Ik geraak sindskort niet meer op het netwerk met mijn computer. Ik heb een desktop pc met een ontvanger van ASUS en een b-box router van belgacom. Mijn pc herkent de router wel, maar telkens als ik verbonden heb geeft hij het volgende weer: "Windows kan geen certificaat vinden aan de hand waarvan u bij het netwerk kan worden aangemeld." Ik heb al vanalles geprobeerd. Proberen te verbinden met de software van mijn ASUS adaptor en ook met Windows geprobeerd. Ik heb ook het IP adres toegewezen. De websleutel is ook correct ingegeven. Ik heb mij echt al ziek gegoogeld maar het heeft helaas niets opgeleverd. Weet iemand een oplossing hiervoor? Alvast bedankt!
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Ik kan geen verbinding maken met onze b-box
Collapse
X
-
-
Re: Ik kan geen verbinding maken met onze b-box
Een desktop PC wireless aansluiten ?
Als het anders kan is dat het laatste wat ik zou doen.
In tegenstelling wat de verkoopsmeute verkondigt zal wireless wel nooit BETER zijn dan bekabeld.
In zo'n geval overweeg ik nogal vlug een kabel trekken, of het gebruik van Powerline Adapters.
Alhoewel,dit lijkt meer op een Windows probleem dan op een wireless-verbindingsprobleem.Last edited by nete; 26 januari 2009, 09:29.BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye
-
Re: Ik kan geen verbinding maken met onze b-box
Staat in de properties/eigenschappen van de netwerk adapter in de tab Authentication/(weet de nederlandse vertaling niet') 'Enable IEEE802.1X Authentication' aangevinkt?
j.A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools.
Nikon stuff
Comment
Comment