Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ac/dc

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Ac/dc

Ik probeer hier nu al meer dan 2 uur bij goformusic binnen te geraken om toch maar tickets te bemachtigen. Nope tot dusver , geraak er telefonisch niet binnen en online nog minder.
    Wat een knoeiboel is me dat daar zeg !
    Is er iemand die er toch al heeft ?

Erwin
    Nikon D70, D300s / nikkor 70-200 VR / extender 1.7/ SB800 / lowepro compu trekker AW / ...
    http://album.zoom.nl/user/lindberg/

Re: Ac/dc

Hier ook niks, en kvrees dat het te laat zal zijn ook.
    Duitsland was in 12min uitverkocht, zal hier ook maar 45min zijn waarschijnlijk.

jammer maar niks aan te doen é

grtz
    'Keep on Clicking'
    Pana Lumix FZ50 + Olympus mcon-40 (macro)+ Hama Alpha 60 + Bilora 495 (mini)

Comment

Hier van 't zelfde , daarnet een blog gevonden waarop iemand beweert dat reeds gisterenavond alle servers busy waren hoewel de verkoop pas vanmorgen om 8u vrijgegeven werd.
      Het zal hopeloos worden vrees ik... .
      Via de AC/DC site kan je vanaf morgen "fanclub" tickets proberen te bestellen maar je moet dan eerst voor zo'n 40$ lid worden.

succes ermee
      'Het leven is een korte-termijnproces met een onvermijdelijke deadline'

Comment

Ik heb deze morgen rond 08.35 uur 2 tickets kunnen bemachtigen.
        Zitplaatsen aan 64€/stuk waren de enige die nog over waren.
        Het was tevens puur geluk dat ik op site kon geraken. Site was gisterenavond om 19.00 uur al onbereikbaar en was deze morgen wat laat opgestaan. Ik had alle hoop al opgegeven dat ik nog 2 tickets zou kunnen bemachtigen.

Datum van het concert is verschoven naar 03 Maart.
        Tickets zijn zo te zien nog te krijgen (alleen staan- en zitplaatsen aan 64€)

Comment

Ach, de prijs van 60 euro is gewoon veel te veel voor een concert. De eerste keer dat ik naar AC/DC ging kostte me dit 35 gulden of zo. Het is het me gewoon niet meer waard.
          Bodies: Nikon D700, D200
          Zoom: Nikkor AF-S 18-70, AF-S 24-120VR, AF-S 70-200/2.8, Tokina 12-24
          Primes: Nikkor AF-D 50/1.8, AF-D 85/1.8, AF-S 300/4, Sigma 150/2.8 EX

Comment

Er zijn twee concerten (1 en 3 maart) en alles is uitverkocht.
            Canon bakjes, glas van 11 tot 600 mm en paar draagbare mini zonnen. www.petermalaise.be

Comment

Na 500 keer bellen en totaal geen toegang op de servers heb ik het maar opgegeven.
              Klotezooi.
              Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

Comment

Het is niet om jullie jaloers te maken, maar ik heb er kunnen bemachtigen . Om 8h35 nog 2 zitplaatsen voor 64€ het stuk. Het is vrij veel geld, maar dat heb ik wel over voor...

Ik heb gelezen dat om 9h15 alles uitverkocht was. Binnenkort start de verkoop van het concert op 3 maart. Misschien hebben jullie dan meer geluk

@ jfd: de kans is dan groot dat we naast elkaar zitten

Comment

Die van 3 maart zijn ook al uitverkocht hoor.
                  Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Vanquisher Bekijk bericht
                    Het is niet om jullie jaloers te maken, maar ik heb er kunnen bemachtigen . Om 8h35 nog 2 zitplaatsen voor 64€ het stuk. Het is vrij veel geld, maar dat heb ik wel over voor...

Ik heb gelezen dat om 9h15 alles uitverkocht was. Binnenkort start de verkoop van het concert op 3 maart. Misschien hebben jullie dan meer geluk

@ jfd: de kans is dan groot dat we naast elkaar zitten
                    Hehe, dat zou toeval zijn.
                    Zeker dat ze 2 concerten hier in België geven? Of werd de datum van 01/03 naar 03/03 verschoven?
                    Op de site van ACDC staat nog altijd de datum van 01/03 voor Antwerpen, maar nog niets van 03/03.
                    Een goede vriend van mij heeft 2 tickets kunnen bemachtigen voor het concert van 03/03.
                    Ik had gehoopt samen te kunnen gaan, aangezien ik in de veronderstelling was dat ze maar 1 concert hier in BE zouden geven.
                    Blijkbaar niet dus.

Comment

er komt een 2de concert op 3/3

In geen tijd waren de tickets voor het concert van AC/DC op zondag 1 maart vanmorgen de deur uit. AC/DC stemde in met een tweede concert, dat zal plaatsvinden op dinsdag 3 maart. Hiervoor werd meteen ook de voorverkoop gestart!
                      http://www.sportpaleis.be/

ik zit in blok 145, rij 19...

