Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Telenet Digitale tv

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Telenet Digitale tv

Ik zou zelfs meer zeggen, niks boven een Panasonic plasma, ik vind dat je ze er in de winkel van ver kan uithalen de panasonic's, kwa kleur evenaard geen enkel ander merk.
    Ik kan gerust tegen negatieve commentaar zolang die maar onderbouwd is dus schrijf zoals je het denkt, no mercy
    https://500px.com/marnix_photography

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dextro Bekijk bericht
      Ik zou zelfs meer zeggen, niks boven een Panasonic plasma, ik vind dat je ze er in de winkel van ver kan uithalen de panasonic's, kwa kleur evenaard geen enkel ander merk.
      Daar kan ik niks over zeggen, 'k heb hier alleen panasonic staan, 'k kan niet vergelijken
      To make your dreams come true, wake up

Comment

Het grootste verschil is dat die standaard al redelijk deftig afgesteld staan en de andere merken alles meestal standaard leveren. In winkels doen ze niet veel of zelfs geen moeite om iets in te stellen.
        Het zijn zeker geen slechte TV's maar als ze elke TV correct zouden afstellen dan zouden er veel meer merken en modellen in dezelfde lijn liggen.
        Pioneer heeft bijvoorbeeld ook goei plasma's maar neem hun beste TV en ga er eens naar kijken in een Fnac of zo en je loopt ervan weg.
        Er zijn merken die vanuit de fabriek de helderheid en het contrast op 100% zetten (meerderheid) en er zijn er die het op 50% zetten (minderheid). Een reuze-verschil als je dan een eerste indruk moet geven.
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

Comment

Dextro, geef eens een typenummer a.u.b.
          Dan kan ik eens kijken hier en daar
          Bij Vandenbxxx hier in de buurt hebben ze er in voorraad.
          Ubi bene, ibi patria.
          BD0388BE
          Een website

Comment

wordt plasma binnenkort niet stopgezet door een nieuw systeem ?
            """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
            George Orwell

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dsign Bekijk bericht
              Hier ook overstap van Expressnet naar nu een Goldshake aan €50/maand

Om digitaal te kijken heb je een HD Ready minstens nodig, ga je voor aanschaf van een nieuwe zorg er dan ineens voor dat je een HDMI aansluiting hebt op je nieuw toestel, dan wordt het digitale ten volle benut als je de digicorder aansluit via een HDMI kabel.

Veel succes met je keuze
              FOUT!
              Om digitaal te kijken heb je GEEN nieuwe TV nodig, je kan perfect (digitale) televisie kijken met een 'oude' televisie met CRT scherm.
              Je zal niets of bijna niets merken van de verbeterde beeldkwaliteit, maar wanneer je nu perfect beeld hebt (via kabel) zal je dat ook hebben wanneer je een digitaal abo hebt.

De meeste mensen denken dat ze een nieuwe TV moeten aanschaffen bij het overschakelen van analoge naar digitale TV, wat spelen de providers en TV verkopers daar toch handig op in....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Vulture Bekijk bericht
                FOUT!

Je zal niets of bijna niets merken van de verbeterde beeldkwaliteit, maar wanneer je nu perfect beeld hebt (via kabel) zal je dat ook hebben wanneer je een digitaal abo hebt.
                Dat is niet per definitie waar he, analoog != digitaal signaal over coax.
                ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dirk007 Bekijk bericht
                  Zijn de meesten hier nog tevreden over hun hd digicorder ???
                  Zijn er al zenders bijgekomen, zo ja ervaringen ?
                  Ik heb nu ook een digicorder vroeger lukte dit niet hier (indi).
                  Over het algemeen heel tevreden over maar zijn verbruik
                  Telenet zet er een tip bij "zet je digicorder op stand-by".
                  Dus zelf eens uitgetest als de digicorder on staat verbruikt hij 31W.
                  Nu als deze standby staat dan verbruikt hij 30W
                  Amaai het loont zeker de moeite om deze dus in stand-by te zetten.

Voor wie graag testen leest a la dpreview maar dan over lcd en plasma neem dan hier eens een kijkje.

En voor wie zelf zijn tv wil calibreren moet je hier en hier eens kijken.

Groetjes.
                  Last edited by mypicture; 5 november 2008, 16:08.
                  lucv.be - instagram - facebook

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dsign
                    Hier ook overstap van Expressnet naar nu een Goldshake aan €50/maand

Om digitaal te kijken heb je een HD Ready minstens nodig, ga je voor aanschaf van een nieuwe zorg er dan ineens voor dat je een HDMI aansluiting hebt op je nieuw toestel, dan wordt het digitale ten volle benut als je de digicorder aansluit via een HDMI kabel.

Veel succes met je keuze

Oorspronkelijk geplaatst door Vulture Bekijk bericht
                    FOUT!
                    Om digitaal te kijken heb je GEEN nieuwe TV nodig, je kan perfect (digitale) televisie kijken met een 'oude' televisie met CRT scherm.

De meeste mensen denken dat ze een nieuwe TV moeten aanschaffen bij het overschakelen van analoge naar digitale TV, wat spelen de providers en TV verkopers daar toch handig op in....
                    Ik heb me mss verkeerd uitgedrukt:
                    om digitaal te kijken - dus de digitale kwaliteit voor 100% ervaren - heb je wel minstens een high definition TV nodig. Dit was ook de vraag van de TS,

Om tv te kijken via een digi abo kan je gerust verder met eventueel een CRT scherm(HDMI komt er dan wel niet aan te pas... )
                    BD0680BE Flickr
                    α​7RIV + FE 70-200mm f/4 G OSS + FE 24-105mm f/4 G OSS + FE 50 mm F1.4 GM + Sony HVL-F45RM + Peak Design Tripod

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk bericht
                      wordt plasma binnenkort niet stopgezet door een nieuw systeem ?
                      Dat zal nog niet voor morgen zijn...

oled

Comment

Mitsubishi heeft ook net iets nieuw uitgebracht

Kost nog wel iets

Laser-tv

Comment

Working...
                        X