Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ik wil een Mac.... help !

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: Ik wil een Mac.... help !

Oorspronkelijk geplaatst door jdm Bekijk bericht
    Francis, staat daar de laaste firmware up, op uwen ipod touch ? Hier op die iphone staat 2.2

'k zal subiet als ik weer thuis ben, dat alarm eens instellen, maar ze herhalen op die iphone al sms'skes 2 keer, als je er niet naar kijkt, 't zou me verwonderen, dat dit met het alarm ook niet lukt.... Ik kijk het straks even na.
    Hier ook op de iPod, 2.2 en tussen haakjes staat : 5G77
    Eigenlijk hoop ik dat de iPhone dit allemaal kan, dan heb ik een excuus om er één te kopen Alleen die A-GPS met de nodige software moet er nog bijkomen en dan komt er zeker eentje mijn richting uit.

Ondertussen weer iets gevonden, als je een afspraak wil verwijderen op de Touch kan je kiezen voor : alleen hier of verwijder overal .
    Dit beantwoordt al een van mijn vorige vragen.

PS : waren er al geen geruchten dat er aan die A-GPS op een iPhone gewerkt zou worden?
    Last edited by Franciskine; 25 december 2008, 18:20.
    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

die reminder, je kunt het op voorhand instellen, dat hij u zoveel minuten op voorhand, en dan nog eens zoveel minuten op voorhand en dan nog eens zoveel minuten op voorhand.... moet verwittigen, maar als het event gepasseerd is, kun je het blijkbaar niet postponen naar 10 minuten later. Ze gaan er bij apple blijkbaar vanuit, dat ze je genoeg op voorhand mogen verwittigen, maar dat je niet mag te laat komen

Boodschap komt ook gewoon op het scherm zoals een binnenkomend smsje.
      To make your dreams come true, wake up

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
        PS : het verwondert me dat je geen reactie geeft op de uitleg van Havezet
        Waar is dat nu goed voor? Olie op het vuur of wat? Soms verbaas ik me wel over wie hier moderator is . 't Is zelfs ronduit ongepast.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
          Waar is dat nu goed voor? Olie op het vuur of wat? Soms verbaas ik me wel over wie hier moderator is . 't Is zelfs ronduit ongepast.
          't is net omdat ik moderator ben dat ik geviseerd wordt, maar dat zijn we ondertussen al gewoon . . . 't Is niet omdat je moderator bent dat je je mening nooit meer mag zeggen he, ook al is het een kleine prik, zolang je beleefd blijft zie ik geen enkel probleem. Volgens mij heeft er iemand gewoon lange tenen . . . Heb je trouwens niet eens opgemerkt dat er achter die vraag een knipoogje stond? het was dus zeker niet met kwade bedoelingen anders had ik deze ( ) wel gebruikt.

Hert heeft gewoon beter verwoord wat ik bedoel, meer niet. En dat heeft niets te maken met olie op het vuur, . . . maar ik ga zijn wijze en goeie raad opvolgen, en me er niet meer druk in maken.... en me neerleggen bij zijn laatste verklaring : Sommige ferfente Mac gebruikers willen *niets* negatiefs over Mac horen maar dat hoort bij de Mac-cult. Op 1 of andere manier willen ze niet begrijpen dat dat wat voor hun werkt niet voor iedereen werkt.
          Last edited by Franciskine; 25 december 2008, 23:31.
          There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
          A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.

Comment

FreeBSD, spread the word!

Comment

't is net omdat ik moderator ben dat ik geviseerd wordt, maar dat zijn we ondertussen al gewoon . . . 't Is niet omdat je moderator bent dat je je mening nooit meer mag zeggen he, ook al is het een kleine prik, zolang je beleefd blijft zie ik geen enkel probleem. Volgens mij heeft er iemand gewoon lange tenen . . . Heb je trouwens niet eens opgemerkt dat er achter die vraag een knipoogje stond? het was dus zeker niet met kwade bedoelingen anders had ik deze ( ) wel gebruikt.

[/I]
              Al ben je de paus of piet lul, als je zit te zeiken over dingen die onwaar zijn, van dingen die ik al dan niet toevallig wel weet zal ik erop wijzen, bij aangehaalde kwote kan ik enkel zeggen da's nog niet zo dom bekeken en er staan te minste geen kemels in.
              Moderator of niet, mac of windows, nikon of canon, lulkoek blijft lulkoek.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Havezet Bekijk bericht
                Trap er niet in en je motivaties uiteenzetten heeft zeker geen zin omdat het ze enkel voedsel geeft om jouw argumenten weer onderuit te halen en vooral te accentueren dat jij het bent die fout is en teveel "Windows denkt".

Op 1 of andere manier willen ze niet begrijpen dat dat wat voor hun werkt niet voor iedereen werkt.

Misschien tijd om het "Think Different" devies van Apple nog eens boven te halen?

