Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Time Management, hoe doen jullie dit ????

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Time Management, hoe doen jullie dit ????

OMG, we zijn weer weg hoor . En hard werken dat ze moeten doen, maar ze hebben wél tijd om hier te komen klagen. 'k Zal mij maar uit deze discussie schrijven, 't zal mij een hoop ergernis besparen. Ik ben nog eentje van de oude stempel die er trots op is dat hij hard werkt. Westvlaming hé . Da-ag!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
      OMG, we zijn weer weg hoor . En hard werken dat ze moeten doen, maar ze hebben wél tijd om hier te komen klagen. 'k Zal mij maar uit deze discussie schrijven, 't zal mij een hoop ergernis besparen. Ik ben nog eentje van de oude stempel die er trots op is dat hij hard werkt. Westvlaming hé . Da-ag!
      Jammer Hans.
      Ik weet het wel te waarderen hoor je!
      En ik vermoed dat ik niet alleen ben.
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht

Aaah, gij zijt ook ne westvloaminck. Vanavond een bijeenkomstje van de westvloamingen van de streek van Ninove. Een ovendje westvloams klappn.

Groetjes,
        Pol.
        Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Working...
        X