Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

IE loopt vast op BD

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: IE loopt vast op BD

Oorspronkelijk geplaatst door linda16093 Bekijk bericht
    heb eerst de vorige versie verwijderd en dan pas opnieuw geïnstalleerd, het was dus niet DE oplossing
    idd, had nog wat verder gezocht en het is duidelijk een probeem met adobe flashplayer die problemen geeft met css websites zoals dit forum er is nog geen echte oplossing gevonden voor het probleem,
    volgens mij is het beste de adobe flashplayer af te zetten zoals ik eerder al gezegd heb
    voor deze en andere sites te bekijken die gemaakt zijn met css tot er een oplossing is

greets
    je hebt teveel scherptediepte als je het graag weinig wil, en te weinig als je er graag veel van had gehad
    www.korandoke.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Foto4 Bekijk bericht
      Ik kreeg als tip deze site:
      Ik heb er zelf nog niets mee gedaan??

http://kb.adobe.com/selfservice/view...34cb&sliceId=1
      de link werkt niet, sorry nu blijkbaar wel
      de link verwijst naar installatieproblemen (die had ik niet), heeft dus niets te zien met vastlopen van website

de post van korandoke is waarschijnlijk wel de juiste weergave van het probleem:
      Forum voor alle off-topic postings, postings die dus absoluut NIETS met fotografie te maken hoeven hebben. Lees de specifieke forumregels erop na in de sticky posting.

het zal afwachten worden .....
      Last edited by linda16093; 3 januari 2009, 12:31.

Comment

dan heb jij tot nu toe geluk want er zijn genoeg meldingen van problemen ook onder firefoxgebruikers, macgebruikers ......
        Geluk is geen geldige reden als het gaat om computerproblemen. Problemen hebben altijd een oorzaak... Het vinden van die oorzaak kan daarentegen wél geluk zijn...

Mvg,
        Frederic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door krisdg Bekijk bericht
          Dit wordt gevaarlijk. De volgende stap is dat alle mac's verbannen worden, dat verplicht wordt op te geven welk merk camera je gebruikt, en je zal maar in de kleinere percenten vallen.
          Standaards zijn er om het werken te vergemakkelijken, als er een speler niet WIL of KAN volgen wordt hij dan de standaard?????????
          De macht van het getal.
          Als morgen massaal onscherpe foto's geplaatst worden, wordt dat dan de standaard?
          deze opmerking is totaal off-topic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk bericht
            Inderdaad, ook hier met FireFox geen enkel probleem.
            Bizar dat er toch mensen zijn die ondanks zoveel gekende problemen krampachtig bij IE blijven zweren, terwijl als ze 1 keer iets miskopen in een winkel er meteen een topic van maken, moord en brand schreeuwen en nooit meer naar die winkel terug gaan....

Mvg,
            Frederic
            Je kan het ook anders zien Fre.
            Men neemt een onscherpe foto met een camera en verandert gelijk van merk want dat vorige merk kon niet goed zijn.

Vooralleer je een beslissing neemt moet je wel even analyseren wat het probleem eigenlijk is. En ik heb nog nooit een echt IE probleem gehad eerlijk gezegd.

Ik stak dit vastlopen al aan Vista, ben al langer van plan om eens alles terug te installeren maar het is veel werk. En geld om over te stappen op een Mac wens ik vandaag niet te investeren.
            Tot sluitertijd, Dirk

Comment

Bij Firefox kan je een plugin downloaden en installeren (IEview of zoiets), dan kan je aangeven dat bepaalde sites die absoluut IE nodig hebben, vanuit Firefox in IE opgestart worden.
              Om mijn website bij One.com met hun online software te bewerken moet je IE gebruiken. Ik start one.com dus op in firefox en die switcht naar IE.

Ik gebruikte Firefox al jaren tot mijn grote tevredenheid, maar ben nu toch voor 90 % van de tijd voor de supersnelheid en de uiterst praktische werkomgeving van Chrome gesneuveld.
              BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
              Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

deze opmerking is totaal off-topic
                Neen, het geeft aan hoe hier aan troubleshooting gedaan wordt en er een slaatje van gemaakt wordt. Jij meldt bvb dat er ook bij mac problemen zijn.
                IE wordt al jaren niet meer ondersteund of gemaakt voor mac!

Probeer eerst misschien eens degelijk exact te achtergalen waar het fout loopt.
                B.T.W. hier met safari en verschillendee versies van flash loopt het niet vast.

Comment

Toch even reageren op iedereen die hier wil "meedenken" ...

Een andere browser installeren is niet hetgeen waar ik naar opzoek ben ... het is geen oplossing voor een probleem maar een work-around. Ik koop ook geen ander merk van wagen omdat de huidige een keer niet wil starten.

Ik beweer niet dan andere browsers beter of slechter zijn, ik gebruik ze niet en kan dus ook niet oordelen. Met IE heb ik bijna nooit problemen, dit is de eerste keer onder Vista.

