Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bescherming leden

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: Bescherming leden

Oorspronkelijk geplaatst door parakiet Bekijk bericht
    hoe je het maar bekijkt.

als je een tweedehands objectief koopt via BD en je betaalt méér dan de goedkopere webshop dan dan kan je moeilijk argumenteren dat je jaarlijks lidgeld iets heeft opgebracht.

als je je eigen objectieven hier duurder kan verkopen dan nieuwprijs.. dan heeft je jaarlijks lidgeld zich zo terug betaald
    Mijn bijdrage doe ik om het forum te steunen, niet om er winst uit te halen.
    Kopen en verkopen kunt ge trouwens ook zonder betalend lid te zijn. Misschien is dat wel verkeerd en komen er daardoor zoveel kiebelingen. Als men wil kan iedereen hier maar gewoon een user aanmaken om te verkopen ... stel dat je eerst 100 posts moet hebben, dan sluit je al heel veel uit.
    Last edited by VerSeg; 9 oktober 2008, 19:27.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door parakiet Bekijk bericht
      dan zoekt een mens op't net en komt op een foto forum terecht
      Vergelijken doe je wel door op meer dan één plaats te kijken hé, anders is het ook geen vergelijk meer.
      Canon EOS Digital
      BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
        Vergelijken doe je wel door op meer dan één plaats te kijken hé, anders is het ook geen vergelijk meer.
        Alle dan.. we vergelijken, en we zien dat... man man man, is er nu weer ene die die lens aanbied voor dezelfde prijs..... Ik val om???? Was er vroeger soms een gouden bandje rond die lens?
        Ook ene die hier niet veel komt denk ik, dus : nen 2de die diezelfde lens aanbied voor dezelfde prijs als nr1, dus voor 66 CENTIEMEN goedkoper dan de nieuwwaarde...
        Normaal moest men zoals vroeger het er kunnen onder zetten, dat iedereen verwittigd was, want nu heb je de kans dat iemand er toch inloopt.
        Dus bij deze : ik heb ne lens nen EF28-80, toen 172 euro betaald, en ik vraag er nu 171 euro voor, een koopje !!!!! antiek heeft ook zijn waarde.
        En neen. deze maal maak ik de verkoper er niet attent op.
        Aangezien men het dus hier toch normaal vind.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Scherpie Bekijk bericht
          antiek heeft ook zijn waarde.
          Doeme en ik heb vorige week nog 2 oude nikon's verkocht voor samen 25 euro
          Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX
          http://www.stevevandegaer.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Scherpie Bekijk bericht
            antiek heeft ook zijn waarde.!
            Absoluut.
            Kijk maar deze avond naar de Keien van de Wetstraat: Wilfried en Miet
            Ubi bene, ibi patria.
            BD0388BE
            Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Doc_Holiday Bekijk bericht
              Doeme en ik heb vorige week nog 2 oude nikon's verkocht voor samen 25 euro
              bwa beter dan het containerpark, daar moet je ervoor betalen
              To make your dreams come true, wake up

Comment

laten zoals het is. Op andere fora zijn er ook die hun tweedehands goederen aanprijzen alsof het aandelen zijn maar dan in zeer gunstig beursklimaat. Daarop reageren brengt meestal een storm teweeg en niet op reageren helpt ook dan blijven ze met hun spullen zitten.

Locatie toevoegen enzo is een goed idee.
                Flickr één
                Flickr two

Comment

Kopen en verkopen kunt ge trouwens ook zonder betalend lid te zijn. Misschien is dat wel verkeerd en komen er daardoor zoveel kiebelingen. Als men wil kan iedereen hier maar gewoon een user aanmaken om te verkopen ... stel dat je eerst 100 posts moet hebben, dan sluit je al heel veel uit.
                  eerst 100 posts reageren op alles en nog wat , of 100 keer "mooi" intikken hoelang duurt dat denk je?

Comment

'k Vind dat nog niet zo slecht,al heb ik zelf nog steeds geen groen bolleke,slechte tijden hé en 'k ben aan 't sparen voor die 8000€
                    'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Macroshopper Bekijk bericht
                      'k Vind dat nog niet zo slecht,al heb ik zelf nog steeds geen groen bolleke,slechte tijden hé en 'k ben aan 't sparen voor die 8000€
                      wat heeft dat groen bolleke daar nu weer mee te zien?????
                      100 posts is vlug haalbaar hoor, vraag maar aan bouk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                        Absoluut.
                        Kijk maar deze avond naar de Keien van de Wetstraat: Wilfried en Miet
                        Foei Theokus,
                        Dat zijn twee heel mooie en waardevolle mensen. Geen antiek
                        Wilfried is een beetje "ingewikkeld". Maar Miet is een heel toffe dame met een warm hart.

