Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

IE loopt vast op BD

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: IE loopt vast op BD

Oorspronkelijk geplaatst door fly-stefan Bekijk bericht
    Vandaag eindelijk ook eens gezocht naar een oplossing voor de vastlopers, tijdens het zoeken naar de versie 9 kom ik op de adobe-site en zie ik dat er een nieuwe versie is: 10.0.12.36 (release 17/01), deze maar eens geinstalleerd om te proberen: een 50tal BD topics reeds kunnen openen zonder vast te lopen ook op andere sites geen problemen.
    Blijf uw hout maar vasthouden dan ... hier met dezelfde versie 10.0.12.36 enkele vastlopers gehad op andere sites met Flash.
    Wel raar dat Adobe een nieuwere versie zou uitbrengen met hetzelfde versienummer.
    Heb hier eens de eigenschappen genomen van Flash.ocx en dat ziet er geen versie van 17/01/2009 uit.

De release datum zou 19/09/2008 zijn.
    Last edited by VerSeg; 19 januari 2009, 23:45.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
      Ik weet niet welke versie er op mijn pc staat, als die automatisch geupdated wordt, dan zal het wel de nieuwste zijn, maar anders is het al een héél oude versie...

In ieder geval had ik eerst wel geregeld problemen met vastlopers op BD, en nu is het al een hele tijd geleden.
      Bart, je kunt dat nagaan onder "software" in XP, of onder "Programma's en onderdelen" in Vista.

Grtz, RF

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
      Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Is hier bij mij ook dagelijkse kost, al een paar weken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Grupello Bekijk bericht
          Is hier bij mij ook dagelijkse kost, al een paar weken.
          Flash 10 eraf zwieren en de 9 installeren.
          Ge kunt ook de adserver blokkeren dan heb je op BD ook geen last meer. (Maar dan mis je de interessante reclame.)
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

Comment

Bij mij loopt hij nog steeds (te vaak) vast, dit is niet leuk meer en ik weet nog steeds geen oplossing omdat ik alleen werk met de programma's die op mijn PC staan maar verder weet ik niets van software en de problemen die het mee kan brengen.
            Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
            Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

Comment

heb al wel enkele zaken geprobeert, en het is al soms niet leuk meer , om hier iets te schrijven, doe dat 2 keer en je zit vast. Ik vind dat het hoog tijd word dat BD hier iets aan doet. weet dat 80 % met den explorer komt, en dat 75% zijn upgrades op staan heeft, wel dan verlies je binnenkort "mensen" die hier graag zaten, maar het moe zijn van nog iets te schrijven, want ik ben zeker dat als ik dit gepost heb, en ik terug ga naar men vorig scherm, ik ermee moet stoppen, en ne ctrl alt delete dan nog de enige oplossing is.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Scherpie Bekijk bericht
                want ik ben zeker dat als ik dit gepost heb, en ik terug ga naar men vorig scherm, ik ermee moet stoppen, en ne ctrl alt delete dan nog de enige oplossing is.
                En dat is bij mij ook het geval helaas, dit probleem duurt in mijn ogen nu toch wel erg lang.
                Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
                Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

Comment

Vind het ook enorm vervelend. Steeds enkele minuutjes plezier en dan loopt IE vast.
                  Heb toevallig enkele dagen geleden mijn PC wat uitgebreid en XP voor de gelegenheid volledig opnieuw geïnstalleerd, inclusief alle updates, maar het probleem blijft.
                  David Gyselaers | fotoclub Omni-Foto Diepenbeek

Comment

Ik heb hier al enkele weken ook steeds een vastloper in ie.Maar ik heb dit niet enkel op BD,heb het op bijna elke site.
                    Maar ik krijg geen foutmelding.Ik heb hier ook die flash upgrade gedaan maar nog steeds vastlopers

Mir
                    De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

Comment

heb gisteren zelfs met de internet browser van safari het meegemaakt dat hij vastliep en niet op de site van BD
                      het is bij adobe flash dat ze er iets moeten aan doen
                      bd0379be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dg Bekijk bericht
                        Heb toevallig enkele dagen geleden mijn PC wat uitgebreid en XP voor de gelegenheid volledig opnieuw geïnstalleerd, inclusief alle updates, maar het probleem blijft.
                        Omdat je 9/10 (vermoedelijk zelfs 10/10) die Adobe Flashplayer terug geïnstalleerd hebt. Dan heb je het probleem er terug opgezet.

Nu om enkel voor BD het probleem anders op te lossen als je de Flashplayer niet wil verwijderen ... probeer dit eens :
                        In IE ga je naar Extra => Internetopties => Beveiliging => Websites met beperkte toegang => Websites => http://adserver.belgiumdigital.com => Toevoegen => Sluiten => OK => Alle vensters van IE sluiten en opnieuw naar BD.

Sinds ik deze heb toegevoegd heb ik 0,0 vastlopers gehad op BD.

Het is misschien niet een perfecte oplossing en niet de liefst geziene oplossing door de sponsers maar je kan tenminste uren op BD surfen met alle plezier.

En anders zijn hier al voldoende keren een andere (tijdelijke) oplossing geboden.
                        Last edited by VerSeg; 27 januari 2009, 22:34.
                        Canon EOS Digital
                        BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                          En anders zijn hier al voldoende keren een andere (tijdelijke) oplossing geboden.
                          Klopt Verseg, ik moet nog altijd mijn eerste vastloper krijgen op BD.
                          BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                          Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                            Klopt Verseg, ik moet nog altijd mijn eerste vastloper krijgen op BD.
                            Dat heb ik hier gelezen ja, jij hebt nooit problemen.
                            Canon EOS Digital
                            BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door KCfoto Bekijk bericht
                              Tussen de merkenoorlog over browsers, een IT competentiestrijd en wat taallessen staat ok de oplossing in dit draadje.

Gewoon je flasplayer downgraden naar versie 9 (van 10) en je probleem is opgelost.

Deze is hier te vinden:

http://fpdownload.macromedia.com/get...p9_archive.zip
                              Sinds die tijd geen vastlopers meer gehad.
                              Groetjes, KC
                              www.sportbeelden.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                                Dat heb ik hier gelezen ja, jij hebt nooit problemen.
                                Ik heb dat probleem een paar dagen gehad, nu niet meer en heb niks veranderd. (tenware het kanaal van mijn AP), maar da's een ander verhaal en een ander topic.

Was intussen die thread al uit het oog verloren.
                                BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                                Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Working...
                                X