Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Reisfilm moto

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Reisfilm moto

Aangezien ik al heb gemerkt dat de populatie motards op deze website behoorlijk groot is: een ietwat bizarre vraag...

Ik, maar vooral mijn vader, is op zoek naar een mooi filmpje maar liefst heuse film om mijn moeder op de moto te krijgen. Ze ziet dat intussen wel min of meer zitten, maar heeft nog wel een extra zetje nodig.
    Niet té macho, maar vooral veel sprekende beelden, mooie muziek... puur reclame dus.
    Interesse ligt vooral in reizen, avontuurlijk, on-road, maar zeker ook off-road en door de brousse; genre trans Afrika of trans Zuid-Amerika.
    Weet er iemand iets dat kan dienen?
    En bestaan er mooie reisdocu's als langspeelfilm?

Grtz,
    Palladio
    You're not supposed to look at the photograph, you’re supposed to look through it. It's a window. (J. Szarkowski)

Re: Reisfilm moto

Priscilla, Queen of the Desert?

Dave
    pixelpusher

Comment

De Bende van Wim geeft absoluut het reisgevoel per motor weer.
      SKurt.be
      www.SKurt.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SKurt Bekijk bericht
        De Bende van Wim geeft absoluut het reisgevoel per motor weer.
        Inderdaad, zelfs niet eens aan gedacht.
        Maar bij mijn weten zijn die DVD's al een hele tijd nergens meer verkrijgbaar...

Grtz,
        Palladio

ps: nieuwe reacties blijven meer dan welkom!
        You're not supposed to look at the photograph, you’re supposed to look through it. It's a window. (J. Szarkowski)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Palladio Bekijk bericht
          Inderdaad, zelfs niet eens aan gedacht.
          Maar bij mijn weten zijn die DVD's al een hele tijd nergens meer verkrijgbaar...

Grtz,
          Palladio

ps: nieuwe reacties blijven meer dan welkom!
          die waren indertijd te koop bij Heins Geiricke (misschien wel geen juiste schrijfwijze ....)
          Nikon D70 en D300 + Nikon-Tamron-Tokina tussen 11-400 mm.

Comment

Route 66.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

"Easy Rider" (uit 1969) is misschien ietsje té wild?
              Fuji S5 Pro ~ Nikon AF-S 12-24mm F 4.0 ~ AF-S 16-85mm F 3.5-5.6 VR ~ AF-D 80-200mm F 2.8 ~ Lightroom & RAW-only vanaf dag één

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Robo Bekijk bericht
                "Easy Rider" (uit 1969) is misschien ietsje té wild?
                Ik vrees er voor

Grtz,
                Palladio

Comment

Momenteel loopt een sterke serie op BBC2 : the long way round : http://www.longwayround.com/lwr.php

Als je daar geen moto/reis kriebels van krijgt zal het niet lukken...
                  www.bigducksix.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BigDuckSix Bekijk bericht
                    Momenteel loopt een sterke serie op BBC2 : the long way round : http://www.longwayround.com/lwr.php

Als je daar geen moto/reis kriebels van krijgt zal het niet lukken...
                    Long Way Round is gedaan, maar op National Geographic loopt nu The Long Way Down.

Comment

Aha! Ik ben eens gaan piepen bij de NGC. De eerste aflevering heb ik blijkbaar al gemist, maar vanaf deze week staat de video geprogrammeerd hoor!
                      Bedankt voor de tip.

Grtz,
                      Palladio

Comment

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

This German/Russian wannabe ghostrider crashes when he underestimates his own speed and the distance to the front car. The amazing part about it is that he ...
                        Last edited by VerSeg; 27 augustus 2008, 01:57.
                        Canon EOS Digital
                        BD0479BE

Comment

Ik ben even te laat om de filmpjes van Ghostrider te posten
                          Maar dit zijn dus de filmpjes die je moet hebben om je moeder op de moto te krijgen.
                          Geen lange ritten op de moto want aan die rijstijl rij je van brussel naar parijs in amper 1 uur.
                          Ook goed voor de geldbeugel want je voorwiel verslijt amper

Ik wil anders wel een paar filmpjes van mij en mijn vrienden posten hoor.
                          Foto's van de tarmac waar mijn vel aanhangt etc ...

Comment

Motorcycle Diaries

Misschien wel de stukken met de valpartijen verwijderen.

Mvg

Steven
                            1DMkII/IV + 40D + Glas + Light + Storage

Comment

geen fimpjes, maar wel duizenden motouitstapfoto's op onderstaande website.
                              En allemaal op 1 a 2 dagen van hier.

Het is wel allemaal boys onder mekaar ;0)

Maar er zijn magnifieke vergezichten tussen, en met de moto stop je al wat rapper ....
                              Last edited by tootje; 28 augustus 2008, 08:48.

Comment

Working...
                              X