Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gsm versus fototoestel

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Gsm versus fototoestel

Oorspronkelijk geplaatst door boeboe Bekijk bericht
    ken een soortgelijke situatie die nog vreemder is ,
    klant heeft een moderne haard op gas met van die witte keitjes,dit ter verduidelijking,deze werkt met een draadloze afstandsbediening op de 70 cm band,(ong 430mhz)er zijn 25 verschillende frequenties in te stellen,telkens ze de haard aansteken gaat de deurbel met parlofoon en dit terwijl deze met Vaste kabelaansluiting is,dus niets draadloos!ze wonen op het eerste verdiep dus in den beginne nogal vervelend om toch telkens maar te gaan checken naar de voordeur,het probleem is nog niet opgelost......
    dat die mensen eens tussen de zekering van de parlefoon en de transfo daarvan een netfilter zetten
    This website is for sale! hardware.be is your first and best source for information about hardware. Here you will also find topics relating to issues of general interest. We hope you find what you are looking for!

dit kan hun probleem mss wel oplossen

Comment

Allemaal héél grappig inderdaad. Maar de mensen die 'het zotje' houden met de verhalen die hier gepost werden, zouden beter eerst hun research eens doen voor ze met andere mensen lachen.

GSM's die zoeken naar signaal of die een oproep ontvangen, hebben inderdaad een relatief hoog vermogen. Dus zo extreem raar is het niet dat electronische apparatuur in de directe omgeving hierop reageert. Al zou ik het zelf raar vinden, moest een DSLR hierop reageren.
      PS. Ik wou dat ik het kon

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tigra-boy Bekijk bericht
        Inderdaad... Klik
        Bizar... 'k heb m'n gsm-toestel bij me en de pagina kan niet gevonden worden

Mvg,
        Frederic

Comment

De zoon van een collega heeft een keer met een smsje de hele pc laten crashen
          Sony en Olympus
          Fotoseries

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door eentonig Bekijk bericht
            Allemaal héél grappig inderdaad. Maar de mensen die 'het zotje' houden met de verhalen die hier gepost werden, zouden beter eerst hun research eens doen voor ze met andere mensen lachen.
            Misschien is deze link dan misschien wel iets voor jou... Vooral zelf proberen. Smakelijk

Mvg,
            Frederic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door eentonig Bekijk bericht

GSM's die zoeken naar signaal of die een oproep ontvangen, hebben inderdaad een relatief hoog vermogen. Dus zo extreem raar is het niet dat electronische apparatuur in de directe omgeving hierop reageert. Al zou ik het zelf raar vinden, moest een DSLR hierop reageren.
              Ja .. en sommigen die er hier mee lachen hebben wel hun huiswerk gemaakt ... juist daarom lachen ze er mee ..

UMTS GSM DECT C2000 WiFi WLAN - Hoogfrequente elektromagnetische straling kan de gezondheid schaden (zie onderbouwing en vele ervaringsverhalen op de website). Het is tijd voor nieuwe blootstellingslimieten en veilige alternatieven voor mobiele communicatie.

of zoek eens op google met "cell phone urban legends" .. en maak uw keuze ..
              tegenwoordig worden mensen zo goedgelovig dat ze op den duur alles geloven wat men ze wijsmaakt en enkel en alleen omdat een mythisch trekje heeft, met alle gevolgen van dien ... "ik heb een vriend en die ..." ... juist ja .. van horen zeggen dus
              nu ja ... doe maar .. geloof is heilig

Comment

Mijn GSM heeft ooit eens een relatie verbroken...zonder dat ik er aan kwam (aan die GSM)
                Mvg Tim

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
                  Ja .. en sommigen die er hier mee lachen hebben wel hun huiswerk gemaakt ... juist daarom lachen ze er mee ..

http://www.stopumts.nl/doc.pen hp/Artikelen/1230/fabel_mobieltje_kookt_eitje%5C?printen=1

of zoek eens op google met "cell phone urban legends" .. en maak uw keuze ..
                  tegenwoordig worden mensen zo goedgelovig dat ze op den duur alles geloven wat men ze wijsmaakt en enkel en alleen omdat een mythisch trekje heeft, met alle gevolgen van dien ... "ik heb een vriend en die ..." ... juist ja .. van horen zeggen dus
                  nu ja ... doe maar .. geloof is heilig

Ik werk in Ict, meer bepaald Telecom. Dus mijn kennis aangaande transmissie en gerelateerde protocollen is uitgebreid genoeg om te weten wat de invloeden zijn. Bij de haren getrokken verhalen zijn inderdaad... 'bij de haren getrokken' en hilarisch. Maar leg je gsm eens naast een oude CRT monitor en bel er naar. Dan kan je zelf al merken dat er idd wel iets gebeurd qua straling op dat moment.
                  PS. Ik wou dat ik het kon

Comment

Bij de brandweer hebben we CO-detectoren die in de ziekenwagens liggen, als je de GSM er tegen houdt en hem laat bellen (stralen) gaan die in alarm... En niet van horen zeggen.
                    Heb zelf ook een gsm, is bijna onmisbaar geworden, toch vermijd ik te lang bellen en wil ik niet dat mijn kinderen (9 en 11) er mee bellen.
                    Flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk bericht
                      Misschien is deze link dan misschien wel iets voor jou... Vooral zelf proberen. Smakelijk

Mvg,
                      Frederic
                      Schijnt trucage te zijn...(ergens gelezen, niet zelf getest).
                      ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
                        Schijnt trucage te zijn...(ergens gelezen, niet zelf getest).
                        Dat weet ik. Hebben het zelf eens getest op een avond met vrienden toen iemand er tijdens de babbel over begon, en zelfs met meerdere gsm's

Mvg,
                        Frederic

Comment

Blijft een feit, als bij ons een van de GSM -toestellen een sms of oproep ontvangt, beginnen de (goedkope) PC luidsprekers net ervoor een krakend geluid te produceren.
                          'Het leven is een korte-termijnproces met een onvermijdelijke deadline'

Comment

Working...
                          X