Heb een beetje een nare periode achter de rug, of eigenlijk zt ik er nog middenin
Een relatie van 13 jaar kapot doordat ik als een blok viel voor iemand anders. Die liet het ook a vlot afweten en toen stond ik er alleen voor, in 1 huis met m'n ex in de puihopen van onze verbroken relatie. Heb het behoorlijk slecht gehad: de stress van het noodgedwongen nog samen moeten wonen met m'n ex, de ruzies, de nachtelijke vluchtpartijen als ik het écht niet meer uithield en ondertussen proberen onze zoon zo min mogelijk te hinderen met de scheiding en een gebroken hart. Kan rustig zeggen dat ik bijna de grip verloor, voor ik m'n hakken in het zand groef en er tegenaan ging. Ga as dinsdag beginnen in een nieuwe baan, mijn inschrijvingsformulier voor particuliere woonruimtehuur gaat morgen op de bus (met een beetje mazzel heb ik binnen 6 mnd weer een eigen plek) en ik voel me sterker dan ooit. Ik laat me niet meer gek maken, heb weer vertrouwen in mezelf en ondanks dat de reden ervoor minder is, ook wel plezier in de nieuwe start en wat ik tot nu toe helemaal zelf bereikt heb. De zon breekt weer door, de kop in de wind en gaan! Komt wel weer goed, zeg ik soms zachtjes tegen mezelf

Comment