Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

nieuwe muis/tekentablet?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: nieuwe muis/tekentablet?

Tussen A5 en A4 zit wel een vrij groot verschil maar de A5 is wel breedbeeld.
    Ik weet niet hoe groot je scherm is maar ik werk thuis met het trust tablet op een 19" scherm en dit werkt echt zalig !
    Ik heb er wel een goedkope muis langs liggen voor als ik even de nood voel om die te gebruiken. Denk er wel even aan dat je het Trust tablet niet op een mac kan gebruiken !

En dat is graag gedaan, ik heb ook graag dat mensen mij helpen, dan doe ik graag iets terug

Comment

Met een Wacom Intuos3 A5 wide kan je ook scrollen. Je kunt zelfs beide sliders apart configureren. Voorbeeld: één kant om te scrollen en de andere kant om de penseelgrootte in photoshop te wijzigen. Het zijn dure tabletten maar ééns je er hebt, wil je ze niet meer kwijt. Gewoon super!! Het formaat A5 Wide is bij juist gepast om voor mijn Imac te plaatsen.

Comment

Ik heb nu het tabletje van de Aldi gekocht om eens te proberen en na eventjes wennen bevalt het mij toch. Maar niet als vervanger van de muis, alleen voor Photoshop en dergelijke.

Mijn muis is de MX revolution van Logitech, daar ben ik heel tevreden van, ook van de MX1000 die ik daarvoor had.
        aangezien bijna iedereen hier zijn volledige foto-uitrusting in zijn signature zet...

doe ik dat lekker niet!

Comment

Denk er wel even aan dat je het Trust tablet niet op een mac kan gebruiken !
          Dit zal de doorslag zijn denk ik. Nu werk ik wel nog met windows, maar de kans is groot dat de volgende een mac wordt. En tot nu toe heb ik het gevoel dat ik met een muis nog steeds beter af ben.
          Alleen nog beslissen welke en waar ik die zal kopen, wss wordt het de MX of de VX revolution van logitech?

groeten
          http://www.eyeflash.wordpress.com
          www.facebook.com/eyeflashphotography

Comment

Enkele dagen geleden een trust gehaald in de Carrefour in Hasselt. Lagen er nog 2 (nu nog 1 dan)
            Stonden 99€ geprijsd, maar aan de kassa maar 89 moeten betalen
            Wat een machien man!
            Heb heel mijn bureau moeten herinrichten
            Nu heb ik nog wat vraagjes... Weinig info te vinden op het net ivm Trust tablet samen met photoshop.
            Ik zou graag het groter en kleiner maken van mijn penseel toekennen aan zo een scroll wieleke, is dat mogelijk?
            Heb ook geen idee hoe ik precies dingen uit photoshop kan toekennen aan te hotkeys...
            Alle tips zijn welkom
            StijnDeGrauwe.be

Comment

Ik vrees dat het met de scroll wieltjes niet zal lukken maar je hebt ook nog al die sneltoetsen aan de zij- en bovenkant, daar zal je het normaal wel op kunnen instellen.
              Dat doe je in de software die je hebt moeten installeren.
              (ik weet nu even niet vanbuiten waar, m'n eigen laptop is nu even niet hier).

Oorspronkelijk geplaatst door Darth_Stijn Bekijk bericht
              Enkele dagen geleden een trust gehaald in de Carrefour in Hasselt. Lagen er nog 2 (nu nog 1 dan)
              Stonden 99€ geprijsd, maar aan de kassa maar 89 moeten betalen
              Wat een machien man!
              Heb heel mijn bureau moeten herinrichten
              Nu heb ik nog wat vraagjes... Weinig info te vinden op het net ivm Trust tablet samen met photoshop.
              Ik zou graag het groter en kleiner maken van mijn penseel toekennen aan zo een scroll wieleke, is dat mogelijk?
              Heb ook geen idee hoe ik precies dingen uit photoshop kan toekennen aan te hotkeys...
              Alle tips zijn welkom

Comment

Working...
              X