Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

GSM chip hahaha

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: GSM chip hahaha

@ blackbandit hier is dat spelletje met gsm masten ook aan de gang ze gaan er eentje van 30 meter hoog neerplanten aan het station

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
      Op deze wereldbol is er nergens nog een plaats te vinden waar helemaal geen magnetische straling is.
      Al een geluk. Wat zouden we doen met al de magnetische kompassen ? Wichelroedezoekers collectief aan de dop. Geen een blauwe geschelpte die zijn kot terugvindt op zijn retour van Barcelona ...

Tjerri

Comment

Iedereen wil wel overal bereikbaar zijn, overal kunnen bellen, maar niemand wil een zendmast in zijn buurt.
        Ik kan even niet volgen !
        We willen allemaal de voordelen maar de nadelen ?... oh nee !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door willyB Bekijk bericht
          Iedereen wil wel overal bereikbaar zijn, overal kunnen bellen, maar niemand wil een zendmast in zijn buurt.
          Voor dat bellen staan er genoeg masten..... Maar tegenwoordig wil iedereen dan ook nog eens mobiel kunnen internetten, en dat hsdpa verhaal, dat vraagt nog wat meer capaciteit. En dan gaat clearwire dan nog eens wimax (de proefprojecten in enkele steden zijn al bezig) (http://nl.wikipedia.org/wiki/WiMAX ) willen landelijk introduceren.....

Binnenkort heb je thuis helemaal geen microgolf meer nodig
          To make your dreams come true, wake up

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FLuKee Bekijk bericht
            Och, besef je wel hoeveel brol er op de markt is dat evenzeer niet werkt?
            Moet je niet aan twijfelen !
            BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
            Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tonyt Bekijk bericht
              @ blackbandit hier is dat spelletje met gsm masten ook aan de gang ze gaan er eentje van 30 meter hoog neerplanten aan het station
              Begrijpe wie kan .. hier op de parking van het NMBS station staan er TWEE op nog geen 100 meter van mekaar !

Comment

ga eens een maand of 3 in de beam van zo'n zendmast wonen en kom ons dan vertellen wat uw voordeel was ..
                Maar 't is de omgekeerde argumentatie: we zullen nog wat masten bij zetten en al die sufferds zullen wel materiaal kopen om ze te gebruiken
                Vraag is of ge binnen afzienbare tijd zult bereid zijn om meer van uw zuurverdiende €€ op te hoesten om de gezondheidszorg overeind te houden wegens exponentieel toegenomen problemen ten gevolge van "stralingsziekten" ... of leven jullie constant met de kop in de grond ? oei neen er hangt constant een gsm aan ! vergissing !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tjerri Bekijk bericht
                  Al een geluk. Wat zouden we doen met al de magnetische kompassen ? Wichelroedezoekers collectief aan de dop. Geen een blauwe geschelpte die zijn kot terugvindt op zijn retour van Barcelona ...

Tjerri
                  Heu .. ik denk dat Black B@ndit electro-magnetische straling bedoelde ... met gewone magnetische komen we niet erg ver in dit geval

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
                    Heu .. ik denk dat Black B@ndit electro-magnetische straling bedoelde ... met gewone magnetische komen we niet erg ver in dit geval
                    Ik bedoelde inderdaad electro-magnetische straling.
                    http://barthuysmans.smugmug.com/
                    BD0338BE

Comment

Ik heb zelfs geen GSM, ik moet niet altijd en overal bereikbaar zijn. Ik wil ook geen telefoongesprek terwijl ik aan het winkelen ben of als ik een wandelingetje maak.
                      http://barthuysmans.smugmug.com/
                      BD0338BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
                        Ik heb zelfs geen GSM, ik moet niet altijd en overal bereikbaar zijn. Ik wil ook geen telefoongesprek terwijl ik aan het winkelen ben of als ik een wandelingetje maak.
                        Das nog het verstandigst van allemaal

Grtz, RF

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
                        Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
                          ga eens een maand of 3 in de beam van zo'n zendmast wonen en kom ons dan vertellen wat uw voordeel was ..
                          Maar 't is de omgekeerde argumentatie: we zullen nog wat masten bij zetten en al die sufferds zullen wel materiaal kopen om ze te gebruiken
                          Vraag is of ge binnen afzienbare tijd zult bereid zijn om meer van uw zuurverdiende €€ op te hoesten om de gezondheidszorg overeind te houden wegens exponentieel toegenomen problemen ten gevolge van "stralingsziekten" ... of leven jullie constant met de kop in de grond ? oei neen er hangt constant een gsm aan ! vergissing !
                          Je spreekt daar over de beam van zo een zendmast.... Zeg je dat met echte kennis van zaken? Of zijn dit veronderstellingen?
                          En nu ga ik nog wat foto's proberen maken...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Cookie Bekijk bericht
                            Je spreekt daar over de beam van zo een zendmast.... Zeg je dat met echte kennis van zaken? Of zijn dit veronderstellingen?
                            Wat dacht je dat zo een mast ronsstrooit ? karamellen ?

