Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ergerlijke VW reclame

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Ergerlijke VW reclame

De laatste dagen is er erg storende reclame voor Volkswagen op de radio. Ik stoor me er mateloos aan. Erg schreeuwerige en arrogante reclame...

Gisteren was er eentje in de trend van 'Aan alle VW-chauffeurs, gelieve de pechstrook vrij te laten voor chauffeurs met een minder betrouwbaar merk"

Even verderop staat een wagen op de pechstrook.. een VW Passat

Nog eens 10 km verderop staat er weer een wagen aan de kant van de weg . VW Golf
    "I tried to shoot rulers, but my printer has some serious backfocus "

http://supermasj.zenfolio.com

Re: Ergerlijke VW reclame

Oorspronkelijk geplaatst door sugar Bekijk bericht

Gisteren was er eentje in de trend van 'Aan alle VW-chauffeurs, gelieve de pechstrook vrij te laten voor chauffeurs met een minder betrouwbaar merk"
    Merkte ik ook direct op. Iemand die niet op de pechstrook staat laat die toch vanzelf vrij...? Eigenlijk komt die reclame over alsof de pechstroken vol staan van VW-chauffeurs, en dat die beter ook een beetje plaats vrijlaten voor de 'minder betrouwbare merken'

Mvg,
    Frederic

Comment

Ik hoop dat ze ondertussen verbeterd zijn ... Passat, de wagen waarmee ik het meest in panne gestaan heb na Renault.
      Canon EOS Digital
      BD0479BE

Comment

Tja, als je dat genoeg herhaalt.....

Ik erger mij zo aan die domme affiches langs de baan: "op weg naar de goedkoopste prijzen", terwijl die bewuste winkel in bijna alles duurder tot véél duurder is dan elders.
        En dan nog in dat schreeuwerige zwart en rood.
        Maar nog eens: als je altijd op dat zelfde nagelke klopt.

Waar we niet meer van horen is onze man van Mobistar: hij ging de vaste lijn "kapot maken" door met Mobistar zeer goedkoop te laten bellen naar ........... vaste lijnen, die er in zijn doelstelling nu al lang niet meer gingen zijn.

Ter zake: ik heb ooit een Passat gehad en heb daar geen noemenswaardige problemen mee gehad.
        BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
        Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

In mijn jeugdjaren was er ook een radio reclame van Volkswagen.
          Het was een gezongen reclame en begon met: "Met een Volkswagen geen problemen, geen problemen.......................".
          Heb vroeger nog een 1300 Kever gehad en die was wel heel goed hoor.
          Maakte veel kabaal, weinig plaats, geen kofferruimte omzeggens, spartaans instrumenten bord (wel zeer goede verwarming in de winter) maar buiten dat wel een goed baksken. Gelukkig koste de naft toen niet veel want die zuipte hé

Als je hun reclame nu mag geloven verbruiken ze net iets meer dan 4 liter/100km, de Golf dan

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
          Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
            Ter zake: ik heb ooit een Passat gehad en heb daar geen noemenswaardige problemen mee gehad.
            Noemenswaardige problemen ... da's gelijk ge het beziet.

Zeven keer (7) de starter ... zolang duurde het voordat ze het door hadden dat ze op een hele serie diesels die van de benzinemotor gemonteerd hadden en ook die als vervanging stuurden.
            Distributieriem gebroken.
            Drie keer brandstofleiding gesprongen.
            Cardan gebroken.
            Versnellingspook losgekomen.
            Bijna bij elke wasbeurt in de carwash een sierstuk op de deuren weg.

Al het bovenste was nooit betalend omdat ze het altijd als gekende fabricagefouten aanzien hebben maar telkens stond ge daar schoon ergens in panne (bij de technische problemen dan toch).
            Voor de rest een heel kloeke wagen, de sterkste die ik ooit had ... kon zelfs op het dak lopen (zijkant).
            Was ongeveer 15 jaar geleden.
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
              Heb vroeger nog een 1300 Kever gehad en die was wel heel goed hoor.
              Zo heeft mijn vader er ook twee gehad ... de laatste is minstens twintig jaar meegegaan. Hij heeft die na een paar jaar verkocht aan een kennis, die heeft hem dan na een paar jaar doorverkocht aan nog een kennis en als hij +-twintig was is die naar het buitenland vertrokken zonder dat er eigenlijk iets aan was.
              Die verf kreeg je bijna niet stuk en roesten deed die bak niet. Veel lawaai en weinig comfort maar een van de tofste bakskes in die tijd ... vond ik altijd heel leuk.
              De rem en het stuur was iets anders ... geen servorem en ook geen servostuur.
              En op de natte kasseien remmen was daar heel plezant mee.
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                Voor de rest een heel kloeke wagen, de sterkste die ik ooit had ... kon zelfs op het dak lopen (zijkant).
                Hoe kom je er op om op het dak van je wagen te gaan lopen?
                Mvg Tim

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ticor Bekijk bericht
                  Hoe kom je er op om op het dak van je wagen te gaan lopen?
                  Awel ja ... als ge aan iets niet goed aankunt en geen ladderke bij de hand hebt ... dan gaat ge zo via de vleugel omhoog naar uw dak ... op de zijkant plooide dat echt niet zelle, toen waren die nog redelijk kloek.
                  Was om iets te verhuizen dat van het eerste verdiep kwam ... via het balkon. Ge moet dat toch kunnen aannemen hé.
                  En neen, met recente wagens ga ik dat niet meer proberen.
                  Canon EOS Digital
                  BD0479BE

Comment

Awel ja ... als ge aan iets niet goed aankunt en geen ladderke bij de hand hebt ... dan gaat ge zo via de vleugel omhoog naar uw dak ... op de zijkant plooide dat echt niet zelle, toen waren die nog redelijk kloek.
                    Was om iets te verhuizen dat van het eerste verdiep kwam ... via het balkon. Ge moet dat toch kunnen aannemen hé.
                    En neen, met recente wagens ga ik dat niet meer proberen.
                    Aannemelijke uitleg.
                    Mvg Tim

Comment

Aannemelijke uitleg.
                      Ja ... ik had toen ongeveer uw leeftijd ... dan doet ge al wat zotter.
                      Canon EOS Digital
                      BD0479BE

Comment

Ja ... ik had toen ongeveer uw leeftijd ... dan doet ge al wat zotter.
                        Ah, gaat dat zot zijn dan over binnen een paar jaartjes?
                        Er zijn er die dat graag zullen horen. Ik zal ze morgen het goede nieuws meedelen.
                        Mvg Tim

Comment

Ah, gaat dat zot zijn dan over binnen een paar jaartjes?...
                          Daar zijn er ook, bij wie het nooit meer goed komt.
                          Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
                            Daar zijn er ook, bij wie het nooit meer goed komt.
                            't Is niks Jos.
                            we aanvaarden jou zoals je bent.
                            Mvg Tim

Comment

't Is niks Jos.
                              we aanvaarden jou zoals je bent.
                              Hebben we veel keus?
                              Canon EOS Digital
                              BD0479BE

Comment

Working...
                              X