Boerenbedrog op hoog nivo dus .. zoals gedacht .. een metaaldraadje in een plastik pil en dat "kwantumgolven opwekt van tegengestelde polariteit" ROTFLMAO ... iemand heeft zich door een paar charlatans laten inpakken zo lijkt het wel .. en voor de goedgelovigen: ge kunt zelfs uw zuurverdiende centen terugkrijgen ! .... en voor de verkiezing van manager van het jaar: close but no cigar Marc., hopelijk zijn uw medicamenten niet van hetzelfde soort gebakken lucht man man man ...
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
GSM chip hahaha
Collapse
X
-
-
Re: GSM chip hahaha
I'd be amazed if any of the highly educated pharmasists in Belgium actually took this seriously.
Hang on, € 40,00 a pop. of course they did!
I thought it was a joke when I heard it mentioned last week on the radio. A miracle cure like this would be world news. They'd better stick to sun cream!
-
Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk berichtBoerenbedrog op hoog nivo dus .. zoals gedacht .. een metaaldraadje in een plastik pil en dat "kwantumgolven opwekt van tegengestelde polariteit" ROTFLMAO ... iemand heeft zich door een paar charlatans laten inpakken zo lijkt het wel .. en voor de goedgelovigen: ge kunt zelfs uw zuurverdiende centen terugkrijgen ! .... en voor de verkiezing van manager van het jaar: close but no cigar Marc., hopelijk zijn uw medicamenten niet van hetzelfde soort gebakken lucht man man man ...
Is wel de 1ste (?) in die industrie die zijn verontschuldigingen aanbiedt.
Comment
-
Toen ik op tv hoorde over die gsm-chip, dacht ik nog: "Dit zou nu een typische aankondiging voor de 1ste april geweest zijn!" Het verbaasde me bovendien dat een figuur als Marc Coucke (waar ik toch wel wat respect voor heb) dit produkt in zijn gamma had opgenomen en publiekelijk aanprees...
Enfin, deze farce heeft niet lang geduurd.BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 - M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.3) - iPhone XR (iOS 18.2.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)
Comment
-
Gelukkig heeft deze stunt niet lang geduurd. Als dat apotherke zijn andere producten ook zoveel meerwaarde hebben dan ziet het er niet goed uit voor Coucke zijn winkelke.
Hij kan beter vitamientjes blijven maken voor zijn rennerkes van Silence-Lotto.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door trebs Bekijk berichtI'd be amazed if any of the highly educated pharmacists in Belgium actually took this seriously.
Hang on, € 40,00 a pop. of course they did!
Je mag zeggen over mr. Coucke wat je wil, hij haalt z'n product wél van de markt nadat er vanuit de wetenschappelijke wereld kritiek kwam.
Homeopathie bijvoorbeeld is zo mogelijk nog grotere nonsens, maar dat is dan wel aanvaard... daar hebben jullie dan geen probleem mee?Over het algemeen niet snel onder de indruk.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door FLuKee Bekijk berichtEen apotheker die enkel geneesmiddelen in de strikte zin van het woord verkoopt gaat z'n winkel snel mogen sluiten vrees ik.
Je mag zeggen over mr. Coucke wat je wil, hij haalt z'n product wél van de markt nadat er vanuit de wetenschappelijke wereld kritiek kwam.
Homeopathie bijvoorbeeld is zo mogelijk nog grotere nonsens, maar dat is dan wel aanvaard... daar hebben jullie dan geen probleem mee?
Homeopathie?
Geen idee.
Bewijs het maar he.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FLuKee Bekijk berichtHomeopathie bijvoorbeeld is zo mogelijk nog grotere nonsens, maar dat is dan wel aanvaard... daar hebben jullie dan geen probleem mee?To make your dreams come true, wake up
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door theokusHomeopathie?
Geen idee.
Bewijs het maar he.
