Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

opgekrabbeld

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: opgekrabbeld

Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
    Ik heb het niet gezien ... maar ik vind het wél een ramp voor Frieda.
    Ik denk dat haar partner ook raar opkeek

Tjerri

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tjerri Bekijk bericht
      Ik denk dat haar partner ook raar opkeek

Tjerri
      Och, iedereen heeft wat last met zijn aandelen de laatste tijd
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door erwin Bekijk bericht
        Zoveel wijsheid , daar word ik stil van ...respect !!
        en daar schuilt juist het gevaar!!
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dyafani Bekijk bericht
          Wie stelt hier de problemen vast? Juist, de mens zelf.
          Zijn wij een probleem voor het voortbestaan van het universum? Ik denk het niet.
          Wij zijn maar één van die miljoenen biologische soorten die thans bestaan, bestonden,
          of zullen bestaan.
          Ons enig doel op deze planeet is de instandhouding van de soort!
          Of wij daar in zullen slagen? Ja, voor een tijd, nadien is het afgelopen.

Hiermee bedoel ik maar, dat wij een deeltje zijn van het geheel en wij het geheel nooit
          zullen beheersen.

Jouw vorig betoog deed me terugdenken aan volgend boek: "Het begin was het einde" van Oscar Kiss Maerth
          Absoluut! Ik ben het helemaal met je eens. Mijn betoog is enkel waar, vanuit het standpunt van de mens zelf. In het licht van het verleden, het heden en de toekomst van het universum, gaat ons bestaan onopgemerkt voorbij, zoals je ook niet elke mier ziet die je voorbij loopt.
          Wij zijn volstrekt onbeduidend. Een toevallige samenloop van omstandigheden als het ware.
          bladluizen op een plant zijn dat ook. Een paar keer spuiten, en je bent er vanaf.
          Wees maar gerust dat onze planeet binnenkort ook wel een paar keer zal spuiten. Of misschien niet, maar dan zorgt iets anders in het universum er wel voor, waarschijnlijk toevallig dan, want voor 'het universum' zijn we een bijverschijnsel, of misschien nog niet eens dat.

als je het op die manier bekijkt, kan je maar beter blij zijn dat je bent zoals je bent, en daarvan genieten, in de wetenschap dat het er allemaal niet toe doet. Onze soort verdwijnt hoe dan ook, en het voortbestaan van de soort verzekeren is dus geen noodzaak. Het proces om het toch te doen is dan wél weer heel leuk... en zo blijven we de primitieve soort die we altijd geweest zijn en altijd zullen blijven, met het verschil dat wij ons belangrijk voelen tegenover andere diersoorten. Tsja...

Amen.
          ______
          www.vue.photo

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
            en daar schuilt juist het gevaar!!
            grt,bouk.
            Niks is minder waar. In tijden waarin men zich samen moet laten horen, zwijgt de meerderheid.
            ______
            www.vue.photo

Comment

Working...
            X