Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

IE loopt vast op BD

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • IE loopt vast op BD

    Heeft nog iemand dit probleem?
    Sinds een week of twee loopt Internet Explorer regelmatig vast op het forum van BD zodra ik op iets durf klikken (topic openen, reply, ...)
    Op geen enkele andere website of zelfs forum heb ik dit al voorgehad.
    In de logfiles staat niet veel meer dan dat IE is vastgelopen en wordt afgesloten.
    In IE krijg je de typische foutmelding "Reageert niet".
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

  • #2
    Re: IE loopt vast op BD

    nog geen problemen hier.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: IE loopt vast op BD

      heb dit ook al een paar keer gehad!
      geen idee hoe of wat!
      nikon stuff

      Comment


      • #4
        Re: IE loopt vast op BD

        Ik heb er net nog last van gehad , maar een paar dagen geleden had ik op de website van Studio73 hetzelfde probleem...(Ctrl/Alt/Del om Explorer uit te kunnen schakelen, want alles zit vast)

        Op alle andere websites heb ik er nog nooit last van gehad.
        http://barthuysmans.smugmug.com/
        BD0338BE

        Comment


        • #5
          Re: IE loopt vast op BD

          hier ook al een paar keer voorgevallen ... 2 minuutjes geleden was voorlopig laatste keer
          The quickest way to make money at photography is to sell your camera

          Comment


          • #6
            Re: IE loopt vast op BD

            Ik heb het regelmatig, ook sedert een tweetal weken. Ik heb één keer 'n melding gehad dat er een conflict was tussen IE en een Flashapplicatie. Maar ik ken de preciese tekst niet meer. Of het er iets mee te zien heeft/had, weet ik niet...
            Greetz, Kariboe
            * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
            Euh... deze quotering is zeer subjectief !

            Comment


            • #7
              Re: IE loopt vast op BD

              Nope, njet, geen problemen hier.

              Comment


              • #8
                Re: IE loopt vast op BD

                Het moet wel een typisch IE probleem zijn, want met Chrome bv. hier totaal geen haperingen.
                BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                Comment


                • #9
                  Re: IE loopt vast op BD

                  Oorspronkelijk geplaatst door Kariboe Bekijk bericht
                  Ik heb het regelmatig, ook sedert een tweetal weken. Ik heb één keer 'n melding gehad dat er een conflict was tussen IE en een Flashapplicatie. Maar ik ken de preciese tekst niet meer. Of het er iets mee te zien heeft/had, weet ik niet...
                  Greetz, Kariboe
                  IE loopt hier ook soms vast, niet alleen op BD ook op enkele ander sites en in men mailprogramma
                  conflict met adobe flashplayer maar een oplossing wordt niet direct gegeven
                  heb de raad gekregen adobe flashplayer te verwijderen en opnieuw te installeren dan zou het probleem waarschijnlijk opgelost zijn
                  de laatste weken heb ik nogal wat updates gekregen van adobe flashplayer en waarschijnlijk zit daar ergens een bug in
                  en nu ga ik eerst die uninstal doen want 2 minuten geleden zat ik hier ook weer vast....

                  Comment


                  • #10
                    Re: IE loopt vast op BD

                    idd. loopt bij mij om de ... vast.. en alleen met ne ctrl alt del krijg ik het er dan nog uit.

                    Comment


                    • #11
                      Re: IE loopt vast op BD

                      hier van 't zelfde met IE
                      Eric Van Aerschot BD0730BE

                      Comment


                      • #12
                        Re: IE loopt vast op BD

                        Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                        Het moet wel een typisch IE probleem zijn, want met Chrome bv. hier totaal geen haperingen.
                        Inderdaad, ook hier met FireFox geen enkel probleem.
                        Bizar dat er toch mensen zijn die ondanks zoveel gekende problemen krampachtig bij IE blijven zweren, terwijl als ze 1 keer iets miskopen in een winkel er meteen een topic van maken, moord en brand schreeuwen en nooit meer naar die winkel terug gaan....

                        Mvg,
                        Frederic

                        Comment


                        • #13
                          Re: IE loopt vast op BD

                          iedereen koopt wat hij wil. Fotofre, sorry.
                          Of koopt gij ne groenen auto met rode bollekes, omdat iedereen roept dat ge daar de minste accidenten mee hebt ?
                          Wel ik zet hier gene firefox op omdat jullie zeggen dat dat beter is !
                          ( de Safari van apple op ne windows is )

                          Comment


                          • #14
                            Re: IE loopt vast op BD

                            Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                            Heeft nog iemand dit probleem?
                            Sinds een week of twee loopt Internet Explorer regelmatig vast op het forum van BD zodra ik op iets durf klikken (topic openen, reply, ...)
                            Op geen enkele andere website of zelfs forum heb ik dit al voorgehad.
                            In de logfiles staat niet veel meer dan dat IE is vastgelopen en wordt afgesloten.
                            In IE krijg je de typische foutmelding "Reageert niet".
                            kan je oplossen door naar extra te gaan in explorer en daar kiezen voor "invoegtoepassingen beheren"--> dan klikken op "invoegtoepassingen in-of uitschakelen".
                            daar kan je de invoegtoepassingen aan en uitzetten zodat je kan testen welke invoegtoepassing problemen geeft.
                            greets
                            je hebt teveel scherptediepte als je het graag weinig wil, en te weinig als je er graag veel van had gehad
                            www.korandoke.be

                            Comment


                            • #15
                              Re: IE loopt vast op BD

                              Oorspronkelijk geplaatst door Scherpie Bekijk bericht
                              iedereen koopt wat hij wil. Fotofre, sorry.
                              Tuurlijk koopt iedereen wat hij wilt, dat was dan ook totaal mijn stelling niet;
                              't ging over 't feit dat bij de minste miskoop of problemen bij aankoop een heel drama gemaakt wordt, terwijl mensen toch krampachtig blijven surfen met IE, zelfs al hadden ze er x-tallen problemen mee... Nu, mij niet gelaten hoor, al moeten ze elke dag een format c uitvoeren, 't viel me alleen op

                              Mvg,
                              Frederic

                              Comment

                              Working...
                              X