Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Rare eetgewoontes
Collapse
X
-
-
Re: Rare eetgewoontes
Ik weet niet of het wel zo'n rare gewoonte is, want ik ken heel wat mensen die het eten...
Een boterham met kaas en confituur.
En mijn steak of hamburgers eet ook 't liefst bleu... en nog nooit last mee gehad...Grtz, Tigra-Boy
~Nikon D90+D50~SB-600~Tokina 12-24~Tamron 17-35~Tamron 28-75~Tamron 90 macro~Nikkor 70-300VR~Sigma 50-500~Manfrotto 055XPROB+322RC2~Slingshot300AW~Nova200AW~
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phororhacos Bekijk berichtAls je ook Heineken lust zou ik me toch laten nakijken.....
Walter"Its no use to cry over spilled milk - it's far worse if it's beer!"
Comment
-
appelmoes met mayonaise is immens lekker, vooral met stoofvlees erbij
rare eetgewoontes
ik ruik steeds aan het brood voor dat ik het opeet, ik eet soms hele dagen niets anders dan pistolets, sandwichen, stokbroden zonder beleg of boter op z'on stokbrood dat een rijs heeft gehad van 18uur niets is er lekkerder.
soms durf ik als ontbijt een rijsstaartje of eclair op te eten
Dat komt ervan als je van opleiding bakker zijt
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mriya Bekijk bericht
Een geroerbakken eitje op een boterham met een ferme laag boter en dit nog eens gesopt in chocomelk
Mvg,
Frederic
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Freewillie Bekijk berichtIk lust graag pindakaas en ben nochtans geen Nederlander.
Is dat ook raar?BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mriya Bekijk berichtIk moet al niet vertellen wat er op het einde van de maaltijd op de bodem van mijn tas ligt
Dus ik kan me er wel iets bij voorstellen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door erwin Bekijk berichtIk heb 30 jaar lang, elke morgen mijn boterham gesmeerd met smeerkaas ( maredsous en niks anders) samen met in de koffie gesopte speculaas van Lotus
Ik heb op mijn eentje die twee bedrijven rijk gemaakt
Erwin
's Avonds durf ik wel eens mijn boterham laten vergezellen met een glas champagne, maar nu het crisis is gaan wij dat wellicht vervangen door Cava.
Groetjes,
Pol.Leeft en LAAT LEVEN !
Comment
-
- geroosterd brood belegd met gepickelde augurk
- stamppot van appel en wortel. Héél gezond!
- geprepareerde varkenshuid (Roemeens gerecht, net kauwgom met vleessmaak)
- laatst nog hondenbrokken voorgeproefd omdat de hond er diarree van kreeg . Ik ook
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door perelaar Bekijk bericht- laatst nog hondenbrokken voorgeproefd omdat de hond er diarree van kreeg . Ik ookThere is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander WoollcottA diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE
Comment
Comment