Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

aaankoop notebook

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• aaankoop notebook

ben van plan een laptopje aan te schaffen.

doeleinden
    mail
    surfen
    allerlei (muziek ,foto's bekijken)

maar vooral om te fotosoepen

wat bevelen jullie me aan

hij moet vlot overweg kunnen met photoshop

prijsklasse 1000 ,1500 1500+ euro
    en eventueel waar ik hem het beste aanschaf

groetjes
    Nikon D70 nikkor 18-70 mm
    , AF micro nikkor 60 mm , nikkon sb 600

Re: aaankoop notebook

Voor de beste service, een Dell.
    Met de mijne heb ik in het begin problemen gehad.
    Een telefoontje naar Dell en s'anderdaags kreeg ik al de vervangstukken. Koste mij nul komma nul euro!

Hoe het met de andere merken zit weet ik niet, mijn dochter heeft een Packard Bell en is er zeer tevreden over.

Grtz, RF

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
    Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

In de prijsklasse die je vermeld zal je zelden een miskoop doen, 't zijn veeleer de goedkoopste van de markt die snel stuk gaan (packard-bell van de Makro voor een basisschool, 6 maanden en 2 van de drie hebben al meer haken dan ogen )
      Wie wat betaalt krijgt nog wat de dag van vandaag.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
        Voor de beste service, een Dell.
        Grtz, RF
        Met HP net hetzelfde, mijn videokaart waarschijnlijk stuk, gebeld naar HP, de dag daarop stond de koerier al aan de deur.
        There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
        A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
        Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
          Met HP net hetzelfde, mijn videokaart waarschijnlijk stuk, gebeld naar HP, de dag daarop stond de koerier al aan de deur.
          het beste is een mac.

Comment

Van deze zal je vast geen spijt krijgen.

Op voorwaarde dat je er geen Windoze op installeert .

Tom.

Comment

Ik ben wreed content van mijne MacBook Pro 15" ideaal om te PSen
              Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten
              www.cromagnonman.be

Comment

Jij zegt Photoshop... ik zeg Mac!
                Maar waarom per sé een laptop? Voor minder geld heb je betere prestaties en gebruiksgemak met een iMac.
                Als mobiliteit een vereiste is, ga je natuurlijk wel voor een Macbook (Pro)...
                Fuji FinePix S100fs

Comment

Toch wel erg met die Mac - fanatiekers, oogkleppen tot en met, ik werk met beide systemen en allebei hebben ze voor en nadelen . . .
                  There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                  A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                  Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                    Toch wel erg met die Mac - fanatiekers, oogkleppen tot en met, ik werk met beide systemen en allebei hebben ze voor en nadelen . . .
                    heel groot gelijk. Mac heeft grote voordelen, maar windows heeft ook zo zijn goede kantjes. Die van mac wegen iets meer door voor mij, maar ik moet wel toegeven dat ik soms echt wel zwaar moet vloeken op mijn macbook pro omdat ie geen dingen doet die ik in windows wel kan

voor photoshop, geef mij maar mijn mac
                    zeker op een macbook, ik zou zelfs zo ver durven gaan dat ik zeg dat mijn touchpad van mijn mac gewoonweg makkelijker werkt dan een muis...
                    5DmkIII en wat glas

Comment

hoi thx iedereen voor de reactie

kijk mijn vader heeft hier 3 imac's staan waarvan 1 notebook ,
                      ik ben jaaar en dag gewoon met windows te werken , mac is stabieler enz.....
                      maar geraaak er ni gewoon aan , te werken met mac.
                      de meeste mensen die ik ken werken met windows en heb nog vele programma's liggen die werken onder windows , dus ondanks de goede raad hier opteer ik toch voor windows

heb nog een vaste werkstation staan hier , maar wil toch een beetje mobieler zijn.

groetjes en thx
                      Nikon D70 nikkor 18-70 mm
                      , AF micro nikkor 60 mm , nikkon sb 600

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sorvats Bekijk bericht
                        hoi thx iedereen voor de reactie

kijk mijn vader heeft hier 3 imac's staan waarvan 1 notebook ,
                        ik ben jaaar en dag gewoon met windows te werken , mac is stabieler enz.....
                        maar geraaak er ni gewoon aan , te werken met mac.
                        de meeste mensen die ik ken werken met windows en heb nog vele programma's liggen die werken onder windows , dus ondanks de goede raad hier opteer ik toch voor windows

heb nog een vaste werkstation staan hier , maar wil toch een beetje mobieler zijn.

groetjes en thx
                        ik wil je nu niet pushen naar Mac, maar ik heb ook nog enkele programma's die enkel onder Windows werken en toch gebruik ik een macbook pro.

Net als jij dacht ik vroeger ook, mac is stabieler, maar ik geraak er echt niet gewoon aan. Ik heb vele malen met de Mac gewerkt van mijn vrienden, en elke keer dacht ik, pff da ga hier nooit lukken gewoon te geraken.

Tot dat ik mijn eigen mac kocht. De enigste manier om eraan gewoon te geraken is gewoon zelf eentje kopen, Windows voor één weekje afzweren en gegarandeerd wil je niet meer terug naar Windows. Voor de programmas die ik in Windows nodig heb, gebruik ik nu Parallels waarmee Windows gewoon samen met mijn mac draait. Mijn taakbalk van windows staat dan gewoon bij de 'taakbalk' van mijn macbook en ik kan zonder enig probleem een programma in windows openen samen met programma's in mac. Ik kan zelfs bestanden en al slepen naar een programma of map in windows, zonder enig probleem.

nog één van de grote voordelen van mijn macbook pro is dat hij echt wel enorm klein en draagbaar is voor wat er onder de motorkap zit. Een laptop met 4gb ram, 8600GT met 512mb en 2.5ghz dual core vind je gewoon niet voor deze prijs (1560 euro denk ik), grootte en gewicht (2.5kg) in een windows laptop. En het scherm is echt magnifiek.

Als je een macbook pro koopt, koop dan de vorige versie. Die is zo goed als even deftig als de nieuwe, maar kost wel een heeeel pak minder. De upgrade van 2gb naar 4gb kostte mij 66 euro
                        5DmkIII en wat glas

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Matthias Bekijk bericht
                          Een laptop met 4gb ram, 8600GT met 512mb en 2.5ghz dual core vind je gewoon niet voor deze prijs (1560 euro denk ik), grootte en gewicht (2.5kg) in een windows laptop.

Hm, dat zou ik niet durven zeggen...(nog niet opgezocht).
                          Voor 1560€ heb je al een heel ferme (Windows) Laptop bij een van de grotere merken.
                          ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
                            Hm, dat zou ik niet durven zeggen...(nog niet opgezocht).
                            Voor 1560€ heb je al een heel ferme (Windows) Laptop bij een van de grotere merken.
                            maar is hij dan zo compact als mijn macbook pro??

de meeste top of the line windows toestellen zijn meestal echt wel grote dikke bakken met 17" of zelfs 18.4" scherm. En aangezien mobiliteit belangrijk is voor mij, ga ik zulke reuzen niet in mijn rugzak meesleuren
                            5DmkIII en wat glas

Comment

deze Acer bvb: http://www.laptopshop.be/product/599...aceraspire6935

pracht van een laptop, steengoede specs met een laag prijskaartje, maar gewoon te groot en te zwaar voor mij

hangt natuurlijk af van je prioriteiten
                              5DmkIII en wat glas

Comment

Working...
                              X