Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dvb-t

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Dvb-t

Oorspronkelijk geplaatst door pxcruiser Bekijk bericht
    Hallo, ik zit ook met 'n probleempje;
    heb mij een usb Dvb-t ontvanger gekocht van sweex (moo2v2), en op de ene pc werkt het, en op de ander (waarvoor 't bedoeld was..) niet.
    ik krijg steeds de fout melding "in AVCapture MFC application version is een fout opgetreden en moet worden afgesloten..."
    wat doe ik verkeerd?
    volgens de verkoper moet de pc niet aan bepaalde voorwaarden voldoen (AMD athlon 800).
    alvast bedankt!
    wim
    Zal wel ergens een software/driver conflict zijn.

Wat geeft hij exact als fout ? Fout opgetreden, meestal komt daar nog ergens een exception code bij te kijken
    To make your dreams come true, wake up

Comment

Ik ben nog 'n beetje aan 't prutsen geweest op die pc, en toen ik er een ander programma wilde opzetten gaf hij juist hetzelfde dus ligt het aan de pc zelf (instellingen in de BIOS?).
      Ik zoek verder...
      60d met 17-50 2.8 EX HSM, DC, ...en nog steeds heel veel te leren!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pxcruiser Bekijk bericht
        Ik ben nog 'n beetje aan 't prutsen geweest op die pc, en toen ik er een ander programma wilde opzetten gaf hij juist hetzelfde dus ligt het aan de pc zelf (instellingen in de BIOS?).
        Ik zoek verder...
        En jawel hoor, m'n pc-tje had niet voldoende geheugen, en sdram is moeilijk te vinden tegenwoordig(?) dus 'n nieuw moederbord en 1gig geheugen, en 't werkt!
        60d met 17-50 2.8 EX HSM, DC, ...en nog steeds heel veel te leren!

Comment

Working...
        X