Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Brandstoffen te goedkoop?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Brandstoffen te goedkoop?

Daarstraks iets raars gezien ...

We waren gaan tanken aan de Total en d'er stond ook er ene met een dikke terreinwagen zijn bakske vol te gooien met diesel.

Is die zijn tank vol en springt die pomp dus af ... zoals er velen doen even nog wat erbij om hem volledig vol te krijgen of om het bedrag af te ronden (dacht ik).

Maar neen, deze had volgens mij een firmakaart en zijn de spaarpunten dat hij krijgt belangrijker dan de prijs ... gewoon een paar liter op de grond.

Hij zag dat ik hem in het oog had en hij begon zo wat ambetant rond te kijken maar deed toch nog even verder voor hij ermee stopte.

Nu zijn dat misschien niet mijn zaken maar zoiets vind ik gewoon degoutant ... gewoon diesel de grond opjagen op andermans kosten (vermoedelijk) en de bodem vervuilen om een puntje meer te hebben.

Er zijn er die toch echt een paar vijzen mankeren zelle. Pffff ...
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

Re: Brandstoffen te goedkoop?

Hey juppekes

Zoiets staat toch op de beveiligingscamera hoop ik

Op deze manier het milieu verpesten

Moest ik van u zijn zou ik vandaag toch contact opnemen met die pomphouder en vragen dat hij eens kijkt op de tape
    Bootjes

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mriya Bekijk bericht
      Moest ik van u zijn zou ik vandaag toch contact opnemen met die pomphouder en vragen dat hij eens kijkt op de tape
      Denk je nou echt dat die pomphouder daar iets aan gaat doen Hij heeft z'n centen binnen en heeft helemaal geen mogelijkheden om er iets aan te doen. Het is geen politieagent. Ongeoorloofd via de tape de tanker opsporen kan hem wel eens op een boete komen te staan.

Aso's zul je helaas altijd houden. Geen tankpas meer voor leaserijders lijkt me een veel betere oplossing. Als de brandstof uit eigen zak betaald moet worden gaan ze wel wat zuiniger rijden
      Groeten,

Albert Jan

Website AJH
      lidnummer: BD0371NL

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ajh Bekijk bericht
        Denk je nou echt dat die pomphouder daar iets aan gaat doen Hij heeft z'n centen binnen
        Maar die pomphouder mag dan wel opdraaien voor het kuisen van de vloer...

Comment

Denk je nou echt dat die pomphouder daar iets aan gaat doen Hij heeft z'n centen binnen en heeft helemaal geen mogelijkheden om er iets aan te doen. Het is geen politieagent. Ongeoorloofd via de tape de tanker opsporen kan hem wel eens op een boete komen te staan.

Aso's zul je helaas altijd houden. Geen tankpas meer voor leaserijders lijkt me een veel betere oplossing. Als de brandstof uit eigen zak betaald moet worden gaan ze wel wat zuiniger rijden

Dus alle leaserijders zijn aso's of hoe bedoel je?
          ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
            Daarstraks iets raars gezien ...

We waren gaan tanken aan de Total en d'er stond ook er ene met een dikke terreinwagen zijn bakske vol te gooien met diesel.

Is die zijn tank vol en springt die pomp dus af ... zoals er velen doen even nog wat erbij om hem volledig vol te krijgen of om het bedrag af te ronden (dacht ik).

Maar neen, deze had volgens mij een firmakaart en zijn de spaarpunten dat hij krijgt belangrijker dan de prijs ... gewoon een paar liter op de grond.

Hij zag dat ik hem in het oog had en hij begon zo wat ambetant rond te kijken maar deed toch nog even verder voor hij ermee stopte.

Nu zijn dat misschien niet mijn zaken maar zoiets vind ik gewoon degoutant ... gewoon diesel de grond opjagen op andermans kosten (vermoedelijk) en de bodem vervuilen om een puntje meer te hebben.

Er zijn er die toch echt een paar vijzen mankeren zelle. Pffff ...
            Toeme toch, je moest een afspraak hebben gemaakt dat hij steeds ook jou tank mag vullen.

