Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

aaankoop notebook

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: aaankoop notebook

Oorspronkelijk geplaatst door Matthias Bekijk bericht
    ik wil je nu niet pushen naar Mac, maar ik heb ook nog enkele programma's die enkel onder Windows werken en toch gebruik ik een macbook pro.

Net als jij dacht ik vroeger ook, mac is stabieler, maar ik geraak er echt niet gewoon aan. Ik heb vele malen met de Mac gewerkt van mijn vrienden, en elke keer dacht ik, pff da ga hier nooit lukken gewoon te geraken.

Tot dat ik mijn eigen mac kocht. De enigste manier om eraan gewoon te geraken is gewoon zelf eentje kopen, Windows voor één weekje afzweren en gegarandeerd wil je niet meer terug naar Windows. Voor de programmas die ik in Windows nodig heb, gebruik ik nu Parallels waarmee Windows gewoon samen met mijn mac draait. Mijn taakbalk van windows staat dan gewoon bij de 'taakbalk' van mijn macbook en ik kan zonder enig probleem een programma in windows openen samen met programma's in mac. Ik kan zelfs bestanden en al slepen naar een programma of map in windows, zonder enig probleem.
    Sorry Matthias, hier ga ik dus niet mee akkoord , ik heb mijn macbook nu ook een tijdje intensief gebruikt ( mijn windows laptop is onder garantie binnen voor vervanging van de videokaart ) ik ben dus verplicht met de macbook te werken, en eerlijk gezegd, hoe langer ik er mee werk hoe meer ik terug naar windows verlang, ik denk dus dat mijn Macbook binnenkort te koop zal staan, ik vind er maar niks aan, gebruiksvriendelijkheid is echt wel ver te zoeken, Mac geeft me meer ergernis dan plezier en dan hoeft het niet meer voor mij. Voor mij is het hoofdstuk Mac waarschijnlijk definitief afgesloten als de Macbook verkocht kan worden. 't Is zelfs zo erg dat ik nog amper achter de computer zit, ik zie er echt tegenop . . . . ik had me opengesteld om het te leren gebruiken maar het is een zeer zware ontgoocheling geworden, het feit dat een Mac amper of nooit dienst zal weigeren weegt helemaal niet op tegenover het plezier dat ik heb met een windows PC, al moet ik deze dan af en toe eens resetten met een backup.

Kijk, sommigen zweren bij Mac en dat is hun goed recht, ik ben blij voor hen, ik zweer bij windows en daar ben ik blij mee en dat is wat voor mij telt . . . . tevreden zijn met datgene waar je mee werkt, meer moet dat niet zijn . . . . het is zoals bij de merken van fototoestellen, datgene waar je je goed bij voelt is ideaal voor jou, wat anderen ook mogen beweren, dat geldt dus ook voor computersystemen.
    Last edited by Franciskine; 19 december 2008, 12:50.
    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Working...
    X