Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

IE loopt vast op BD

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: IE loopt vast op BD

Dat ga ik dus vanavond eens checken, want ik zou echt graag eindelijk wat fotootjes willen kunnen posten van Planckendael ...
    Een groentje met een Canon 400D + glas & een Canon PS S3 IS ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door K_immy Bekijk bericht
      Ben ik dan de enige die met FF niet meer op BD raakt?
      Met de pc thuis: FF (al erg lang), nooit problemen gehad. Sinds 2 weken kan ik enkel de homepage openen, daarna is het om zeep. Als ik erg veel geluk heb, kan ik nog net het forum openen voor FF vastloopt, maar dat zijn de goede dagen. IE biedt geen soelaas.

Surf dan toch (tot het probleem opgelost is) met Chrome.
      Ik heb daarmee totaal geen problemen.
      BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
      Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
        Surf dan toch (tot het probleem opgelost is) met Chrome.
        Of haal die Flashplayer er af (laatste versie), dan heb je ook direct geen probleem meer.
        Jij wordt ooit nog eens gechromeerd.

Trouwens ...

Play more than 1000 free online games, including arcade games, racing games, html, addicting games and much more, we add new free games daily!

Canon EOS Digital
        BD0479BE

Comment

Gisteren wat zitten prutsen (Flash 10 verwijderd, oudere versie geïnstalleerd, computer herstart...) maar het hielp niet, integendeel, ineens waren er heel wat meer websites die vastliepen in FF. Uit frustratie dan maar FF en IE van de pc gezwierd en Safari geïnstalleerd ... een ware verademing!
          Een groentje met een Canon 400D + glas & een Canon PS S3 IS ...

Comment

Ondertussen sinds 7 januari geen vastloper meer gehad hier op BD.
            (Jaja, met IE )
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

Comment

heb zelfde probleem en kword er gek van!!!Dus flashplayer 10 eraf en versie 9 installeren? Eens proberen, ben benieuwd!

Comment

YESSSSS loopt niet meer vast!! Dank u wel dames en heren van BD-forum!

Comment

Wanneer gaan ze nu bij Adobe iets ondernemen ?
                  Sommige websites gaan niet meer open zonder de FP 10

Nog nooit zoiets meegemaakt tot hiertoe.
                  Het begint echt belachelijk te worden.

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
                  Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Al iets gevonden!
                    De flash player removal tool op die site [link]
                    Ga nu verder zoeken op forums.

EDIT: Dit gevonden [link]

Grtz, RF
                    Last edited by Red Falcon; 16 januari 2009, 00:04.

Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Vandaag eindelijk ook eens gezocht naar een oplossing voor de vastlopers, tijdens het zoeken naar de versie 9 kom ik op de adobe-site en zie ik dat er een nieuwe versie is: 10.0.12.36 (release 17/01), deze maar eens geinstalleerd om te proberen: een 50tal BD topics reeds kunnen openen zonder vast te lopen ook op andere sites geen problemen.
                      Hout vasthouden maar blijkbaar hebben ze bij Adobe dan toch een oplossing gevonden.
                      Last edited by fly-stefan; 18 januari 2009, 11:59. Reden: schrijffout
                      Sony A550 + glas

Comment

Het is al een paar dagen geleden dat ik nog "vastlopers" heb gehad op BD, hopelijk blijft dat zo.
                        http://barthuysmans.smugmug.com/
                        BD0338BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
                          Het is al een paar dagen geleden dat ik nog "vastlopers" heb gehad op BD, hopelijk blijft dat zo.
                          Met Adobe FP 10 Bart? Of met de 9?

Grtz, RF

Comment

ga het morgen ook eens uitproberen die nieuwe versie maar vind wel raar dar er nog geen automatische update is

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
                              Met Adobe FP 10 Bart? Of met de 9?

Grtz, RF
                              Ik weet niet welke versie er op mijn pc staat, als die automatisch geupdated wordt, dan zal het wel de nieuwste zijn, maar anders is het al een héél oude versie...

In ieder geval had ik eerst wel geregeld problemen met vastlopers op BD, en nu is het al een hele tijd geleden.
                              http://barthuysmans.smugmug.com/
                              BD0338BE

Comment

heb gisteren die update (zogezegde) geinstalleerd maar brengt geen verandering
                                zit nog maar 15 min op ie7 en ie7 liep weeral vast
                                bd0379be

Comment

Working...
                                X