Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Lukt dat eigenlijk wel? Volgens mij laat een gsm altijd nog sporen na... Beetje hetzelfde als een PC, je kan alles wissen, reboten, enz maar er blijft altijd wel vanalles achter...
Je moet na een reset nog steeds uw historiek wissen zoals inkomende en uitgaande communicaties, verzonden en ontvangen berichten, contactpersonen, ...
Heb net hetzelfde gedaan en inderdaad blijft er veel persoonlijke data staan na een reset.
Ik heb elke setting in het menu eens doorlopen en alles gewist ... was wel een tijdje bezig voor alles weg was.
op je gsm kan je het commando rm -RP * ingeven. Alles wordt dan gewist en 3x overschreven met een at random patroon, zodat recuperatie bijna onmogelijk is.
op je gsm kan je het commando rm -RP * ingeven. Alles wordt dan gewist en 3x overschreven met een at random patroon, zodat recuperatie bijna onmogelijk is.
Ah, die kende ik nog niet.
En als je dan de gsm kunt aansluiten op een pc, zijn dan alle mogelijkheden uitgeschakeld?
Is het niet mogelijk om de gsm te sturen naar een dienst voor recyclage?
In Duitsland kan dit en die dienst is gratis bovendien.
Er circuleren daar ongeveer 9 miljoen stuks die niet meer in gebruik zijn...
Zal ik u wat zeggen
Dat zal niet helpen, het toestel wordt onbruikbaar maar de eventuele data?
Pek en veren uiteraard niet maar zware elektromagneten ...
En absolute zekerheid gooien in het vuur of vloeibaar lood als het dan toch zo drastisch moet zijn
Pek en veren uiteraard niet maar zware elektromagneten ...
En absolute zekerheid gooien in het vuur of vloeibaar lood als het dan toch zo drastisch moet zijn
Weer een beetje mis Twizter...echt.
Een magneet zal niks uithalen, er zit geen harde schijf in zo'n gsm.
En als de contacten nog bestaan om een pc aan te sluiten dan blijven er mogelijkheden
om data te bereiken via software.
Je kon bijv. gsm's kopen via e-bay of van een kennis of vrienden
en misbruik maken van de resterende data
Catch up with the latest news articles about personal finance, utilities, the environment, and telecoms, written by usave’s professional authors.
Weer een beetje mis Twizter...echt.
Een magneet zal niks uithalen, er zit geen harde schijf in zo'n gsm.
En als de contacten nog bestaan om een pc aan te sluiten dan blijven er mogelijkheden
om data te bereiken via software.
En gij gelooft, dat zo'n nvram die in een gsm zit, beter bestand is tegen magnetisme dan een harde schijf. Gelooft maar rap iets anders
Comment