Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ac/dc

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Ac/dc

Oorspronkelijk geplaatst door yowan-kenobi Bekijk bericht
    hier ook noppens
    was van kwart na 7 al aangemeld op goformusic en teleticketservice, maar helaas dan al "all servers busy"... dan te lezen hierboven dat het al sinds gisterenavond zo is...
    straks staan ebay en consoorten vol met dure tickets van mensen/hoaxen die denken iets te kunnen bijverdienen
    Ik dacht dat ze der indertijd een wet hadden opgemaakt dat dergelijke praktijken strafbaar waren.
    Toen ik mijn tickets ging reserveren voor U2 was dit net hetzelfde probleem.

gsm + vaste telefoon + internet en niks noppes en op kapaza stonden ze voor een prijs 3x zo duur.
    Toen had de regering ingegrepen als ik mij niet vergis

Comment

Ik heb ook gelezen dat ze terug maatregelen gaan nemen tegen zwarte-markt praktijken. Zie maar eens op EBAY wat voor woekerprijzen ze daar vragen.

Een mens zou op den duur ook beginnen overwegen om zijn kaart op ebay te zetten en met de opbrengst naar AC/DC in Londen gaan en daar een hotel te reserveren

Comment

ebay zou de verkopers info moeten doorgeven aan teleticket en consoorten zodat ze er een blacklist kunnen bijhouden, waardoor de mensen die echt willen gaan zien niet uit de boot vallen zoals nu het geval is.

Comment

Nog goed nieuws voor de metalfans onder ons :

Metallica komt naar België. Op 05/03 treden ze op in het Sportpaleis.
          Kaartverkoop zou maandag a.s. 20/10 om 08.00 uur beginnen.

Comment

Misschien nog interessant voor sommige fans: er komt nog een 2de AC/DC tour in verschillende stadiums, onder andere in Parijs en Amsterdam. Zie maar eens op de officiële site...

Comment

je kan ze zien a.s. donderdag op CANVAS 23.35 dacht ik
              """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
              George Orwell

Comment

Na hun schitterende optreden gisteren verdient dit topic toch een schopje. Ik ben al een tijdje fan van hen, maar dit was voor mij toch wel een van de hoogtepunten van de laatste jaren. De special effects en de filmpjes waren dik in orde en de sfeer zat er goed in. Mijn stem heb ik al terug, maar mijn oren fluiten nog steeds... . Wie van de BD'ers zat er gisteren ook? Ik zat in blok 145

Comment

Ik was er ook - Blok 235 rij 7, helemaal vanachter bovenaan - ook daar was het geluid loeihard... ik vraag mij af of diegenen die op het middenplein stonden nog trommelvliezen hebben...
                  Maar het was fenomenaal! Zaterdag nog speciaal van Leuven naar Antwerpen gebold voor tickets over te kopen, zondag pure rock n' roll!
                  zoeker met hart en ziel

Comment

Blok 250 rij 2.

Geweldige show !

Maar het volume stond op 11

ik heb net van een kameraad, die op de bischoppenhoflaan woont, vernomen dat ze daar van 21 tot 2230 zonder elektriciteit gezeten hebben
                    As I look back over my life I am struck by postcards ... ruined snap shots ... faded posters of a time, I can't recall. James Douglas Morrison
                    like.no.other

Comment

Was er ook bij!
                      Wat een geweldige show! Alles was gewoon af! Alleen die kanonnen op het einde (en de ganse loeiharde show) hebben me enkele uren oorsuizingen bezorgd.
                      Ik had het er graag voor over!
                      Zowat vanalles: http://www.flickr.com/photos/philflash/
                      Concerten en voorstellingen: http://musicslides.wordpress.com/

Comment

Ik voel met jullie mee. Wat een afzetterij is die hele tickethandel toch geworden.
                        Bellen tot het je tientallen euro's kost. Kosten verzending, kosten reservering (wat een zever is dat..)
                        Tickets die stukken van mensen kosten. Parkeerellende. Een aanslag op je gehoor.
                        Enfin..
                        Vroeger kon je gewoon bij een aantal platenwinkels je ticketten afhalen. Niks reserverings- en verzendingskosten.
                        Leve de vrije markt.
                        Het waarneembare is slechts een schijn van de realiteit

Comment

die platenwinkels rekenden toch ook reserveringskosten aan in mijnen tijd hoor.
                          "Its no use to cry over spilled milk - it's far worse if it's beer!"

Comment

Voor mij allemaal geen probleem : ik denk er niet aan, niet in de verste verte, om aan zo een bende lawaaimakers geld uit te geven.
                            Wat heeft dit nu nog met muziek te maken ?
                            Kunnen die gasten wel tweemaal hetzelfde nummer spelen ?
                            Ik begrijp niet wat mensen bezield om aan zoiets geld uit te geven.
                            Das mijn gedacht !

Comment

al een geluk dat meningen kunnen verschillen
                              As I look back over my life I am struck by postcards ... ruined snap shots ... faded posters of a time, I can't recall. James Douglas Morrison
                              like.no.other

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door willyB Bekijk bericht
                                Voor mij allemaal geen probleem : ik denk er niet aan, niet in de verste verte, om aan zo een bende lawaaimakers geld uit te geven.
                                Wat heeft dit nu nog met muziek te maken ?
                                Kunnen die gasten wel tweemaal hetzelfde nummer spelen ?
                                Ik begrijp niet wat mensen bezield om aan zoiets geld uit te geven.
                                Das mijn gedacht !
                                Van kortzichtigheid gesproken

ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Working...