Denk je nou echt dat die pomphouder daar iets aan gaat doen Hij heeft z'n centen binnen en heeft helemaal geen mogelijkheden om er iets aan te doen.
            Ik denk wel dat de pomphouder het zich aantrekt, de meeste tankstations hebben immers een speciale put zitten waar de reiniging ook heel wat kost.

Comment

Geen tankpas meer voor leaserijders lijkt me een veel betere oplossing. Als de brandstof uit eigen zak betaald moet worden gaan ze wel wat zuiniger rijden
              Wie zegt dat het een leaserijder is? Hij tankte misschien wel met iemand anders zijn tankkaart?

Of gewoon vandalisme? En het resultaat is het zelfde : het kost een paar euro weggelopen diesel, de pomphouder een fortuin aan reiniging. Als ik pomphouder was, ik zou het toch proberen te recuperen, hoor. Een beetje smodderen, tot daar aan toe, maar liters

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
                Toeme toch, je moest een afspraak hebben gemaakt dat hij steeds ook jou tank mag vullen.
                Ben ik niks mee, ik heb ook een tankkaart van het werk.
                Canon EOS Digital
                BD0479BE

Comment

Geen tankpas meer voor leaserijders lijkt me een veel betere oplossing. Als de brandstof uit eigen zak betaald moet worden gaan ze wel wat zuiniger rijden
                  Dan heb je volgende week de helft meer doppers ...
                  Het zijn niet alleen directeurs met een hoog inkomen dat een tankkaart hebben hé.
                  Als je zoals velen iets over de 1000€ netto verdient en je zou die 400€ (of meer) brandstof per maand om naar je klanten te rijden nog zelf moeten betalen.
                  Canon EOS Digital
                  BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                    Dan heb je volgende week de helft meer doppers ...
                    Het zijn niet alleen directeurs met een hoog inkomen dat een tankkaart hebben hé.
                    Als je zoals velen iets over de 1000€ netto verdient en je zou die 400€ (of meer) brandstof per maand om naar je klanten te rijden nog zelf moeten betalen.
                    VerSeg ik wil niet wringen maar die 400€ betalen we nu met zijn allen dan he.
                    Ubi bene, ibi patria.
                    BD0388BE
                    Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                      VerSeg ik wil niet wringen maar die 400€ betalen we nu met zijn allen dan he.

Leg dit eens uit aub. Waarom betaal jij mee voor VerSeg zijn 400€?
                      ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht

Leg dit eens uit aub. Waarom betaal jij mee voor VerSeg zijn 400€?
                        "Als je zoals velen iets over de 1000€ netto verdient en je zou die 400€ (of meer) brandstof per maand
                        om naar je klanten te rijden nog zelf moeten betalen."

Hij betaalt ze dus niet, de baas betaalt.
                        En de baas verrekend dit in zijn boekhouding.
                        En vermits dit kosten zijn, zijn die aftrekbaar.
                        In feite krijgt de baas die kosten terug betaald.
                        En dat geld komt niet uit de lucht gevallen.
                        a.u.b.

Ik of een andere particulier kunnen dit niet.
                        Ubi bene, ibi patria.
                        BD0388BE
                        Een website

Comment

een gemaakte kost van uw "inkomen" aftrekken om daar geen belasting op te betalen is niet hetzelfde als de kost terugkrijgen

Comment

Ik heb een beter idee,

laten we gewoon belasten op de omzet,

dan kan iedereen zijn boeken toe doen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                              "Als je zoals velen iets over de 1000€ netto verdient en je zou die 400€ (of meer) brandstof per maand
                              om naar je klanten te rijden nog zelf moeten betalen."

Hij betaalt ze dus niet, de baas betaalt.
                              En de baas verrekend dit in zijn boekhouding.
                              En vermits dit kosten zijn, zijn die aftrekbaar.
                              In feite krijgt de baas die kosten terug betaald.
                              En dat geld komt niet uit de lucht gevallen.
                              a.u.b.

Ik of een andere particulier kunnen dit niet.
                              Zou je er dan minder problemen mee hebben dat hij die 400€ netto krijgt?
                              Dat is gewoon een onderdeel van zijn verloningspakket, ik snap niet dat je je daar druk om kunt maken.

Comment

Working...
                              X