Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Planet Earth documentaire, binnenkort op Canvas (hd)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Planet Earth documentaire, binnenkort op Canvas (hd)

Zit er nederlandse ondertiteling bij?

mir
    De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

Comment

't is in't nederlands gesproken

trouwens, is dit eigenlijk geen "dubbelpost"
      maar 'k zal't hier nog eens zetten:

Oorspronkelijk geplaatst door mm Bekijk bericht
      vorige week eigenlijk per toeval op deze docu gestuit op BBC.
      man dit is nog eens écht de moeite!

de fotografie-skills (still of motion) die in deze reeks worden
      tentoon gespreid zijn simpelweg FE NO ME NAAL.

een aanrader voor ieder die zich met natuurfotografie bezighoud, me dunkt!

(en mocht er iemand deze hebben opgenomen,
      ik heb episode 1 tot en met 6 gemist ... )

mm
      mm
      Last edited by mm; 9 januari 2009, 20:20.
      ∏__|_ ∏__|_
      "no rules, great shots"
      Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mir Bekijk bericht
        Zit er nederlandse ondertiteling bij?

mir
        De gene die ik bij amazon.co.uk besteld heb niet. Alleen engelse ondertitels.
        To make your dreams come true, wake up

Comment

--- nikske nikske ---
          Last edited by mm; 9 januari 2009, 20:24. Reden: amai, 't gaat hier te rap/traag
          ∏__|_ ∏__|_
          "no rules, great shots"
          Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

Comment

Dit staat op de website van Eén.
            Binnenkort pakt Eén uit met een volwaardig dagelijks HD-aanbod. En in tussentijd kan je de programma's bekijken in net-niet-HD-kwaliteit.
            Belgacom TV: kanaal 400
            Coditel: kanaal 101
            INDI: kanaal 790 of via de rode knop
            Telenet digital tv: kanaal 99
            TV-Vlaanderen: kanaal 100
            En Canvas-HD zit inderdaad bij Telenet op 97.

Gisteren heb ik op mijn Digicorder van Telenet de zenders gewisseld.
            Je weet misschien dat je eigen nummers kan toekennen in plaats van de voorgeprogrammeerde van je provider te gebruiken.
            Dus heb ik gisteren zender 2 en 99 van plaats gewisseld, en zenders 4 en 97 ook.
            En zo kijken we naar de HD-zenders van de vrt in plaats van naar de gewone. Voor wat het waard is.
            Want die net-niet-HD-kwaliteit is inderdaad al heel wat beter als wat de vrt tot enkele maanden geleden uitzond. Dat van die beenhouwers gisteren, daar kijk je alleen al naar voor de beeldkwaliteit en de prachtige kleuren. En natuurlijk voor het verhaal en de schitterende vertolkingen. Straks nog even Planeth Earth bekijken, want ik heb het dus opgenomen.

Comment

Heb planet earth incl nl ondertitels op men hdd staan, lang leve de minder legale weg
              Sony A300 :.: Sony 18-70 f3.5-5.6 :.: Minolta 35-70 f4 :.: Minolta 28-135 f4-4.5 :.: Sony HVL-F42AM

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door n0sTRa Bekijk bericht
                Heb planet earth incl nl ondertitels op men hdd staan, lang leve de minder legale weg
                Ge moogt het hebben, als een mens 50" in full hd gewoon is gaat hij zich met zulke prullen niet meer bezig houden

Comment

Hoe bedoel je? Zijn ook full hd rips
                  Sony A300 :.: Sony 18-70 f3.5-5.6 :.: Minolta 35-70 f4 :.: Minolta 28-135 f4-4.5 :.: Sony HVL-F42AM

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door n0sTRa Bekijk bericht
                    Hoe bedoel je? Zijn ook full hd rips
                    En hoe krijg je dat dan op je tv ? Trouwens een rip is altijd verlies

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jdm Bekijk bericht
                      En hoe krijg je dat dan op je tv ? Trouwens een rip is altijd verlies
                      DVD shrink is geen verlies...

You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
                      [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
                      Imagening the world with Nikon and Tamron stuff

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ajuin Bekijk bericht
                        DVD shrink is geen verlies...

Dvd schrink, doet aan compressie, compressie is volgens mij nog altijd verlies (ok, valt over te disussieren). En met dvd shrink heb je vandaag de dag nog altijd geen blue ray. Dvd is geen hd he

Comment

van men data server over het netwerk naar men htpc in de living, van uit men luie zetel, hoef er zelfs niet uit te komen om schijfkes te versteken

Comment

'k heb eens gezocht op bdr torrents.... de meeste via h.264 gecompresseerd, per keer dat je dit toepast, doe je verlies, en als ik er dan de filesizes van bekijk.

Mmmm neen echt overtuigen dat jullie dezelfde kwaliteit zitten te kijken, als waar bdr voor voorzien is, doet het me niet

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jdm Bekijk bericht
                              Dvd schrink, doet aan compressie, compressie is volgens mij nog altijd verlies (ok, valt over te disussieren). En met dvd shrink heb je vandaag de dag nog altijd geen blue ray. Dvd is geen hd he
                              Ik ging enkel over dat "een rip altijd verlies is"...
                              DVD Shrink schrapt enkel overbodige zaken, doet niet aan compressie he. Maar het is wel een rip, dus niet elke rip is verlies (of vind jij dat als je Russische dubbing weglaat, dat dat een verlies is ).

En net zoals je met een 6MP-toestel ook een billboard kan afdrukken, kan je met een h.264-rip ook in perfecte kwaliteit tv kijken. Je moet natuurlijk aan alle normale eisen voldoen, maar dat doe je, anders zou je op zo'n scherm van 50" ook geen gewone tv en dvd kijken...

You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
                              [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
                              Imagening the world with Nikon and Tamron stuff

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ajuin Bekijk bericht
                                En net zoals je met een 6MP-toestel ook een billboard kan afdrukken, kan je met een h.264-rip ook in perfecte kwaliteit tv kijken. Je moet natuurlijk aan alle normale eisen voldoen, maar dat doe je, anders zou je op zo'n scherm van 50" ook geen gewone tv en dvd kijken...
                                Neen, om films te kijken, ver mijn enige ontspanning, wil ik geen compromissen maken, 'k pak ze zelfs in de winkel niet meer mee als er geen 1080p en dts of dts-hd op staat. Om gewoon wat tv kijken als informatie middel is die low-res kwaliteit goed genoeg, maja krantepapier is ook goed genoeg om nieuws te bekijken, maar voor een deftige foto wil ik ook ander papier.

Comment

Working...
                                X