Antiek.... Foei Theokus.
                        Denk eens aan al die mensen die een stuk levenswijsheid meegekregen hebben van mensen met levenservaring. Dikwijls hun opa of oma.

Waarom ben ik zo gebrand om telkens te lezen wat jij, als man met ervaring, denkt "over de wereld" ?? .

Groetjes
                        Skitch
                        " In het darwiniaanse perspectief is orde niet immanent aanwezig in de werkelijkheid, maar een zichzelf bevestigend aspect van de werkelijkheid, in zoverre dat het wordt ervaren door gesitueerde subjecten. " (Robert A. Maundy)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door linda16093 Bekijk bericht
                          eerst 100 posts reageren op alles en nog wat , of 100 keer "mooi" intikken hoelang duurt dat denk je?
                          Ik zeg het nog één keer en dan stop ik ermee....:
                          - vzw-lid worden, naam en adres zijn dan bekend en je kan dit in het profiel zien.
                          (een overschrijving of bankuittreksel liegt niet)
                          - de verkoper heeft geen bescherming nodig, de koper wel.
                          - persoonlijk heb ik er niks aan als er hier "gepraat" wordt over prijzen en of er dan wel of niet
                          over gekibbeld wordt.

Vergeef me de uitdrukking maar de boosdoeners zullen 2 keer nadenken.

Mijn persoonlijke mening: een ver- of aankoop geeft geen meerwaarde aan dit forum.
                          Ubi bene, ibi patria.
                          BD0388BE
                          Een website

Comment

als enkel de leden van de vzw mogen kopen en verkopen dan zal je daar toch ook problemen mee krijgen
                            overal zitten boosdoeners en mensen die iemand willen in het zak zetten
                            zelfs van de betalende leden kun je opgelicht worden of in het zak gezet worden
                            en als het puntje bij paaltje komt is het woord tegen woord
                            daar ben je veel mee als je adres enzo hebt van iemand
                            dat heb je meestal ook als je zoals het nu is de spullen bij de persoon zelf gaat afhalen
                            dat van enkel de betalende leden toestaan om iets te verkopen is onzin vind ik zelf
                            er zijn redenen genoeg om geen lid te worden maar daar zijn al genoeg andere topic's over geweest
                            ik heb daar mijn standpunt in en daar blijf ik bij

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                              Ik zeg het nog één keer en dan stop ik ermee....:
                              - vzw-lid worden, naam en adres zijn dan bekend en je kan dit in het profiel zien.
                              (een overschrijving of bankuittreksel liegt niet)
                              - de verkoper heeft geen bescherming nodig, de koper wel.
                              - persoonlijk heb ik er niks aan als er hier "gepraat" wordt over prijzen en of er dan wel of niet
                              over gekibbeld wordt.

Vergeef me de uitdrukking maar de boosdoeners zullen 2 keer nadenken.

Mijn persoonlijke mening: een ver- of aankoop geeft geen meerwaarde aan dit forum.
                              Nog nooit iemand gehoord die op ebay is opgelicht? Daar hebben ze nochtans ook al uw gegevens voor je iets kan verkopen
                              Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX
                              http://www.stevevandegaer.be

Comment

wel het is weer zover, iemand die weer ne lens verkoopt, en die is ( als ik in ene winkel zie ) : 40 centiemen goedkoper ( Is dan wel ne nieuwe met garantie hé,) en als ik bij nen "dozenschuiver zie (zoals ze het hier zeggen) daar kost hij nieuw nen euro goedkoper. ( voor dezelfde specifieke lens)

Het word wel hoogtijd dat men zoiets zou mogen zeggen ... want de koper die genen internet fultime heeft of die het "surfen" nog niet zou kennen... die word wel den dupe.

OF zijn er soms mannen die hier nieuwe lenzen mogen aanbieden?????
                                Een winkeltje maken ofzo????

Comment

Working...
                                X