::
                "Think Different"
                Here’s to the crazy ones. The misfits.
                The rebels. The troublemakers.
                The round pegs in the square hole.
                The ones who see things differently.
                They’re not fond of rules.
                And they have no respect for the status quo.
                You can quote them, disagree with them, glorify or vilify them.
                About the only thing you can’t do is ignore them.
                Because they change things.
                They push the human race forward.
                And while some may see them as the crazy ones,
                we see genius.
                Because the people who are crazy enough to think they can change the world,
                are the ones who do.
                ::
                Wellicht ligt daar de sleutel:
                De verandering die de ene irriteert, is voor de andere een boeiende ontdekking.
                Wat voor de één "overtuiging" is, doet de andere af als het "grote gelijk".
                De struikelsteen van de ene, is het opstapje voor de andere.
                Wat de ene als fanatisme bestempelt, noemt de andere passie.

De plaats die we daar innemen en de manier waarop we in het leven staan,
                wordt grotendeels bepaald door "de wapens" die moeder natuur ons meegaf.
                Wat voor de ene "de hel" is, blijkt voor de andere "de hemel".

Ik hoop in elk geval om in de lengte van mijn dagen, bij volle verstand,
                "crazy enough" te zijn om het verschil te blijven maken.

Ik beken: Carola, 16 jaar Mac-gebruiker.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Carola Bekijk bericht

De verandering die de ene irriteert, is voor de andere een boeiende ontdekking.
                  Wat voor de één "overtuiging" is, doet de andere af als het "grote gelijk".
                  De struikelsteen van de ene, is het opstapje voor de andere.
                  Wat de ene als fanatisme bestempelt, noemt de andere passie.

De plaats die we daar innemen en de manier waarop we in het leven staan,
                  wordt grotendeels bepaald door "de wapens" die moeder natuur ons meegaf.
                  Wat voor de ene "de hel" is, blijkt voor de andere "de hemel".

Mooi gezegd.

Ik wordt ook liever "crazy" genoemd dan fanatiek. Wellicht zat ik daarom zo snel op m'n paard. Fanatisme associeer ik met terroristen en bommenleggers, nooit met passie.

Comment

Mooi gezegd.

Ik wordt ook liever "crazy" genoemd dan fanatiek. Wellicht zat ik daarom zo snel op m'n paard. Fanatisme associeer ik met terroristen en bommenleggers, nooit met passie.
                    Als je er zo ver denkt dan is een excuus mijnentwege op zijn plaats, ik heb nooit het woord "fanatiek" geassocieerd met terrorisme of bommenleggers. Maar eigenlijk had je dat wel zelf wel beter moeten weten dat deze vergelijking helemaal niet aan de orde kwam. 't Is maar hoe dat je het zelf wil opnemen. . . .

Comment

Prachtig, Carola, een tekst die ik niet kende en die op mij van toepassing zou kunnen zijn!
                      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7.1) - iPhone XR (iOS 18.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Als je er zo ver denkt dan is een excuus mijnentwege op zijn plaats, ik heb nooit het woord "fanatiek" geassocieerd met terrorisme of bommenleggers. Maar eigenlijk had je dat wel zelf wel beter moeten weten dat deze vergelijking helemaal niet aan de orde kwam. 't Is maar hoe dat je het zelf wil opnemen. . . .
                        Och, het enige dat je kan aangewreven worden is dat jij je, als moderator, hebt laten verleiden tot een Windows vs Mac discussie. :evil:
                        ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Fanatisme associeer ik met terroristen en bommenleggers, nooit met passie.
                          Je kijkt teveel naar het nieuws denk ik
                          Het woord "fanatiek" heeft niets met bommenleggers en terroristen te maken, maar alles met de mate waarin je bezield bent voor iets.

Maar je hebt gelijk dat er ook fanatieke mensen rondlopen op deze aardbol die bezield zijn voor vreemdere dingen dan het MacOS
                          Last edited by Havezet; 26 december 2008, 16:53.

Comment

Ik ben er ook bij, bij degene die de overstap gaan nemen.
                            Op dit forum het al veel interessants gevonden maar heb toch nog een vraag.
                            Ik heb mijn foto's (NEF, PSD, JPG) op externe harde schijven staan (usb verbinding).
                            Ze zijn geformatteerd in FAT32 onder Windows.
                            Kan ik mijn foto' inlezen en bewerken (Lightroom en Photoshop - versie Mac uiteraard) zonder een Windows sessie te starten of moet ik daarvoor de gegevens overbrengen op een HD geformatteerd op een Mac ?
                            Alvast bedankt voor de inlichtingen.

Comment

onder mac os x, kun je zonder problemen fat32 lezen, mag normaal geen probleem zijn, gewoon usb schijf inpluggen, en dat moet werken
                              To make your dreams come true, wake up

Comment

dit gaat ook onder freebsd, met mount_msdosfs

Comment

Working...
                                X