Er zijn legio verhalen bekend van flatbewoners die net zo'n ding boven hun hoofd kregen of naast hun hoofd (in stedelijke omgeving) en die sindsdien niet meer weten waar kruipen van de kwaaltjes .. ga eens bij een radio amateur te rade en vraag eea over het gedrag van "radiogolven" in de 900-2400 Mhz band ..

Ongeacht het feit dat eea aan herziening toe is ..
                            oa http://www.mmk.be/vrij.cfm?Id=203

Comment

Flatbewoners die niet weten waar kruipen door kwaaltjes... Vreemd...
                              Wat met de link die je plaatst? Daar maakt men duidelijk dat - quote : "er op dit ogenblik onvoldoende elementen zijn om tot een besluit in het kader van mogelijke gezondsheidseffecten van de GSM-straling te komen.Er kan niet gezegd worden dat GSM-straling schadelijk is voor de gezondheid, maar ook het tegendeel kan niet worden beweerd. Lange termijneffecten kunnen nog niet onderzocht worden omdat de technologie relatief nieuw is." einde quote.
                              Ik dacht dat je je statement maakte met kennis van zake over hoe de gebruikte antennes van de 3 operatoren werken, of het nu over directionele, omnidirectionele, parabolische, indoor, Yagi's of leaking feeders gaat.
                              Ik dacht verkeerd zo te zien.
                              Last edited by Cookie; 19 december 2008, 18:11.
                              En nu ga ik nog wat foto's proberen maken...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Cookie Bekijk bericht
                                Flatbewoners die niet weten waar kruipen door kwaaltjes... Vreemd...
                                Wat met de link die je plaatst? Daar maakt men duidelijk dat - quote : "er op dit ogenblik onvoldoende elementen zijn om tot een besluit in het kader van mogelijke gezondsheidseffecten van de GSM-straling te komen.Er kan niet gezegd worden dat GSM-straling schadelijk is voor de gezondheid, maar ook het tegendeel kan niet worden beweerd. Lange termijneffecten kunnen nog niet onderzocht worden omdat de technologie relatief nieuw is." einde quote.
                                Ik dacht dat je je statement maakte met kennis van zake over hoe de gebruikte antennes van de 3 operatoren werken, of het nu over directionele, omnidirectionele, parabolische, indoor, Yagi's of leaking feeders gaat.
                                Ik dacht verkeerd zo te zien.
                                Ik heb die link gegeven om de theoretische normen te geven die gangbaar zijn .. het is in het licht van de nieuwere bevindingen omtrent de gevaren van het gebruik van de GSM op de gebruiker, kompleet belachelijk om de effecten van de individuele telefoons in vraag te stellen en anderzijds straling van de zendmasten te bagatelliseren of zelfs kompleet uit te sluiten .. Het is nog veel belachelijker om zich te verschuilen achter een "we weten het niet op dit ogenblik" argument om maar oeverloos verder te baggeren en te doen of er niets aan de hand is maar 't is big $$$€€€ he ..
                                .. en BTW je opmerking over de gebruikte antennes is rookgordijn BS .. van het ogenblik dat de beam de ether ingaat is het vermogen enkel nog functie van de omgeving en de vorm waarin hij uitgestraald wordt en VAN DE FREQUENTIE ! .. en reken maar dat ze geen hoog directionele yagi's gaan gebruiken om een vlotte "coverage" te krijgen van het bestreken gebied, het gaat in tegen alle logica van wat men wil bereiken zeker gezien de gebruikte golflengten .. en BTW de gebruikte golflengten gedragen zich bijna zoals lichtgolven dus tel uit je problemen ..
                                .. maar 't is hetzelfde soort wak gelul als steeds, mensen die zich durven uiten met kalcten worden op de hoop van de onstabile neurotyen geveegd, maar het schijnt dat het tij nu snel aan het keren is ... nog wat meer onderzoek en de vlam zit in de pan ... of hebt ge er geen bezwaar tegen om continu met uw hoofd in een microgofoven te zitten ? was er trouwens geen voorstel om de bestaande norm spanningsveld/lengte te halveren ?
                                .. en BTW wie onder een pyloon van een hoogspanning woont die woont ook niet optimaal maar weeral wordt alles op dezelfde hoop geveegd, bij mijn weten is die distributie hoogspanning maar niet hoogpfrequent .. ongeacht het feit dat die bewoners een TL kunnen laten branden door ze gewoon omhoog te houden in hun achtertuin ..
                                enfin doe maar ...

Comment

Working...
                                X