Comment

Ik op blok 114 rij 32. Goede plaatsen, zo te zien, rechts van het podium

Comment

hier ook noppens
                          was van kwart na 7 al aangemeld op goformusic en teleticketservice, maar helaas dan al "all servers busy"... dan te lezen hierboven dat het al sinds gisterenavond zo is...
                          straks staan ebay en consoorten vol met dure tickets van mensen/hoaxen die denken iets te kunnen bijverdienen

Comment

Spijtig genoeg is het zo ook.
                            Kijk maar eens op Ebay Duitsland, daar worden kaarten voor voor hun concerten aldaar voor meer dan 180€/stuk verkocht, soms wel tot over de 500€ voor 2 stuks.
                            Dit zijn dus duidelijk geen fans van de betreffende groepen, maar enkel mensen die tegen woekerprijzen veel winst willen maken.
                            De echte fans blijven dan in de kou staan.
                            Met U2, Pearl Jam en Metallica was het destijds hetzelfde (ik kon toen ook geen kaartje bemachtigen via Teleticketservice, heb er toen via een vriend kunnen bemachtigen, aan de normale prijs).

Zoals gezegd was het bij mij puur geluk.
                            Server was de hele tijd overbelast, ene keer of 15 op F5 blijven drukken, tot ik op de site terecht kwam, en aldus mijn kaartjes heb kunnen bestellen.

Comment

Zelf heb ik deze ochtend ook tevergeefs geprobeerd tickets te bemachtigen voor AC/DC...
                              Ik heb ondertussen m'n grieven in een klachtenmail geschreven naar het consumentenprogramma Peeters en Pichal van Radio 1.

Oorspronkelijk geplaatst door Mail naar P & P
                              Geachte,

als trouwe luisteraar van P & P moest me dit toch even van het hart, en hoop ik dat dit eens serieus op de rooster gelegd wordt.

Het is al jaren dat ik uitkijk naar een concert van AC/DC. Toen uiteindelijk bekend werd gemaakt dat ze in maart volgend jaar naar België zouden komen was m'n vreugde groot. Tickets konden besteld worden vanaf vandaag woensdag 15 oktober om 08.00u.

Ik checkte vooraf de site van het sportpaleis om me te informeren over de bestelmogelijkheden. Er waren 3 mogeljikheden:
                              1. via de website
                              2. Telefonisch op een 0900-nummer
                              3. Via sms.
                              Door m'n job kon het dus enkel telefonisch. Sms'en was ook geen optie omdat de betaling enkel per Visa-kaart kon, iets wat ik niet heb.

Vanaf 08.00u heb ik constant proberen te telefoneren. Uiteindelijk kreeg ik verbinding met de betaallijn. Na de nodige verwelkoming moest ik kiezen tussen nederlands en frans. Vervolgens werden de concerten afgelopen. AC/DC was uiteindelijk nummer 7, dus diende ik 7 te drukken op m'n toestel. Toen werd er me gevraagd als ik een geregistreerd gebruiker was. Ik dacht van niet, dus koos ik voor neen. Wat bleek toen, ik kon enkel registreren als ik een vast toestel had. Terugkeren kon niet, kortom, telefoongesprek ten einde.

Ik moest er ineens aan denken dat ik enkele jaren geleden tickets gekocht had voor een ander concert en dat ik misschien nog wel geregistreerd stond. De hoop was dus niet verloren.Ik ben toen Opnieuw beginnen bellen in de hoop toch nog aan tickets te geraken. Na lang proberen was ik eindelijk binnen.
                              Opnieuw de nodige menu's doorlopen en toen de vraag me gesteld werd als ik een geregistreerd gebruiker was koos ik deze keer voor ja.
                              Ik moest m'n gsm-nummer invoeren, wat vervolgens nog eens door een computerstem voorgelezen werd en ik die moest bevestigen.
                              Gelukt!! :-)
                              De vreugde duurde echter niet lang... Ik kreeg de boodschap te horen dat er telefonisch geen tickets te bestellen zijn voor dat concert, maar enkel via de website...!!!
                              Ik dacht even dat ik ging ontploffen.

Het is ronduit schandalig dat er op de website van het sportpaleis reclame gemaakt wordt voor een betaalnummer als bestellingsmogelijkheid, terwijl er op dat nummer niet eens een bestelling geplaatst kan worden. Dat doet me enkel denken aan malafide praktijken op grootschalige wijze. Hoe lang kunnen ze op die manier ongestoord geld binnenrijven van mensen die tickets willen bestellen...???

Ik hoop echt dat dit eens serieus op de korrel genomen wordt.

Go For Music is van Proximus, waar ik bijna 10 jaar trouw klant ben. Ik hou m'n factuur in de gaten, en blijkt dat deze telefoongesprekken gefactureerd worden zal ik meteen naar de klantendienst bellen. Moet ik dan toch nog betalen, dan is Proximus voorgoed een trouwe klant kwijt.

Mvg,
                              Frederic
                              Zijn er nog mensen die hetzelfde meemaakten...?

Mvg,
                              Frederic

Comment

Working...