Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

instellingen fujifilm S7000 finepix

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• instellingen fujifilm S7000 finepix

Hallo,

Morgennamiddag heb ik de kans om enkele roofvogels te fotograferen, ik kan hiervoor ook gebruik maken van de fujifilm S7000 finepix...

maar doordat ik totaaaaaal een leek ben in fotografie had ik graag eens geweten welke instellingen ik het beste gebruik om dergelijke vogels te fotograferen... ?

de vogels zitten op zo'n "tentoonstellingsblok" zoals de meesten hier wel zullen kennen bij roofvogels en zijn vrij dicht te benaderen om te fotograferen (1 tot 5 meter, al naar gelang de opstelling van de stand)

ik zal dan de foto's hier ook eens proberen te plaatsen zodat ik nadien ook nog kan bijleren wat ik eventueel niet goed zou gedaan hebben...

doordat het morgen al plaats vind, heb ik dus snel nog enkele tips nodig...

oja, er zijn geen extra's zoals lenzen of weet ik veel... dus het standaard toestel zonder meer

Re: instellingen fujifilm S7000 finepix

nog een goeie 2 uurtjes...

Comment

Gezien het gebrek aan tijd..zer het toestel op auto, fotografeer door de viewer en druk af als je scherp beeld hebt.
      Beauty is in the eye of the beholder
      a77 en veel andere dingen, vooral goesting..

Comment

ok, bedankt, ik ga dit zo proberen als er geen andere reactie's meer komen tijdig.

Comment

foto 1 : (met fujifilm S7000 finepix)

foto 2 : (met fujifilm S7000 finepix)

foto 3 : (met fujifilm S7000 finepix)
          deze past misschien bij de reeks die ik hier al heb gezien op dit forum van iemand die speciaal de beweging wil vastleggen, vandaar dat ik deze ook eens plaats

foto 4 : (met fujifilm S7000 finepix)

foto 5 : (met panasonic DMC-FS3 LUMIX)

foto 6 : (met panasonic DMC-FS3 LUMIX)

alle foto's zijn genomen met het standaard toestel, dus zonder extra's zoals lenzen ofzo...
          binnenlocatie met daglichten
          foto's zonder flits gebruikt
          foto's genomen met de "auto-functie" wegens geen kennis van instellingen...

Comment

Working...
          X