Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Eerstvolgende Shooting Day: SD Dendermonde op 10 mei 2025.
ongelofelijk ziekenhuisvoetbal, dit trekt werkelijk op niets! .. ik stel voor dat ze collectief ploeg + trainer ontslaan en vanaf nul opnieuw beginnen .. ander en beter djeezes .. afrontelijk !
ongelofelijk ziekenhuisvoetbal, dit trekt werkelijk op niets! .. ik stel voor dat ze collectief ploeg + trainer ontslaan en vanaf nul opnieuw beginnen .. ander en beter djeezes .. afrontelijk !
Hahaha, ge zijt hard vandaag jong.
Genoeg talent maar geen ploeg die op het veld staat.
Die Bosniërs hebben spruiten gegeten peis ik
Of hazepaté ...
En in onze verdediging staan minstens twee stijve harken.
Dan nog liever "één witte konijn op de plein"
Ik volg Theo, ligt inderdaad niet aan de spelers (toch zeker vandaag niet) en talent zat bij de Rode Duivels (Dembele, Hazard, Fellaini, Kompany, Vandeborre,..).
Maar momenteel spelen ze als kiekens zonder kop en dat kun je toch grotendeels op één man steken.
Mijn stem: Dick Advocaat trainer van de Rode Duivels en Erik Gerets trainer van Club Brugge
ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it
Ik volg Theo, ligt inderdaad niet aan de spelers (toch zeker vandaag niet) en talent zat bij de Rode Duivels (Dembele, Hazard, Fellaini, Kompany, Vandeborre,..).
Maar momenteel spelen ze als kiekens zonder kop en dat kun je toch grotendeels op één man steken.
Mijn stem: Dick Advocaat trainer van de Rode Duivels en Erik Gerets trainer van Club Brugge
Ja idd. talent genoeg.
Ze moeten een ploeg smeden. Is opa-praat maar het is zo.
Beetje toch wat twijfels over Kompany en vooral Vandeborre... volgens mij is dat een
kwestie van een goed gesprek met die mannen en als dat niet helpt ze radicaal uit de
ploeg zetten.
Werken aan de verdediging...
In het verleden heeft men dat eens opgelost door de volledige verdediging te nemen van
van één ploeg uit onze competitie... geloof Brugge.
't Zijn dus wel oplossingen voor als je ten einde raad bent.
En ik vermoed dat de Bond dat is
Ja idd. talent genoeg.
Ze moeten een ploeg smeden. Is opa-praat maar het is zo.
Beetje toch wat twijfels over Kompany en vooral Vandeborre... volgens mij is dat een
kwestie van een goed gesprek met die mannen en als dat niet helpt ze radicaal uit de
ploeg zetten.
Werken aan de verdediging...
In het verleden heeft men dat eens opgelost door de volledige verdediging te nemen van
van één ploeg uit onze competitie... geloof Brugge.
't Zijn dus wel oplossingen voor als je ten einde raad bent.
En ik vermoed dat de Bond dat is
De verdediging van Brugge is op dit moment helaas geen optie.
ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it
Comment