Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Rare eetgewoontes

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Rare eetgewoontes

    Ik heb in Thailand gefrituurde sprinkhaan gegeten( kraakt nogal in je mond met al die pootdelen die je stukkauwt ),alsook gestoomde zijdeworm ( nogal flauw ).Het lekkerst waren echter een soort gefrituurde meelwormen:ik bedoel écht lekker!



    Walter
    D850

    Comment


    • #17
      Re: Rare eetgewoontes

      Tijdens het mountainbiken eet ik wel eens (ongewild) wat vliegende insecten.
      ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

      Comment


      • #18
        Re: Rare eetgewoontes

        Ik heb 30 jaar lang, elke morgen mijn boterham gesmeerd met smeerkaas ( maredsous en niks anders) samen met in de koffie gesopte speculaas van Lotus
        Ik heb op mijn eentje die twee bedrijven rijk gemaakt

        Nog een afwijking is dat ik met zijn periodes nog steeds fruitpap eet .. gisterenavond nog . De reden dat ik dat nog doe heeft iets met ziekenhuizen en honger te maken toen ik 3 jaar was. Puur psychologisch denk ik dan ??

        Erwin
        Nikon D70, D300s / nikkor 70-200 VR / extender 1.7/ SB800 / lowepro compu trekker AW / ...
        http://album.zoom.nl/user/lindberg/

        Comment


        • #19
          Re: Rare eetgewoontes

          eet iedere dag een broodje pindakaas met suiker, maar das denk niet zo bijzonder?
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #20
            Re: Rare eetgewoontes

            Een tijdje geleden heeft een Nederlander het leven gelaten door één van z'n rare eetgewoontes, namelijk gestikt bij het drinken van melk...

            De koe was gaan zitten

            Hier buiten het feit dat m'n steak bloedrood moet zijn (desnoods nog koud binnenin) schieten er me niet direct rare eetgewoontes te binnen.

            Mvg,
            Frederic

            Comment


            • #21
              Re: Rare eetgewoontes

              Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk bericht

              Hier buiten het feit dat m'n steak bloedrood moet zijn (desnoods nog koud binnenin)
              das geen rare, maar een heel slechte eetgewoonte!
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

              Comment


              • #22
                Re: Rare eetgewoontes

                Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk bericht
                Een tijdje geleden heeft een Nederlander het leven gelaten door één van z'n rare eetgewoontes, namelijk gestikt bij het drinken van melk...

                De koe was gaan zitten

                Hier buiten het feit dat m'n steak bloedrood moet zijn (desnoods nog koud binnenin) schieten er me niet direct rare eetgewoontes te binnen.

                Mvg,
                Frederic
                Bloedrood, maar wel warm anders is het een slechte kok die geen bleu's kan klaarmaken.

                Al durf ik er rauw ook wel eens van voorproeven.. niet echt gezond blijkbaar.
                ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

                Comment


                • #23
                  Re: Rare eetgewoontes

                  Orgaanvlees...mmmmmm...
                  Vooral kippen- en konijnenlevertjes.

                  Alleen komt dit niet vaak op mijn bord, aangezien ik de enige in het gezin ben, de hond niet meegerekend, die dat zo graag eet.
                  Mvg Tim

                  Comment


                  • #24
                    Re: Rare eetgewoontes

                    Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
                    Bloedrood, maar wel warm anders is het een slechte kok die geen bleu's kan klaarmaken.

                    Al durf ik er rauw ook wel eens van voorproeven.. niet echt gezond blijkbaar.
                    Er zijn inderdaad niet veel koks die erin slagen een bleu klaar te maken die warm is binnenin. Daarom dat ik erbij schreef dat ik hem desnoods koud binnenin prefereer, in tegenstelling tot niet meer bleu binnenin zoals hij alsnog vaak geserveerd wordt ondanks m'n bleu-wens bij het openemen van de bestelling.

                    En niet echt gezond... Definiëer: gezond
                    Ik denk persoonlijk dat 't geen kwaad kan als je er niet mee overdrijft. (We mogen per slot van rekening ook geen serreplantjes worden.) In je voeding moet er genoeg variatie en evenwicht zitten. Ik rook niet, drink amper, dus... Dat zijn al veel ongezondere dingen, vooral dat roken. Nuja, soit, dat is een dan alweer andere discussie

                    Mvg,
                    Frederic

                    Comment


                    • #25
                      Re: Rare eetgewoontes

                      Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk bericht

                      En niet echt gezond... Definiëer: gezond
                      Googlet eens op rood vlees.
                      grt,bouk.
                      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                      Comment


                      • #26
                        Re: Rare eetgewoontes

                        Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                        Googlet eens op rood vlees.
                        grt,bouk.
                        Inderdaad, en lees ook eens wat er bij staat, Bouk: Te veel rood vlees verhoogt...
                        Net wat ik duidelijk probeerde te maken in m'n vorige reactie: overdaad schaadt. Eet met mate, eet afwisselend en gevarieerd, voldoende lichaamsbeweging...enz

                        Mvg,
                        Frederic

                        Comment


                        • #27
                          Re: Rare eetgewoontes

                          Er wordt hier toch wel zeer ongezond gegeten!
                          Als je lijdt aan hart en bloedvaten ziekte zoals ik (ben al tweemaal aan mijn hart geopereerd en onlangs stents gestoken geweest in beide liezen) dan heb je heilige schrik van een te hoge cholesterol.
                          Frietjes om de 14 dagen (mayonaise mag ik sowieso al niet ) met echte Englisch pickles, wauw en een lekker mals biefstuk en een lekkere frisse pint.
                          Verder eet ik veel vis en kip, en veel zuiderse gerechten met verse groenten en pasta, Barilla naturelemente, en Vino da tavola Italiana.
                          Mijn enige afwijking in gestoofd witloof en dan caraméliseren met bruine griessuiker.

                          Eet lekker maar gezond.


                          Sony A7II + Loxia f/2 50mm +Vario Tessar FE f/4 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
                          Fujifilm X-T4 +| Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | X-E2s.​

                          Comment


                          • #28
                            Re: Rare eetgewoontes

                            Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk bericht
                            Er zijn inderdaad niet veel koks die erin slagen een bleu klaar te maken die warm is binnenin. Daarom dat ik erbij schreef dat ik hem desnoods koud binnenin prefereer, in tegenstelling tot niet meer bleu binnenin zoals hij alsnog vaak geserveerd wordt ondanks m'n bleu-wens bij het openemen van de bestelling.

                            En niet echt gezond... Definiëer: gezond
                            Ik denk persoonlijk dat 't geen kwaad kan als je er niet mee overdrijft. (We mogen per slot van rekening ook geen serreplantjes worden.) In je voeding moet er genoeg variatie en evenwicht zitten. Ik rook niet, drink amper, dus... Dat zijn al veel ongezondere dingen, vooral dat roken. Nuja, soit, dat is een dan alweer andere discussie

                            Mvg,
                            Frederic

                            't Probleem zit em in de wormpjes
                            ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

                            Comment


                            • #29
                              Re: Rare eetgewoontes

                              Ik lust graag pindakaas en ben nochtans geen Nederlander.
                              Is dat ook raar?
                              "Its no use to cry over spilled milk - it's far worse if it's beer!"

                              Comment


                              • #30
                                Re: Rare eetgewoontes

                                Oorspronkelijk geplaatst door Freewillie Bekijk bericht
                                Ik lust graag pindakaas en ben nochtans geen Nederlander.
                                Is dat ook raar?

                                Als je ook Heineken lust zou ik me toch laten nakijken.....


                                Walter
                                D850

                                Comment

                                Working...
                                X