Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Telenet Digitale tv

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Telenet Digitale tv

Oorspronkelijk geplaatst door jdm Bekijk bericht
    Dat gaat over 1 coax, die gaat uw digicorder binnen, en gaat van daaruit via scart naar uw tv.... zowel uw analoog als digitaal beeld (relatief gezien, want dat stukje over de scart is ook analoog )

Heeft een HD digicorder geen HDMI uitgang?
    My Flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DaVa Bekijk bericht
      Heeft een HD digicorder geen HDMI uitgang?

Sorry, HD digicorder . Indeed, dat gaat via hdmi
      To make your dreams come true, wake up

Comment

Sorry, HD digicorder . Indeed, dat gaat via hdmi
        En dan kan je ook met 1 coax kabel digitaal en analoog kijken op de tv?

Alvast bedankt
        My Flickr

Comment

geen probleem
          To make your dreams come true, wake up

Comment

nnnnnnnnnnnnnnnf
            Last edited by Guest13; 31 augustus 2010, 16:12. Reden: ffffffffffffffffffffffff

Comment

Kijk eens wat een pakket kost,
              heb er zelf eentje van telefoon, internet (turbo) en digibox en betaal per maand iets van een 85€ gesprekken inbegrepen en natuurlijk ook de digibox

Comment

Ik heb hier juist mijn factuur gehad

dus 107,33 euro abonnement kabel-tv + 29,04 euro auteursrechten (digital tv)= 136,37 euro + 12% btw = 152,74 eur.
                Dan bedriegen ze u voor 1 cent.
                Heb op mijn factuur gekeken en het is 152,73€.
                Canon EOS Digital
                BD0479BE

Comment

Hoi,

ik heb ook even een klein technisch vraagje ivm digitale televisie. Binnenkort verhuis ik en dan zou ik graag een telenet HD digicorden huren maar over de aansluiting hiervan heb ik een vraag.
                  Het blijft ook nog steeds mogelijk een gewone analoge tv te bekijken veronderstel ik? (dus buiten de digicorder om) ... moet ik dan in mijn tv ruimte 2 coax aansluitingen hebben ... 1 voor de digicorder en 1 voor analoge tv ... of kan dit over 1 coax kabel?

greetz
                  Niet doen!
                  De kwaliteit van onze digitale tv laat momenteel nog teveel te wensen over. Het is die investering van 8 euro per maand écht niet waard!

Wijzelf hebben een gewone digibox en de kwaliteit van dat gedrocht is toch allesbehalve baanbrekend. Regelmatig zijn er spookbeelden ze zien, laadt de buffer niet, valt het beeld weg, wordt er slecht gedecodeerd, tamelijk veel noise. En dan het gebruiksgemak!
                  Jongens! start je dat ding op, dan laat ie de digitext zien, wil je naar de tv-gids moet je een halve minuut wachten. en dan de interface!

o ja: als je digitale tv hebt, moet je beeld dan sowieso niet via HDMI doorgestuurd worden? En van kwaliteitsverlies over Scart? Want die digibrol heeft zelfs geen HDMI! Om dan nog maar te zwijgen van de 10-tallen meters netwerkkabel die daarvoor getrokken moeten worden (tip: Weiger dat er een netwerkkabel door je living wordt getrokken en dreig ermee dat ze die hele digi-handel terug mogen meenemen. Oplossing: Gratis 2 powerline adapters van telenet gekregen, Toen waren ze eens wel snel!)

o ja en die coax: de kabel gaat via je digibox/corder nog voort naar je tv. Zelfs al staat dat ding af, kan je nog naar het 'analoge' signaal zien!

Comment

dan heb je Prime HD of NGC HD nog ni gezien (zelfs op een HD-ready zoals bij mij)
                    knap beeld
                    wel via HD digicorder met HDMI-kabel
                    Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
                    Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dirtyharry71 Bekijk bericht
                      dan heb je Prime HD of NGC HD nog ni gezien (zelfs op een HD-ready zoals bij mij)
                      knap beeld
                      wel via HD digicorder met HDMI-kabel

Dacht toch ook dat die hd digicorder een hdmi had...........

greetz
                      glenn
                      Mijn site...
                      vandaelefotografie.be
                      * BD0916BE *

Comment

Welke HD zenders zijn er gratis te ontvangen met telenet? (via de HD decoder ofcourse)

greetz
                        My Flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                          Dan bedriegen ze u voor 1 cent.
                          Heb op mijn factuur gekeken en het is 152,73€.
                          Voor veel meer hoor : op mijn Infrax factuur staat 135.43 € !!!

Gratis HD zenders zijn er trouwens nog altijd niet veel. Je hebt VTM HD en daarnaast zal de VRT het sport kanaal (van de tour en de Olympische spelen) open laten voor Een (dat is nu al het geval : Een HD dus).
                          Dat wil niet zeggen dat alle programma's al HD zijn, maar het worden er steeds meer...

Al de rest is dacht ik betalend...
                          Last edited by polleke_cgc; 2 september 2008, 09:00.
                          Groeten,

Polleke

Comment

Welke HD zenders zijn er gratis te ontvangen met telenet? (via de HD decoder ofcourse)

greetz
                            TF1 (kan 150), Nat Geo HD (kan51), ExqiHD (kan50), Eén HD (kan 99) (maar mijn gedacht voorlopig niet veel HD), maar ik ben niet zeker of dat gratis is: ik dacht 5€ voor HDstart, maar dat is bij mij gratis omdat ik PrimeHD heb voor 5€. Benieuwd wat het donderdag wordt.
                            erik, Nikon materiaal

'aforismen zijn aan mij niet besteed' (ikzelf)

Comment

En dan kan je ook met 1 coax kabel digitaal en analoog kijken op de tv?

Alvast bedankt
                              waarom zou je nog analoog kijken als je doorlopend betaald voor digitaal..trouwens met de digicorder kan je analoog kijken maar hij moet dan wel onder spanning blijven of je hebt sneeuw in je beeld ...goed gezien van telenet !

soit het verbruik is hoog gaven ze toe enkele weken terug in het nieuws en er wordt naar oplossing gezocht...en een van de oplossing zoals weer meer geld uit de portemonne halen van de abonnee

Comment

Fabbe dat je sneeuw in je beeld hebt als je je digicorder zonder spaning zet heeft niks met telenet te maken he
                                Trek eens de stekker van je video uit,je zal zien dat je beeld ook in de ruis zit.

mir
                                De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

Comment

Working...
                                X