Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

hoe account verwijderen?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: hoe account verwijderen?

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
    Dan voelt ge u daar toch goed?
    Tuurlijk wel.
    Het voelt goed om de mensen hier iets te kunnen bijbrengen.
    Ik ben een beetje een ontwikkelingshelper.

Jij koos ervoor hé.
    Natuurlijk 't is ook maar een grapje he.
    (zeg ik snel om geen woedende menigte Oost-Vlamingen aan mijn deur te krijgen.)
    Mvg Tim

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
      ... Jij koos ervoor hé.
      't Was van te móéten.
      Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Om terug te komen op de vraag van de topic starter denk ik dat indien een gebruiker hier op een bepaald ogenblik eist dat al zijn gegevens hier gewist worden, men hier niet anders kan dan dit te doen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wimpy Bekijk bericht
          Om terug te komen op de vraag van de topic starter denk ik dat indien een gebruiker hier op een bepaald ogenblik eist dat al zijn gegevens hier gewist worden, men hier niet anders kan dan dit te doen.
          nou het staat niet in de leveringvoorwaarden, waar men mee akkoord gaat als men hier lid wordt!!
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
            nou het staat niet in de leveringvoorwaarden, waar men mee akkoord gaat als men hier lid wordt!!
            grt,bouk.
            't Is ook simpelweg niet te doen. Hoe zou je daaraan moeten beginnen? Uit ieder draadje, uit iedere reply, uit iedere quote alles wissen . Ik heb hier momenteel 7.341 berichten, dat is quotes niet eens inbegrepen. Begin er maar aan .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
              't Is ook simpelweg niet te doen. Hoe zou je daaraan moeten beginnen? Uit ieder draadje, uit iedere reply, uit iedere quote alles wissen . Ik heb hier momenteel 7.341 berichten, dat is quotes niet eens inbegrepen. Begin er maar aan .
              DELETE FROM database_posts WHERE memberid = 'hvr_oosterzele'
              Duurt minder dan een seconde, aannemend dat de database SQL compatible is.

Het zou waarschijnlijk beter voor de logica zijn, om de posts niet fysisch te verwijderen maar de inhoud te vervangen door een tekst. ("Verwijderd")

't is maar om te helpen. ;-)
              Dpaul.
              DPaul - A.FIAP
              D810, nikkors and other stuff

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht

Simpel hoor
                Code:
                DELETE FROM tblForum.posts Where Author='hvr_Oosterzele'

Enkel de quotes blijven dan nog staan, maar dat moet ook op te lossen zijn.

/edit: Damn, dpaul was me voor
                ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jan van ginkel Bekijk bericht
                  .........................................
                  .........................................
                  Laatste post van Jan Van Ginkel
                  Ik zie dat je alle post aan het leeg halen bent.

Dit is heel Jammer.
                  Jouw commentaar was altijd zeer zinvol en heb ik dan ook graag gelezen.
                  mvg
                  Antoine

Comment

Ik heb het van begin tot einde gelezen, en ben van mening dat het ieder zijn recht is om te bepalen wanneer je weg wil, en als je dat wil, dan moet dat ook kunnen.
                    Als ik vergelijk met Modellennet daar kan je dit gewoon zelf doen, wat je daar ook kan is een commentaar op je pagina, in een van je albums bijvoorbeeld verwijderen. Vrijheid is nog steeds het hoogste goed,daarom moet je ook kunnen verdwijnen zonder een "verleden" achter te laten.

Tot daar mijn mening.

MVG, Jeff Ceuppens
                    Last edited by Digipics357; 15 januari 2009, 11:45.
                    Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Digipics357 Bekijk bericht
                      Ik heb het van begin tot einde gelezen, en ben van mening dat het ieder zijn recht is om te bepalen wanneer je weg wil, en als je dat wil dan moet dat ook kunnen.
                      Als ik vergelijk met Modellennet daar kan je dit gewoon zelf doen, wat je daar ook kan is een commentaar op je pagina, in een van je albums bijvoorbeeld verwijderen. Vrijheid is nog steeds het hoogste goed,daarom moet je ook kunnen verdwijnen zonder een "verleden" achter te laten.

Tot daar mijn mening.

MVG, Jeff Ceuppens

...En deze mening deel ik !

Walter
                      D850

Comment

Ik heb het van begin tot einde gelezen, en ben van mening dat het ieder zijn recht is om te bepalen wanneer je weg wil, en als je dat wil dan moet dat ook kunnen.

Tot daar mijn mening.

MVG, Jeff Ceuppens
                        Het gaat niet alleen over verwijdering van zijn account, maar meer over de manier waarop. Ipv gewoon een mail/pm te sturen naar een mod, dan was er geen haan die ernaar ging kraaien.
                        Als je er specifiek een topic voor opent, dan lijkt me dit meer "aandacht zoeken".
                        ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DPaul Bekijk bericht
                          DELETE FROM database_posts WHERE memberid = 'hvr_oosterzele'
                          Duurt minder dan een seconde, aannemend dat de database SQL compatible is.

Het zou waarschijnlijk beter voor de logica zijn, om de posts niet fysisch te verwijderen maar de inhoud te vervangen door een tekst. ("Verwijderd")

't is maar om te helpen. ;-)
                          Dpaul.
                          Ah OK, ook uit de quotes?

Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
                          Enkel de quotes blijven dan nog staan, maar dat moet ook op te lossen zijn.
                          OK
                          Last edited by hvr_oosterzele; 14 januari 2009, 12:06.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
                            Het gaat niet alleen over verwijdering van zijn account, maar meer over de manier waarop. Ipv gewoon een mail/pm te sturen naar een mod, dan was er geen haan die ernaar ging kraaien.
                            Als je er specifiek een topic voor opent, dan lijkt me dit meer "aandacht zoeken".
                            Zoals ik in 't begin reeds gezegd heb, had hij gewoon gezwegen had geen kat geweten dat hij hier ooit geweest was, ook Google niet.

Comment

Tot daar mijn mening.

MVG, Jeff Ceuppens
                              absoluut mee eens !!!!
                              een eenvoudig knopke "delete account" zou er absoluut moeten komen, daar heeft eenieder recht op zonder opgaaf van reden.
                              http://www.jvs-photography.be/

Comment

Even snel zoeken op internet (NL website) levert toch al quote : ...iemand die zijn account op een website of forum wil opheffen, kan opheffing eisen bij de beheerders. Dat blijkt uit de privacy-richtsnoeren van het College Bescherming Persoonsgegevens. ... en lijkt me niet meer dan logisch.
                                EDIT : De oplossing waar men nu voor gekozen heeft trekt zeker op niets (ban), nu lijkt het net of deze persoon wat uitgestoken heeft.
                                Ik begrijp wel dat dit voor de forumleiding moeilijkheden meebrengt, maar dit is nu eenmaal eigen aan een publiek forum.
                                Last edited by Wimpy; 14 januari 2009, 15:00.

Comment

Working...
                                X