Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Oeps...Telenet

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Oeps...Telenet

Bijna niks meer....

Re: Oeps...Telenet

Tja, sprookjes bestaan nu eenmaal niet hé.
    Als Telenet denkt dat de markt rijp is voor een paar honderd zenders, en de verbruiker afhaakt als hij ook maar één van die zendertjes moet missen, dan zal men naar een inkrimping van het analoog aanbod moeten gaan. Het kan gewoon niet anders over de bestaande kabel.

Ze zouden volgens mij moeten gaan naar een analoog basisaanbod aan goedkope prijs. Dan komt er ruimte vrij voor digitale zenders.
    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
      Ze zouden volgens mij moeten gaan naar een analoog basisaanbod aan goedkope prijs. Dan komt er ruimte vrij voor digitale zenders.
      Dat zijn ze volgens mij niet van plan, ze gaan gewoon het analoog aanbod verkleinen, en dezelfde (te hoge) prijs behouden, zodat iedereen die nu nog analoog kijkt op den duur verplicht wordt om meer te betalen voor een decoder + een extra maandelijkse kost.

Toen ze met hun digitale tv begonnen hebben ze gewoon een aantal analoge zenders geschrapt, en we betalen nog altijd even veel.

Als ze er nog een paar analoge kanalen afhalen ten voordele van de digitale, dan ga ik op zoek naar een ander alternatief dan Telenet. Ik heb niet graag dat ze mij dwingen om iets aan te kopen.
      http://barthuysmans.smugmug.com/
      BD0338BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
        Dat zijn ze volgens mij niet van plan, ze gaan gewoon het analoog aanbod verkleinen, en dezelfde (te hoge) prijs behouden, zodat iedereen die nu nog analoog kijkt op den duur verplicht wordt om meer te betalen voor een decoder + een extra maandelijkse kost.

Toen ze met hun digitale tv begonnen hebben ze gewoon een aantal analoge zenders geschrapt, en we betalen nog altijd even veel.

Als ze er nog een paar analoge kanalen afhalen ten voordele van de digitale, dan ga ik op zoek naar een ander alternatief dan Telenet. Ik heb niet graag dat ze mij dwingen om iets aan te kopen.
        wat integan wel kon, zonder zenders af te schaffen ( helaas nu ook teleslet geworden)
        """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
        George Orwell

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
          Tja, sprookjes bestaan nu eenmaal niet hé.
          Als Telenet denkt dat de markt rijp is voor een paar honderd zenders, en de verbruiker afhaakt als hij ook maar één van die zendertjes moet missen, dan zal men naar een inkrimping van het analoog aanbod moeten gaan. Het kan gewoon niet anders over de bestaande kabel.

Zo werd de beeldkwaliteit, dat inherent verbonden is aan de gebruikte bandbreedte, van
          enkele digitale zenders verminderd om plaats te kunnen maken voor twee nieuwe HD
          zenders in het zenderaanbod van Telenet, te weten MTVNHD en VTM HD.

Alle klanten krijgen dus ook korting op hun factuur?
          Ubi bene, ibi patria.
          BD0388BE
          Een website

Comment

wat mij dus deed besluiten om dees maand telenet qua kabelTV de schop onder de kont te geven
            en over te stappen op satelliet TV
            het is mij stilletjesaan ook grondig beu

Christiaan
            Fuji Digitaal fototoestel

Comment

Code:
              wat mij dus deed besluiten om dees maand telenet qua kabelTV de schop onder de kont te geven
              en over te stappen op satelliet TV
              het is mij stilletjesaan ook grondig beu

Dit deed ik al een jaar geleden. Ik heb er nog geen seconde spijt van gehad.

Comment

Als je digitale tv en HD optimaal wilt bekijken is er slechts een oplossing.
                SAT. Er is gewoonweg niet genoeg bandbreedte beschikbar om dezelfde kawaliteit via kabel of DSL aan te bieden.
                Beauty is in the eye of the beholder
                a77 en veel andere dingen, vooral goesting..

Comment

Er zijn ook nadelen aan satelliet TV hé.

Zo kan je slecht beeld krijgen bij hevige regen of sneeuw.

Je kan maar naar 1 kanaal tegelijk ontvangen. Bij telenet zijn dat er vandaag 2 (eentje om te kijken en eentje om op te nemen). Je kan dan meestal wel meerdere decoders plaatsen, maar dat kan ook bij kabel en DSL.

De schotel is een lelijk ding dat je ergens moet plaatsen.

Je ontvangt alleen de zenders van de satelliet naar waar je schotel gericht staat. En die schotel moet je wel juist richten naar de satelliet ook.
                  Tot sluitertijd, Dirk

Comment

Als je telenet internet hebt is digitale TV toch niet duurder. Je stapt over op een shake. In zo'n shake zit de decoder in. Heb je DSL dan heb je dat via Belgacom TV volgens mij.

Ze zullen inderdaad de analoge prijs niet laten zakken, want dan zullen misschien meer mensen analoog willen i.p.v. digitaal.

Het is ook wel op Europees niveau beslist dat de Europese unie de analoge TV moet afschaffen. Dus binnenkort is er geen analoge meer.
                    Tot sluitertijd, Dirk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FotoDirk Bekijk bericht
                      ...Dus binnenkort is er geen analoge meer.
                      Voor mij niet gelaten. Ik kijk al drie maanden niet meer naar die poppenkast en geef toe... wat is er nog te zien?

Mis ik Tv? nope !

Comment

Er zijn ook nadelen aan satelliet TV hé.

Zo kan je slecht beeld krijgen bij hevige regen of sneeuw.

Je kan maar naar 1 kanaal tegelijk ontvangen. Bij telenet zijn dat er vandaag 2 (eentje om te kijken en eentje om op te nemen). Je kan dan meestal wel meerdere decoders plaatsen, maar dat kan ook bij kabel en DSL.

De schotel is een lelijk ding dat je ergens moet plaatsen.

Je ontvangt alleen de zenders van de satelliet naar waar je schotel gericht staat. En die schotel moet je wel juist richten naar de satelliet ook.
                        slecht beeld bij regen en sneeuw: valt beter mee dan je denkt

1 kanaal: verleden tijd: nu heb je de twin-lnb en de ontvanger met dubbele tuner
                        plus: met een duo twin LNB ontvang je met 1 schotel astra 1 & 3 en kijk je naar de ene post en pak je een andere op.
                        Voor TV-Vlaanderen ruim voldoende.

lelijk ding: als je rooie dakpannen hebt neem je een rooie schotel,
                        is je huis in't wit geschilderd neem je een witte, enzovoort.
                        Je hebt zelfs transparante schotels.

Goed uitrichten van een schotel is uiteraard een vereiste, met een satfinder van 20€ geen probleem.

Christiaan
                        Fuji Digitaal fototoestel

Comment

Analoog...
                          Het is ook wel op Europees niveau beslist dat de Europese unie de analoge TV moet afschaffen. Dus binnenkort is er geen analoge meer.
                          Et voila...

Waar men zich weer druk in maakt.
                          Mvg Tim

Comment

Europa schaft alles af...
                            Ik snap minder en minder waarom de Europeanen dit blijven slikken.
                            Ubi bene, ibi patria.
                            BD0388BE
                            Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                              Europa schaft alles af...
                              Ik snap minder en minder waarom de Europeanen dit blijven slikken.
                              hebben we een keuze?
                              http://www.dannydemeyer.be

Comment

Working...
                              X