Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Telenet Digitale tv

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Telenet Digitale tv

De bastards.... geven ze ons 1 maand history channel, nu pakken ze het weer af, en moeten we er 6 euro voor betalen indien interesse.

'k moet zeggen goei marketing, want ik heb deze avond zitten twijfelen !!! Maar ze krijgen toch mijn 6 euro per maand niet... nem voila ze
    To make your dreams come true, wake up

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jdm Bekijk bericht
      De bastards.... geven ze ons 1 maand history channel, nu pakken ze het weer af, en moeten we er 6 euro voor betalen indien interesse.

'k moet zeggen goei marketing, want ik heb deze avond zitten twijfelen !!! Maar ze krijgen toch mijn 6 euro per maand niet... nem voila ze
      awel ik vind die discovery channel kanalen maar slappe kost, heel amerikaans, heel sensationeel. Ik vind Nat Geo 100 keer beter, om van de schitterende beeldkwaliteit van Nat Geo HD nog te zwijgen : ik vind die stukken beter dan Prime HD.
      erik, Nikon materiaal

'aforismen zijn aan mij niet besteed' (ikzelf)

Comment

kan je dan nog een gewone dvdrecorder met harde schijf aanschakelen?
        Begrijp nog altijd niet hoe ik drie tv's kan schakelen dan en naar drie vreschillende posten kijk....
        Sony RX10 Mark IV
        nog een fijne dag verder!
        Guido

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door guido1956 Bekijk bericht
          kan je dan nog een gewone dvdrecorder met harde schijf aanschakelen?
          Begrijp nog altijd niet hoe ik drie tv's kan schakelen dan en naar drie vreschillende posten kijk....
          analoog..... digitaal heb je maar 1 tuner, kun je dus maar naar 1 tv tegelijk kijken .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jdm Bekijk bericht
            analoog..... digitaal heb je maar 1 tuner, kun je dus maar naar 1 tv tegelijk kijken .
            eigenlijk zijn er 2 digitale tuners: één die het beeld produceert op je scherm, en één die in de achtergrond dingen kan doen zoals een ander programma opnemen of timeshift volgen. je kan ook 2 programma's tegelijk opnemen maar dan kan je geen 3e programma bekijken. Ik weet niet in hoeverre het hier fysiek om 2 tuners gaat dan wel om 1 tuner die timesharing doet.
            erik, Nikon materiaal

'aforismen zijn aan mij niet besteed' (ikzelf)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door erikdk Bekijk bericht
              eigenlijk zijn er 2 digitale tuners: één die het beeld produceert op je scherm, en één die in de achtergrond dingen kan doen zoals een ander programma opnemen of timeshift volgen. je kan ook 2 programma's tegelijk opnemen maar dan kan je geen 3e programma bekijken. Ik weet niet in hoeverre het hier fysiek om 2 tuners gaat dan wel om 1 tuner die timesharing doet.
              als je met de digicorder werkt.... maar dan heb je ook geen behoefte aan een dvd recorder. Dus ik vermoed dat de vraagsteller het over de digibox heeft, en die heeft bij mijn weten maar 1 tuner

Comment

Zijn de meesten hier nog tevreden over hun hd digicorder ???
                Zijn er al zenders bijgekomen, zo ja ervaringen ?

Comment

Deze maand op de nr 560 tot 566 gratis te bekijken bij Telenet met digicorder
                  En ja ik ben nog steeds tevreden over de digicorder

Comment

Maar welke tv is dan beter.....plasma of LCD?
                    Heb ik in feite een nieuwe TV nodig om digitaal te kunnen kijken?

Grtz R.
                    Nikon D300 | Nikon D5000 | Tamron 28-75 | 50mm 1.8 | Lensbaby | WEBSITE | Flickr

Comment

Ben nu onlangs overgeschakeld van een Pack met Turbonet Internet naar een Shake (heeft geen naam blijkbaar) en daar zit HD Digicorder in.

Ik heb het nu ongeveer 2 weken en ik moet bekennen dat ik wel onder de indruk ben. Eindelijk komt mijn Full HD plasma van Panas. tot zijn recht.
                      ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Eindelijk komt mijn Full HD plasma van Panas
                        Ja zo'n pakket lijkt mij ook interessant en die TV heb ik ook gezien.....twijfel gewoon over die plasma.....

Hoeveel betaal je voor je pakket?
                        Nikon D300 | Nikon D5000 | Tamron 28-75 | 50mm 1.8 | Lensbaby | WEBSITE | Flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door easygirl Bekijk bericht
                          Ja zo'n pakket lijkt mij ook interessant en die TV heb ik ook gezien.....twijfel gewoon over die plasma.....

Hoeveel betaal je voor je pakket?
                          75€ per maand

Misschien wel veel, maar heb het zwaarste inet abonnement nodig, dus kom ik vanzelf bij de duurste shake uit, vandaar.
                          ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Grtz R.
                            Hier ook overstap van Expressnet naar nu een Goldshake aan €50/maand

Om digitaal te kijken heb je een HD Ready minstens nodig, ga je voor aanschaf van een nieuwe zorg er dan ineens voor dat je een HDMI aansluiting hebt op je nieuw toestel, dan wordt het digitale ten volle benut als je de digicorder aansluit via een HDMI kabel.

Veel succes met je keuze
                            BD0680BE Flickr
                            α​7RIV + FE 70-200mm f/4 G OSS + FE 24-105mm f/4 G OSS + FE 50 mm F1.4 GM + Sony HVL-F45RM + Peak Design Tripod

Comment

Grtz R.
                              Eenmaal Plasma wil je niks anders meer! (eigen ervaring)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
                                Eenmaal Plasma wil je niks anders meer! (eigen ervaring)

Hier volg ik je volledig

Comment

Working...
                                X