Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Explorer.exe geeft steeds opnieuw foutmelding!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Explorer.exe geeft steeds opnieuw foutmelding!

Oorspronkelijk geplaatst door Sus Bekijk bericht
    Welke versie van explorer staat er nu op, ik veronderstel versie 7
    Met versie 6 heb ik ook die problemen gehad en nu staat er bij mij versie 8 beta op en daar heb ik dat niet mee, overigens heb ik naar aanleiding van die fouten dat explorer gaf een hoop browsers onderzocht waaruit ik er ene heb overgehouden en dat is Avant.
    Niet direkt bekend bij het grote publiek maar voor mijn part sneller dan Firefox, en de meets uigebreide ook nog eens. Mijn vrouw woou ook niet weten van een andere dan IE maar ze heeft er per ongeluk ook een keertje mee gewerkt en is er ook aan verkocht.
    Hier is hij te vinden http://www.filehippo.com/download_avant_browser/ je moet hem echt eens proberen bevalt hij niet deinstaleer je hem gewoon, hij is volledig Nederlands.
    Na wat persoonlijke instellingen zoals vensters horizontaal schikken enz zal je er zeer teverden mee zijn.

Mijn Explorer heeft versie 6.0.2900.5512. Veel verschil met de voorgaande versies is er niet hoor

Bij Internet Explorer echter wel
    ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jdm Bekijk bericht
      Normaal gezien niet.

Maar 'k denk dat rikh bedoelt, c: schijf herformateren en clean install

Maar waar zit daar de fun van in, 't zal wel werken... maar 't moet ergens iets zijn
      Idd ... TS kan al beginnen met sfc te lopen dat zou 'm al een en ander moeten vertellen ... in 't slechtste geval is zijn schijf ergens corrupt net waar explorer.exe staat ...

BTW ik herformatteer NOOIT schijven .. 'k zou niet weten voor wat dat goed is (nu ja 'k weet het wel en net daarom doe ik het niet/nooit )

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht

BTW ik herformatteer NOOIT schijven .. 'k zou niet weten voor wat dat goed is (nu ja 'k weet het wel en net daarom doe ik het niet/nooit )

Ik doe dat dagelijks. Het eerste wat ik doe, als ik een schijf in mijn handen krijg, is herformateren. En dan valt er nog informatie op te recuperen. Voor goed te zijn, zo een mens altijd een lowlevel (en als ze hier problemen bij geeft, de vuilbak in gooien ) moeten doen, maja dat pakt zo imens veel tijd
        To make your dreams come true, wake up

Comment

Idd ... TS kan al beginnen met sfc te lopen dat zou 'm al een en ander moeten vertellen ... in 't slechtste geval is zijn schijf ergens corrupt net waar explorer.exe staat ...

Die van mij word zowat om het jaar geformateerd en alles er terug op nieuw opgezet, je moet wel wat weten waar je mee bezig bent natuurlijk anders krijg je ook problemen.
          D700 met MB-D10, Nikon 85mm 1.8 G, Nikon 70-300 VR

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
            Mijn Explorer heeft versie 6.0.2900.5512. Veel verschil met de voorgaande versies is er niet hoor

Bij Internet Explorer echter wel
            Als dat nog vesie 6 is zou ik zeker een upgrade doen naar versie 7 zelf draait hier al enige tijd versie 8 beta versie en sinds de laatste twee maanden Avant (met firefox had ik problemen met de weergave van site's die ik bezocht.)
            Versie 6 is volgens mij uw probleem.

Comment

Als dat nog vesie 6 is zou ik zeker een upgrade doen naar versie 7 zelf draait hier al enige tijd versie 8 beta versie en sinds de laatste twee maanden Avant (met firefox had ik problemen met de weergave van site's die ik bezocht.)
              Als ik TS goed versta dan gaat het hier om Windows explorer en NIET over Internet explorer .. ja toch ?

hmmm originele vraag is niet duidelijk ... TS schrijft "explorer.exe" maar bedoelt waarschijnlijk "IEXPLORER.EXE" ????

Comment

TS schrijft "explorer.exe" maar bedoelt waarschijnlijk "IEXPLORER.EXE" ????
                Ik hoop van niet want dat is spyware.

Explorer.exe en iexplore.exe zijn de juiste.

in 't slechtste geval is zijn schijf ergens corrupt net waar explorer.exe staat
                Het probleem doet zich voor als hij meerdere keren explorer opstart ... moest die corrupt zijn dan zou dat al bij de eerste start ervan zijn.
                Eens gestart staat die trouwens in het geheugen.

-------------------

Blijkbaar zijn er velen die explorer.exe = Windows Verkenner mixen met iexplore.exe = Internet Explorer.

Bedoelt men hier het probleem met Windows Verkenner, bekijk dan ook eens dit : http://www.tweakxp.com/article36849.aspx
                Punt 1, 2 & 4 dan.
                Last edited by VerSeg; 28 oktober 2008, 00:08.
                Canon EOS Digital
                BD0479BE

Comment

Waar kan ik Explorer versie 7 downloaden? :P

Beter leren lezen Sus
                  ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Ik heb het wel over Internet Explorer (niet Explorer of verkenner)
                    Daar kan je inderdaad tussen wisselen en zeker met mijne OPS.
                    Internet Explorer kan je op diverse plaatsen binnenhalen zoeken met Google op IE7 en je krijgt zowel sites van MS als mirrorsites.

Comment

Doet firefox dit ook?
                      Ik ben al en hele tijd afgestapt van internet explorer.
                      Beauty is in the eye of the beholder
                      a77 en veel andere dingen, vooral goesting..

Comment

Ik heb het wel over Internet Explorer.
                        Maar hier gaat het over Windows Explorer. Oftewel Windows Verkenner...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Loukas Bekijk bericht
                          Doet firefox dit ook?
                          Ik ben al en hele tijd afgestapt van internet explorer.
                          Als een plug-in zich niet gedraagt? Zeer zeker.

Dave
                          pixelpusher

Comment

Voor alle duidelijkheid TS had het over Explorer.exe dus Windows Verkenner.

Comment

Niemand stelt dit voor maar, eigenlijk al eens een virus of spyware scan gedaan? Al even een scandisk gedaan?

Comment

Ga misschien ook hier even kijken : http://www.nationaalcomputerforum.nl/
                                of indien je jezelf niet te jong acht : http://www.seniorennet.be/forum/viewforum.php?f=8
                                Ik heb op deze sites voor al mijn sofwareproblemen al altijd een oplossing voorgeschote,d gekregen.

Groetjes,
                                Pol.
                                Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Working...
                                X