Ondetussen het een en ander geprobeerd ...
                  Ik moest even op de website van Vandenborre en daar kon ik zo goed als niet op surfen ... bijna een minuut wachten na elke klik op een link en ook regelmatig vastlopen. Het is dus niet de website van BD alleen, vermoedelijk ligt dit aan het feit dat ik te veel op BD blijf hangen.
                  Nu heb ik Shockwave eraf gezwierd en plots gaat alles 100 keer sneller op deze website en heb ik daar geen blokkeringen meer op gehad. Ik hoop dat het ook hier een oplossing zal bieden ... de toekomst zal het uitwijzen.

Als inderdaad een of andere plugin het probleem veroorzaakt dan heeft het niets met IE te maken maar met de plugin ... waarom zou ik IE dan afbreken?

Als het probleem zich nog herhaalt dan zoeken we wel weer wat verder.

Bedankt voor jullie reacties.
                  Canon EOS Digital
                  BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Foto4 Bekijk bericht
                    Maar m.i. ligt de basis van het probleem eerder bij BD site,
                    omdat je met alle andere web sites geen last van vastlopen hebt.

Zou ik zeker niet durven zeggen.
                    Ik heb het op alle site's.

Zo ongeveer 10 à 15 keer per dag.

Dan "Alt-Ctrl-Del" en weer verder.
                    Soms het magische knopke, een warme start-up.
                    Ook soms "start" en dan "opnieuw opstarten"

En dan dikwijls de grove middelen, zeker na de zoveelste keer.
                    De stekker eruit, 10 sec wachten en terug stekker erin en opnieuw opstarten.

Nu heb ik hier alles gelezen en ga ook eens experimenteren om de zaak te kunnen oplossen.
                    Doe nooit iets aan een ander wat je zelf niet graag hebt !!!
                    Met een gebalde vuist is het moeilijk iemand de hand te schudden.

BD0460BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FotoDirk Bekijk bericht
                      Ik stak dit vastlopen al aan Vista, ben al langer van plan om eens alles terug te installeren maar het is veel werk. En geld om over te stappen op een Mac wens ik vandaag niet te investeren.
                      Ik heb dat vastlopen alleen op mijn laptop, daar staat Vista op. Met mijn pc met XP heb ik het nog niet meegemaakt. Ik heb eigelijk nog nooit last gehad met ie7, alleen dus onder Vista, dus het zal daar toch wel iets mee te maken hebben. Of zijn er hier (windows)mensen die hetzelfde voorhebben maar geen Vista gebruiken?
                      aangezien bijna iedereen hier zijn volledige foto-uitrusting in zijn signature zet...

doe ik dat lekker niet!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door xliesx Bekijk bericht
                        Of zijn er hier (windows)mensen die hetzelfde voorhebben maar geen Vista gebruiken?
                        Mijn oude Aldi-pc draait nog op XP, en hier loopt de boel ook af en toe vast.

Deze voormiddag een paar keer, maar na de middag heb ik geen probleem meer gehad.
                        http://barthuysmans.smugmug.com/
                        BD0338BE

Comment

Ik heb Vista, ik heb IE, en nooit, maar echt nooit problemen.

En wees nu eerlijk, als sommige mensen absoluut geen problemen hebben met deze site, dan kan je toch niet blijven zeggen dat het aan de site ligt?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sannepoes Bekijk bericht
                            Ik heb Vista, ik heb IE, en nooit, maar echt nooit problemen.
                            Misschien heb je ook niet dezelfde plugins geïnstalleerd zoals anderen ... dit heeft een grote invloed.

En wees nu eerlijk, als sommige mensen absoluut geen problemen hebben met deze site, dan kan je toch niet blijven zeggen dat het aan de site ligt?
                            En wie "blijft" dit zeggen?
                            Het zal in dit geval ook wel niet aan de site liggen (heb ikzelf ook nooit beweerd) maar fouten op sommige sites kunnen wel voor problemen zorgen bij de ene en bij de andere niet ... eveneens volgens de plugins dat er geïnstalleerd staan.
                            Als je bijvoorbeeld de Flashplayer niet geïnstalleerd hebt dan kan die ook niet crashen op een site waar Flash gebruikt wordt.
                            Canon EOS Digital
                            BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
                              Mijn oude Aldi-pc draait nog op XP, en hier loopt de boel ook af en toe vast.

Deze voormiddag een paar keer, maar na de middag heb ik geen probleem meer gehad.

Ik werk op 2 machines , een met XP en IE en zelfs nog een met W2000 en IE. Op beiden loopt BD regelmatig vast. Het is echt de enige site. Op andere sites heb ik niks gemerkt
                              Groetjes, KC
                              www.sportbeelden.com

Comment

Volgens mij heeft Verseg gelijk. Hier loopt het ook af en toe vast en ik denk ook dat een of andere plug-in de oorzaak is.
                                Die Shockwave heb ik niet gevonden, maar ik heb wel de Magentic screensaver buiten gegooid. Er kwam een treurig kijkende pup in beeld, met de vraag: "bent u zeker dat u Magentic wilt verwijderen?".
                                Ik heb van mijn hart een steen gemaakt en op "Ja" geklikt.

Benieuwd of het helpt.
                                Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Working...
                                X