Believers zeggen dan dat water effectief een geheugen heeft en de quantumtrillingen van dat molecule onthoudt wat dan weer op een of andere manier voor een helend effect kan zorgen. Maar inderdaad Theo, dat moet nog bewezen worden
@jdm: frequente misvatting! Homeopathie is niet hetzelfde als wat je natuurgeneeskunde zou kunnen noemen. Wat je zegt klopt voor het grootste deel, heel veel geneesmiddelen hebben hun basis in de natuur. Maar da's verre van homeopathie.
Zie ook op wikipedia:
Homeopathie (Oud Grieks: ὅμοιος, homoios, gelijksoortig en πάθος, pathos, lijden of ziekte) is een alternatieve geneeswijze, wijd verbreid, maar ook omstreden. De basisprincipes van de homeopathie werden in de periode 1782-1798 geformuleerd door Samuel Hahnemann[1][2]. De homeopathie maakt soms gebruik van dezelfde grondstoffen als de natuurgeneesmiddelen en de fytotherapie. Het verschil is dat bij de laatste gebruik wordt gemaakt van de directe werking van de grondstof, die sterker wordt naarmate de dosis hoger is, en bij homeopathische middelen de initiële werkzame stof zelf, de oertinctuur, vrijwel niet meer aanwezig als gevolg van herhaalde verdunning en potentiering (schudden).Last edited by ThierryM; 17 december 2008, 13:51.Over het algemeen niet snel onder de indruk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FLuKee Bekijk berichtHomeopathie bijvoorbeeld is zo mogelijk nog grotere nonsens, maar dat is dan wel aanvaard... daar hebben jullie dan geen probleem mee?
Vooral baby's homeopatisch behandelen tegen ziekten waarvoor 'normale' medicatie voor bestaat vind ik straf. Omdat men dan nog niet over placebo-effect kan praten..
Comment
-
Als chemicus werkt homeopathie eerder op mijn lachspieren Niet te geloven dat men geld wil spenderen aan veredeld water.
Maar in alle ernst...een makker van mij onderbrak zijn chemokuur omdat hij dacht dat homeopathie hem beter kon helpen. Dat had hij beter niet gedaanHomo Sapiens Pentaxiensis
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Peter K Bekijk berichtAls chemicus werkt homeopathie eerder op mijn lachspieren Niet te geloven dat men geld wil spenderen aan veredeld water.
Maar in alle ernst...een makker van mij onderbrak zijn chemokuur omdat hij dacht dat homeopathie hem beter kon helpen. Dat had hij beter niet gedaan
Dus... veredeld water lijkt me niet te kloppen
En ja... medicijnen zijn ook niet altijd even doeltreffend denk ik dan maar...
Groeten, Peter
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk berichtidd. Coucke heeft nog wat fatsoen in zich.
Een fatsoenlijk mens brengt zo'n prul nooit op de markt.....BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk berichtEen fatsoenlijk mens brengt zo'n prul nooit op de markt.....Over het algemeen niet snel onder de indruk.
Comment
-
Toen ik voor het eerst hoorde over die GSM-chip dacht ik aan een 1-aprilgrap...
Als er iets is waarmee je de straling kan tegenhouden, dan heb je ook gedaan met telefoneren.
Steek de GSM in een kooi van Farraday, en je hebt geen straling meer buiten de kooi.
Maar dan werkt de GSM ook niet.
Op deze wereldbol is er nergens nog een plaats te vinden waar helemaal geen magnetische straling is.
Hier vlakbij (op 400m) zijn ze weer een heel grote mast aan het plaatsen, op de kerktoren (200m van die mast) zitten ook al GSM-antennes, en op de watertoren van een fabriek, op ongeveer 700m van hier zitten rondom ook overal GSM-antennes.
Maar als je een GSM tegen je hoofd houdt, dan krijg je blijkbaar wel de volle laag.http://barthuysmans.smugmug.com/
BD0338BE
Comment
Comment