Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ac/dc

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: AC/DC

Oorspronkelijk geplaatst door Vanquisher Bekijk bericht
    Wie van de BD'ers zat er gisteren ook? Ik zat in blok 145
    Ik was er ook en zat in blok 228, op de tweede rij van de tribune rechts achteraan.
    Als "klein manneke" fan geworden in de tijd van "The Razors Edge", maar voor Pukkelpop was ik toen nog wat te jong.
    Met veel geluk ben ik op 15 oktober toch op de normale manier aan tickets geraakt voor het concert van afgelopen zondag.

Geweldige intro (zal ik nooit vergeten), show, heel veel Rosie, ... en .
    Ik hoop dat ik op mijn 53ste ook nog zo fit ben al Angus.

Oorspronkelijk geplaatst door willyB Bekijk bericht
    Kunnen die gasten wel tweemaal hetzelfde nummer spelen?
    Dat is nu toevallig één van hun sterke kanten.
    David Gyselaers | fotoclub Omni-Foto Diepenbeek

Comment

Re: Ac/dc

Kunnen die gasten wel tweemaal hetzelfde nummer spelen ?
      LOL, kortzichtige critici beweren zelfs dat ze slechts 1 nummer kunnen spelen, steeds opnieuw....

Travel the world, take nothing but pictures, leave nothing but footprints.

Comment

Mijn man en zijn broer trekken vanavond op
        If you always do what you always did, you will always get what you always got.
        www.sylviehuybrecht.be

Comment

Voor mij allemaal geen probleem : ik denk er niet aan, niet in de verste verte, om aan zo een bende lawaaimakers geld uit te geven.
          Wat heeft dit nu nog met muziek te maken ?
          Ik begrijp niet wat mensen bezield om aan zoiets geld uit te geven.
          Das mijn gedacht !
          Als je het aandurft zeg ons dan eens naar welke muziek jij luistert en geld wil aan uitgeven dan kan ik mijn mening daar ook eens over kwijt ... pas op hé ik ben zeer ruimdenkend als het op muziek aankomt

En voor diegene die het willen weten , ben al fan van 1978 en krijg nog steeds kippevel van de gitaarsolo's van Angus.

Trouwens meneer Willy , ik denk dat het nog steeds een vrij goed bewaard geheim is hoe Angus juist die typische klank uit zijn SG's haalt laat staan dat je het kan naspelen terwijl je als een gek over het podium loopt.

AC/DC fan tot aan mijn dood
          Nikon D70, D300s / nikkor 70-200 VR / extender 1.7/ SB800 / lowepro compu trekker AW / ...
          http://album.zoom.nl/user/lindberg/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dg Bekijk bericht
            Geweldige intro (zal ik nooit vergeten), show, heel veel Rosie, ... en .
            Ik hoop dat ik op mijn 53ste ook nog zo fit ben al Angus.
            Ja die intro was geweldig !
            als ze een live dvd/blu-ray uitbrengen van deze tour koop ik die alleen al voor die intro !!

Brian is zelfs al de 60 gepasseerd !
            As I look back over my life I am struck by postcards ... ruined snap shots ... faded posters of a time, I can't recall. James Douglas Morrison
            like.no.other

Comment

Voor mij allemaal geen probleem : ik denk er niet aan, niet in de verste verte, om aan zo een bende lawaaimakers geld uit te geven.
              Das mijn gedacht !
              Volgens mij heb jij nog nooit meer dan 3 nummers van AC/DC gehoord Mag ik je eens een tip geven: luister eens naar het album 'Back in Black', een van de meest verkochte albums ter wereld. Of luister eens naar Hells Bells en Back in Black. Als je ze dan nog slecht vindt, dan weet je tenminste waarover je spreekt

ik had vroeger ook een totale afschuw van alles wat maar rook naar klassiek en opera, tot een maat mij enkele dingen liet horen. Was ik even onder de indruk. En ik had tot 5 jaar geleden een afkeer van folk. Kun je geloven dat ik nu mijn zomers spendeer op folkfestivals en amper kan wachten tot ik nog eens samen kan spelen met andere folkmuzikanten? Van een open geest is nog niemand dood gegaan for the record: ik ben 22...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Grf Bekijk bericht
                Ja die intro was geweldig !
                als ze een live dvd/blu-ray uitbrengen van deze tour koop ik die alleen al voor die intro !!

Brian is zelfs al de 60 gepasseerd !
                http://nl.wikipedia.org/wiki/Brian_Johnson
                De mens is wel ziek vandaag...dus 't zal zonder Brian zijn vandaag.
                ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
                  't Is helemaal niks vanavond:

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Twizter Bekijk bericht
                    Inderdaad 30 min. geleden op Stubru geweest.
                    Dit moet pijn doen voor de mensen met een ticket.
                    Om het goed te maken moeten ze maar naar Werchter komen
                    Flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Twizter Bekijk bericht
                      inderdaad, het is helemaal niks vanavond. Ik ben net terug van het sportpaleis. Toen we op de snelweg reden, stond er al "evenement sportpaleis afgelast". Ik dacht eerst dat het een flauwe grap was, maar het bleek toch waar te zijn
                      canon eos 400D + 100mm macro + 70-300mm IS + 55-200mm + 18-55mm

Comment

Das mijn gedacht !
                        Van kortzichtigheid mét oogkleppen gesproken... Ik durf wedden dat je geen 2 nummers van hen kent...

In ieder geval, wat je ook koopt van hun muziek, 't is tenminste kwaliteit. Muziek die je niet beu bent na 10 keer luisteren. Muziek met ballen, lekkere vettige rock&roll.

Mvg,
                        Frederic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
                          Jij wist dat blijkbaar voor de rest van belgie

In elk geval mijn medeleven voor de mensen die een ticket hadden voor gisteren !

Maar nu is het concert van verleden zondag wel wat exclusiever geworden
                          As I look back over my life I am struck by postcards ... ruined snap shots ... faded posters of a time, I can't recall. James Douglas Morrison
                          like.no.other

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Grf Bekijk bericht
                            In elk geval mijn medeleven voor de mensen die een ticket hadden voor gisteren !
                            Blijkbaar is het geld terug of een ticket voor Amsterdam deze zomer krijgen....

Travel the world, take nothing but pictures, leave nothing but footprints.

Comment

Ik was er ook zondag, 1e rij helemaal vooraan rechts van de middenloper. Was gewoon steengoed. Ze staan er nog steeds zoals vroeger, no doubt about it!
                              Voel zeker mee met alle mensen die tickets hadden voor gisteren, mag er niet aan denken...

Comment

Working...
                              X