria.
                            BD0388BE
                            Een website

Comment

Dan schiet er maar één ding over: geld. Ze zijn misschien niet echt geïnteresseerd omdat ze voor (in hun ogen) een appel en een ei moeten spelen in de nationale ploeg.
                              BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                              Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Dan schiet er maar één ding over: geld. Ze zijn misschien niet echt geïnteresseerd omdat ze voor (in hun ogen) een appel en een ei moeten spelen in de nationale ploeg.
                                Niet mee akkoord, geld mag nooit de drijfveer worden om voor je Nationale ploeg te willen spelen.

Het zou trots en fierheid moeten zijn...maar ja, wij Belgen hebben ons nooit chauvinistisch gedragen (en niet alleen op voetbalvlak) en dit in tegenstelling tot bv NL, FR, GER, UK, ITA en SPA, etc..

Dus we hebben nood aan een grootschalige mentaliteitsverandering.
                                ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Working...