Ik zou graag weten met wie ik hier allemaal te doen heb. Ik ben van Edegem provincie Antwerpen en ga regelmatig op fotoshoot in het Hof ter Linden met zijn mooie dreef en bossen ( te zien op Google Aerth) Wat maakt jullie gemeente of stad zo speciaal..?
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Vanwaar ziijn jullie eigelijk..?
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Vanwaar ziijn jullie eigelijk..?
Oorspronkelijk geplaatst door Hot radiator Bekijk berichtIk zou graag weten met wie ik hier allemaal te doen heb. Ik ben van Edegem provincie Antwerpen en ga regelmatig op fotoshoot in het Hof ter Linden met zijn mooie dreef en bossen ( te zien op Google Aerth) Wat maakt jullie gemeente of stad zo speciaal..?
Kapellen bij Antwerpen,erg groene gemeente met meerdere hectaren bos,veel groene dreven,een paar kasteeltjes.
WalterD850
-
Hier vind je al mer dan 800 gebruikers. Ben je zelf nog niet toegevoegd dan heb je bij deze de kans.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phororhacos Bekijk berichtKapellen bij Antwerpen,erg groene gemeente met meerdere hectaren bos,veel groene dreven,een paar kasteeltjes.
WalterCanon EOS 5D - Canon 580EX - Canon 24-105L IS USM || Canon EOS 350D - BG-E3 - 18-55 kitlens - 50mm f1.8 - Tamron 18-200 - Canon 10-22 USM
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leonidas Bekijk berichtHe, dat is toevallig dat je deze vraag nu stelt. Ik heb het net opgezocht, wij komen oorspronkelijk uit Argentinië.
Maar mijn 16de eeuwse familiale roots liggen in Toledo, Spanje.
Comment
-
Bij deze heb ik mij toegevoegd, en krijgen we een mooi overzicht BV hoeveel belgen en nederlanders er op het forum zitten.
D300 en wat glas.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Low_G Bekijk berichtDag 'buurman', ik ben van Brasschaat
Hallo ,ik kom erg vaak in Braschaat,wij baten daar een kunsthandel uit in winkelcentrum Donk
WalterD850
Comment
-
Crombach (Sankt Vith) - Duitstalig Belgie.
Als uitgeweken westvlamingen geen problemen met de taal, het dialect van hier lijkt een beetje op 't westvloams.Bed & Breakfast Wiesenloch, Crombach (Sankt Vith)
Comment
-
-
Vroeger Breendonk, nu HerentalsThere is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander WoollcottA diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Twizter Bekijk berichthttp://forum.belgiumdigital.com/vbgooglemapme.php
Hier vind je al mer dan 800 gebruikers. Ben je zelf nog niet toegevoegd dan heb je bij deze de kans.
De landkaart komt er mooi op, en de groene paddestoelen verschijnen de één na de ander. Als er een goeie 450 van de 800 opstaan, loopt de computer vast.
Iemand enig idee wat het probleem kan zijn?Canon 50D gripped / 15-85 / 50 1.8 / 18-200 / 430 EX II / Manfrotto 055 ProB + 488 RC2
BD0993BE
Op rust gesteld maar nog werkend : Panasonic FZ50 / Raynox 250
Comment
Comment