Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Oeps...Telenet
Collapse
X
-
-
Re: Oeps...Telenet
Tja, sprookjes bestaan nu eenmaal niet hé.
Als Telenet denkt dat de markt rijp is voor een paar honderd zenders, en de verbruiker afhaakt als hij ook maar één van die zendertjes moet missen, dan zal men naar een inkrimping van het analoog aanbod moeten gaan. Het kan gewoon niet anders over de bestaande kabel.
Ze zouden volgens mij moeten gaan naar een analoog basisaanbod aan goedkope prijs. Dan komt er ruimte vrij voor digitale zenders.BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye
-
Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk berichtZe zouden volgens mij moeten gaan naar een analoog basisaanbod aan goedkope prijs. Dan komt er ruimte vrij voor digitale zenders.
Toen ze met hun digitale tv begonnen hebben ze gewoon een aantal analoge zenders geschrapt, en we betalen nog altijd even veel.
Als ze er nog een paar analoge kanalen afhalen ten voordele van de digitale, dan ga ik op zoek naar een ander alternatief dan Telenet. Ik heb niet graag dat ze mij dwingen om iets aan te kopen.http://barthuysmans.smugmug.com/
BD0338BE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk berichtDat zijn ze volgens mij niet van plan, ze gaan gewoon het analoog aanbod verkleinen, en dezelfde (te hoge) prijs behouden, zodat iedereen die nu nog analoog kijkt op den duur verplicht wordt om meer te betalen voor een decoder + een extra maandelijkse kost.
Toen ze met hun digitale tv begonnen hebben ze gewoon een aantal analoge zenders geschrapt, en we betalen nog altijd even veel.
Als ze er nog een paar analoge kanalen afhalen ten voordele van de digitale, dan ga ik op zoek naar een ander alternatief dan Telenet. Ik heb niet graag dat ze mij dwingen om iets aan te kopen."""Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
George Orwell
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk berichtTja, sprookjes bestaan nu eenmaal niet hé.
Als Telenet denkt dat de markt rijp is voor een paar honderd zenders, en de verbruiker afhaakt als hij ook maar één van die zendertjes moet missen, dan zal men naar een inkrimping van het analoog aanbod moeten gaan. Het kan gewoon niet anders over de bestaande kabel.
Ze zouden volgens mij moeten gaan naar een analoog basisaanbod aan goedkope prijs. Dan komt er ruimte vrij voor digitale zenders.
enkele digitale zenders verminderd om plaats te kunnen maken voor twee nieuwe HD
zenders in het zenderaanbod van Telenet, te weten MTVNHD en VTM HD.
Alle klanten krijgen dus ook korting op hun factuur?
Comment
-
-
Code:wat mij dus deed besluiten om dees maand telenet qua kabelTV de schop onder de kont te geven en over te stappen op satelliet TV het is mij stilletjesaan ook grondig beu
Dit deed ik al een jaar geleden. Ik heb er nog geen seconde spijt van gehad.
Comment
-
Als je digitale tv en HD optimaal wilt bekijken is er slechts een oplossing.
SAT. Er is gewoonweg niet genoeg bandbreedte beschikbar om dezelfde kawaliteit via kabel of DSL aan te bieden.Beauty is in the eye of the beholder
a77 en veel andere dingen, vooral goesting..
Comment
-
Er zijn ook nadelen aan satelliet TV hé.
Zo kan je slecht beeld krijgen bij hevige regen of sneeuw.
Je kan maar naar 1 kanaal tegelijk ontvangen. Bij telenet zijn dat er vandaag 2 (eentje om te kijken en eentje om op te nemen). Je kan dan meestal wel meerdere decoders plaatsen, maar dat kan ook bij kabel en DSL.
De schotel is een lelijk ding dat je ergens moet plaatsen.
Je ontvangt alleen de zenders van de satelliet naar waar je schotel gericht staat. En die schotel moet je wel juist richten naar de satelliet ook.Tot sluitertijd, Dirk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk berichtDat zijn ze volgens mij niet van plan, ze gaan gewoon het analoog aanbod verkleinen, en dezelfde (te hoge) prijs behouden, zodat iedereen die nu nog analoog kijkt op den duur verplicht wordt om meer te betalen voor een decoder + een extra maandelijkse kost.
Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk berichtToen ze met hun digitale tv begonnen hebben ze gewoon een aantal analoge zenders geschrapt, en we betalen nog altijd even veel.
Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk berichtAls ze er nog een paar analoge kanalen afhalen ten voordele van de digitale, dan ga ik op zoek naar een ander alternatief dan Telenet. Ik heb niet graag dat ze mij dwingen om iets aan te kopen.Tot sluitertijd, Dirk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FotoDirk Bekijk bericht...Dus binnenkort is er geen analoge meer.
Mis ik Tv? nope !
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door FotoDirk Bekijk berichtEr zijn ook nadelen aan satelliet TV hé.
Zo kan je slecht beeld krijgen bij hevige regen of sneeuw.
Je kan maar naar 1 kanaal tegelijk ontvangen. Bij telenet zijn dat er vandaag 2 (eentje om te kijken en eentje om op te nemen). Je kan dan meestal wel meerdere decoders plaatsen, maar dat kan ook bij kabel en DSL.
De schotel is een lelijk ding dat je ergens moet plaatsen.
Je ontvangt alleen de zenders van de satelliet naar waar je schotel gericht staat. En die schotel moet je wel juist richten naar de satelliet ook.
1 kanaal: verleden tijd: nu heb je de twin-lnb en de ontvanger met dubbele tuner
plus: met een duo twin LNB ontvang je met 1 schotel astra 1 & 3 en kijk je naar de ene post en pak je een andere op.
Voor TV-Vlaanderen ruim voldoende.
lelijk ding: als je rooie dakpannen hebt neem je een rooie schotel,
is je huis in't wit geschilderd neem je een witte, enzovoort.
Je hebt zelfs transparante schotels.
Goed uitrichten van een schotel is uiteraard een vereiste, met een satfinder van 20€ geen probleem.
ChristiaanFuji Digitaal fototoestel
Comment
-
Analoog...
Oorspronkelijk geplaatst door FotoDirk Bekijk berichtHet is ook wel op Europees niveau beslist dat de Europese unie de analoge TV moet afschaffen. Dus binnenkort is er geen analoge meer.
Waar men zich weer druk in maakt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FotoDirk Bekijk berichtHet is ook wel op Europees niveau beslist dat de Europese unie de analoge TV moet afschaffen. Dus binnenkort is er geen analoge meer.
Ik snap minder en minder waarom de Europeanen dit blijven slikken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk berichtEuropa schaft alles af...
Ik snap minder en minder waarom de Europeanen dit blijven slikken.
Comment
Comment