Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Problemen bij Telenet?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Problemen bij Telenet?

Ik probeer al verschillende dagen, op verschillende tijdstippen zowel tijdens als na de kantooruren, de Telenet klantendienst te bellen.

Telkens onmiddellijk waarschuwing: "door uitzonderlijke drukte kunnen wachttijden oplopen...". Net nog 15 minuten in wacht gehangen, toen heb ik maar opgehangen.

Hebben ze algemene problemen of zo? Wachttijd is geen probleem, maar het mag geen dagen duren natuurlijk...

Re: Problemen bij Telenet?

Net voor de middag was het er het minst druk toen ik er werkte

tijdens de middag gaan er dan weer veel mensen op break
    Mijn foto's
    Canon 500D |8mm fish | 10-22mm | 17-55/2.8 | 35/1.4 | 70-300 DO |Speedlite

Comment

Telenet klantendienst is een ramp...
      Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

Comment

Vermoedelijk zijn er weer een paar duizend die op de laatste minuut beseffen dat ze nog die Digicorder willen, een Premium pack, een internetaansluiting en waarom niet ook telefoon en liefst nog de installateur zien langskomen voor Kerst.
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

Comment

Telenet kan het momenteel gewoon niet meer aan. Ze hebben interkabel overgenomen en de wachttijden voor installaties lopen op tot 4 weken dus de mensen gaan allemaal bellen. Ik raad u aan om over zes maand nog eens te proberen ofwel echt meer dan een uur te blijven wachten zo lukt het soms ook.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Si_Burnout Bekijk bericht
            Telenet kan het momenteel gewoon niet meer aan. Ze hebben interkabel overgenomen en de wachttijden voor installaties lopen op tot 4 weken dus de mensen gaan allemaal bellen. Ik raad u aan om over zes maand nog eens te proberen ofwel echt meer dan een uur te blijven wachten zo lukt het soms ook.
            Persoonlijk vind ik de manier waarop ze de interkabel abonnee's behandelen redelijk schandalig.

Ze "stoefen" met hun interactieve TV, maar het was wel telenet die INDI verboden heeft om zelf interactieve tv aan te bieden.
            Ze nemen INDI over, en dan verwachten ze dat die bestaande INDI klanten terug "activatiekosten" betalen als ze overgaan naar telenet. Als telenet INDI heeft overgenomen, zijn ze toch al klant van telenet ???

Die INDI HD-boxen en de telenet-boxen zijn IDENTIEK (ADB 5820CCX al dan niet met harddisk). Het enige verschil is de software. Wat is dan het probleem om die INDI klanten dan gewoon een firmware-"upgrade" te geven (behalve het feit dat ze dan wat inkomsten verloren zien gaan).

En dan hebben ze nu problemen om te volgen met die installaties ??? Dat is hun eigen schuld hé, zoals gewoonlijk op de kap van de klant (op alle vlakken).

Och ja : dat hun kabelabonnement jaarlijks ook minstens 17 € meer kost dan bij INFRAX (al jaren lang) zullen we ook niet mogen vermelden zeker ???
            Groeten,

Polleke

Comment

En we zijn weer vertokken
              Mvg Tim

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ticor Bekijk bericht
                En we zijn weer vertokken

En ik zit er zelfs voor niks tussen.... dus het ligt niet aan mij
                To make your dreams come true, wake up

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jdm Bekijk bericht
                  En ik zit er zelfs voor niks tussen.... dus het ligt niet aan mij
                  Mvg Tim

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door perelaar Bekijk bericht
                    Ik probeer al verschillende dagen, op verschillende tijdstippen zowel tijdens als na de kantooruren, de Telenet klantendienst te bellen.

Telkens onmiddellijk waarschuwing: "door uitzonderlijke drukte kunnen wachttijden oplopen...". Net nog 15 minuten in wacht gehangen, toen heb ik maar opgehangen.

Hebben ze algemene problemen of zo? Wachttijd is geen probleem, maar het mag geen dagen duren natuurlijk...
                    De klantendienst van Telenet is een extern call-center dat, zoals de meeste andere, de zaak tracht te runnen met het minimum aan mensen. Want mensen kosten geld....
                    Onmiddellijk gevolg zijn onfatsoenlijke wachttijden van als het een beetje drukker wordt.

15 minuten in wacht hangen... brrrrrrrrr. Ik vind twee minuten al anderhalve minuut te veel.
                    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Toch gek dat mensen zolang aan het lijntje willen gehouden worden door een betalende klantendienst !
                      Stelletje afzetters zijn het bij telenet.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door boldy Bekijk bericht
                        Toch gek dat mensen zolang aan het lijntje willen gehouden worden door een betalende klantendienst !
                        Kost je toch niets.*

*(Als je een shake met vaste telefoon hebt)
                        Mvg Tim

Comment

Denk je nu echt dat het elders beter is ?
                          BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                          Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                            De klantendienst van Telenet is een extern call-center dat, zoals de meeste andere, de zaak tracht te runnen met het minimum aan mensen. Want mensen kosten geld....
                            Onmiddellijk gevolg zijn onfatsoenlijke wachttijden van als het een beetje drukker wordt.

15 minuten in wacht hangen... brrrrrrrrr. Ik vind twee minuten al anderhalve minuut te veel.
                            Bij het callcenter te Mechelen werken 500 operators. Er komen nu meer dan 25000 oproepen per dag. Normaal komen er 15000 oproepen binnen.
                            Van die 10000 extra oproepen bestaat een groot deel uit ongeduldige klanten die dagelijks terugbellen om te vragen wanneer ze hun digitale aansluiting krijgen, terwijl ze al weten dat ze nog een maand moeten wachten voor de installatie.
                            Wanneer jij een lens bestelt en de handelaar zegt " 1 maand levertijd" , ga je dan ook elke dag bellen en schelden omdat de lens er nog niet is ?
                            Last edited by notex; 13 december 2008, 12:24.

Comment

Betalende klantendienst?
                              Bij mijn weten is dit gewoon een standaard telefoonnummer aan zonaal tarief (als je vaste nummers dient te betalen).
                              Wie ze niet belt betaalt niets ... dus kostenloos en dat is in heel veel bedrijven niet eens zo.
                              Het zal je in ieder geval nog veel goedkoper uitkomen om eens dat telefoontje te betalen dan met een vast onderhoudscontract te werken en dan toch nog te moeten bellen.

Dan zullen we maar aan het lijstje afzetters toevoegen elke zaak waar je met deze dagen meer dan een kwartier staat te wachten :
                              VTB/VAB
                              Delhaize
                              Carrefour
                              Fnac
                              Makro
                              Apotheker
                              Beenhouwer
                              Bakker
                              ...
                              Jaja ... daar wachten kost ook want de parkings zijn tegenwoordig duurder dan het telefoontarief.
                              Canon EOS Digital
                              BD0479BE

Comment

Working...
                              X