Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Rare eetgewoontes

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Rare eetgewoontes

wat ik vroeger altijd at op vakantie was twee sneden wit brood met boter daar een hamburger op met gebakken ajuien tomatenketjup en een perzik uit blik
    m'n ma maakte dat klaar omdat we iedere dag voor de middag friet biefstuk hadden en voor het avond eten biefstuk friet maar wat wou je dan ook met een restaurant waar de klanten alleen het beste stuk vlees kregen
    Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
    Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

Comment

Op mijn werk heb ik ooit een Amerikaan gekend, en die at graag vis met chocoladesaus . Ik heb ook ooit gezien dat hij twee stukken slagroomtaart op mekaar legde, en ertussen een laagje zoute chips . Hij vond dat dus lekker . 't Was altijd een gevecht om in de kantine zo dicht mogelijk bij zijn tafel te zitten om te zien wat hij zou eten. Hij droeg trouwens ook altijd rode broeken met een schotse ruit .

Comment

's Morgens (dat is dan meestal omstreeks een uur of één in de namiddag) nuttig ik een glas
        of 3, 4 rode wijn om me te voorzien van de nodige Image stabilisation om de dag door te
        komen. Die duurt tot een uur of vijf. Dan ontkurk ik een nieuwe fles om de ellende van de
        voorbije 4 uur te vergeten. Daarbij eet ik soms een pizza, soms een fles absint

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
          Ik lach me hier een breuk . . . . probeer het me gewoon voor te stellen . . . Frolic of zo? Ze hebben toch een waterbakje klaargezet
          Frolic komt er niet in - Royal Canin puppybrokken.

Bakje water was wel nodig achteraf

Comment

royal canin ??? dan verschieten sommigen ervan dat ze ziek worden (of hun hond)
            http://www.jvs-photography.be/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jvs Bekijk bericht
              royal canin ??? dan verschieten sommigen ervan dat ze ziek worden (of hun hond)
              Ons FAbi heeft er ook 6 weken intensieve aan overgehouden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tigra-boy Bekijk bericht
                Een boterham met kaas en confituur.
                Probeer de confituur eens te vervangen door poepgelei. Veel lekkerder.
                Geert

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door perelaar Bekijk bericht
                  - geroosterd brood belegd met gepickelde augurk
                  - stamppot van appel en wortel. Héél gezond!
                  - geprepareerde varkenshuid (Roemeens gerecht, net kauwgom met vleessmaak)
                  - laatst nog hondenbrokken voorgeproefd omdat de hond er diarree van kreeg . Ik ook

Comment

Hmmm raar eetgewoontes lol

- Ik eet/kauw kippenbotjes(de merg eet ik op)
                    - IK heb welleens lamshersens gegeten hahahahah(nee was niet lekker, \zit ook in kroket trouwens)
                    - Ik heb welleens met handen gegeten(rijst tafels, indiaas meestal)
                    - Ik combineer spagetti met tandoori en andere indiaase sauzen
                    (nee die eet ik niet met handen lol)

Als iets bij me opkomt zal ik het weer typen.

mzzl

Comment

Working...
                    X